Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

218 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 13:43:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Ik ben ook nieuw  (gelezen 10744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bozko
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Ik ben ook nieuw
« Gepost op: 21 april 2014, 21:59:22 »
Hallo allemaal  Ik ben Diëgo 15 jaar en zit in de derde ben sinds kort beetje begonnen met experimenteren met computers. Ik ben er mee opgegroeid omdat het me vaders hobby eerst (had al vanaf me derde een pc). Ik vind het leuk om te experimenten met computers. zowel met hardware en software zo heb ik al een pc kapot gekregen gelukkig niet mijn goede pc. ik ben ook helemaal gek van off-road rc auto's vooral de elektro uitvoeringen. Gaat hard en met paar man op een baan is het hartstikke gezellig. Als je een vraag heb dan hoor ik het graag :)
Groeten Diëgo

Offline OB1

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 47
  • Geslacht: Man
Re: Ik ben ook nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2014, 05:05:50 »
Welkom Diëgo!
Ik vind RC auto's ook leuk maar ik rij er gewoon op het asfalt mee, omdat ik ook geen dure offroads buggy's wil hebben maar eentje gebasseerd op een echte auto.

Verstuurd van mijn GT-S5839i


Offline bozko
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: Ik ben ook nieuw
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2014, 09:56:44 »
Ik heb zelf 2 offroad auto's eentje met een oude kever body maar deze staat nu stil omdat de motor is doorgebrand. en heb ook een 1:10/1:8 buggy waar ik op een onderdeel aan het wachten dus die rijd ook niet :( en heb laast van tamiya een onroad chassis gekocht en die rijd ook niet want daar is de regelaar niet goed van helaas dus de rc hobby staat op het moment helaas op een laag pitje.

Offline OB1

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 47
  • Geslacht: Man
Re: Ik ben ook nieuw
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2014, 20:51:01 »
Dat is zonde!

Verstuurd van mijn GT-S5839i