Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

29 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 maart 2024, 08:49:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 12822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ron1
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Hallo allemaal
« Gepost op: 8 april 2014, 15:05:09 »
Hallo,
 
ik ben Ron en al een tijdje fanatiek bezig met computers! Ikbegin het steeds leuker te vinden en dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiƫren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!
 
Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen..
 
Mijn vrouw en ik zijn ook al een tijdje opzoek naar een goedepc. Wij hebben niet echt enorm veel verstand van deze apparaten maar ik hoop dat een van jullie dat wel heeft, daarom vraag ik graag jullie hulp.
 
Ik zou jullie graag vragen; wat de voor en nadelen van deze pc zijn. Voor de mensen die zelf een pc in bezit hebben hoor iknatuurlijk graag jullie ervaring over deze pc. We gamen alle twee redelijk veel, zouden we met deze pc even vooruit kunnen en is het een reƫle prijs voor deze pc?

Aangezien het voor ons een aanzienlijke uitgave is, hoop ikop serieuze reacties.
 
Het gaat om onderstaande pc:
 
www.aanbod.be/computers-en-software/desktop-pc/hp-compaq-elite-8300-qv993av-core-i7-3770-nieuw-5144446.html
 
Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!
 
Alvast bedankt en tot op het forum!!
 
 
Groetjes
« Laatst bewerkt op: 8 april 2014, 18:29:34 door Peter »

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2014, 15:03:30 »
Hallo Ron,

Welkom en leuk dat jij je even voorstelt. Veel plezier op ons forum.

Ik heb ook even gezocht op deze computer via bv kelkoo.nl maar de prijs is zeker niet verkeerd, in Nederland betaal je gemiddeld 900 euro. De specificaties voor een game PC is goed. Bedenk wel dat je waarschijnlijk geen toetsenbord, muis en monitor geleverd krijg en ook een besturingssysteem wordt niet gemeld.... Succes!
Vriendelijke groet,Ruud de Wit