Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

29 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 maart 2024, 06:17:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 15791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HaroldLanges
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Hallo allemaal
« Gepost op: 2 juni 2014, 15:35:40 »
Hallo,
 
ik ben Harold en al jaren bezig met computers! Ik dacht laat ik mij eensaanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussiƫren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!
 
Om ook maar gelijk met de deur in huis tevallen.. 


De laatste maanden krijg ik steeds meer last van mijn rug. Ik werk veel thuis en heb eigenlijk niet zo'n fijne bureaustoel.
Ik ben dus opzoeknaar een bureaustoel met comfort. Nou heb ik hier geen verstand van maar ik hoop dat een van jullie dat wel heeft, daarom vraag ik graag julliehulp. 
 
Ik zou jullie graag vragen; Op wat voor een merk stoel zitten jullie zelf en wat is aan te raden? Misschien hebben jullie een goede site of zaak waar ik een bureaustoel kan bestellen? Na wat onderzoek kwam ik zelf deze site tegen: http://www.vrienskantoorcomfort.nl/bureau/. Hebben jullie ervaring met deze site?

Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!
 
Alvast bedankt en tot op het forum!!
 
Groetjes Harold

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2014, 16:01:02 »
Hallo Harold,

Welkom en leuk dat jij je even voorstelt.

Ik zelf zit gewoon in de kamer op een gewone stoel maar iemand adviseren over welke stoel je moet aanschaffen is moeilijk omdat dit per persoon verschilt. Wel wil ik adviseren om een stoel zelf uit te proberen dus niet online bestellen. De kans is dan groot dat het voor geen meter goed zit. De meeste meubelzaken hebben veel sortering, zelfs bij Kwantum of de bouwmarkt voor de smalle beurs zoalng jij maar vindt dat ie goed zit.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Hallo allemaal
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2014, 16:54:34 »
Hallo Ruud en Harold,

Ik heb vroeger veel gezocht naar winkels met enigszins betaalbare goeie bureaustoelen maar ze toch niet echt gevonden bv ook Leen Bakker en Ikea.Het zijn allemaal vaak stoelen met enorm zwakke constructies.Vooral in bouwmarkten staan die stoelen er soms al helemaal gesloopt bij om uit te proberen.
Toevallig heb ik onlangs wat professionelere stoelen hier in de buurt gevonden,door bedrijven weggegooid.
De Raya 21 sl ,een mooie stoel zit qua rug erg goed maar de zitting is voor mij misschien iets te hard.En een Interstuhl die erg goed zit,maar wel wat vies is in de zittingen en gaat kriebelen na een tijdje.
Ik moet aan beiden dus nog wat opknappen maar het verschil met die goedkope dingen is te merken,degelijker en beter doordacht,je rug rust echt.
Marktplaats is ook een optie om eens te kijken.

Groet,Paul
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2014, 17:08:45 door Paul »

Offline zoeloe
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Man
    • http://pc-algemeenhobbyforum.be
Re: Hallo allemaal
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2014, 18:23:16 »
Welkom harold

Inderdaad zoals men hier al voorsteld is het aangeraden om bureaustoelen eerst eens uit te proberen, voor je deze aankoopt elke stoel is anders dan anders

Mvg