Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

202 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:00:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Nieuwste versie Chrome is traaaaaaaag met Bubble Shooter  (gelezen 13581 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Nieuwste versie Chrome is traaaaaaaag met Bubble Shooter
« Gepost op: 23 juli 2014, 05:02:07 »
Niet dat het mij iets kan schelen maar mijn wederhelft speelt graag "Bubble Shooter" en andere spelletjes op www.spelletjes.nl
De pijl volgt de muis met vertraging en de ballen gaan schoksgewijs over het scherm.
De nieuwste versie van Chrome is 36.0.1985.125m. Deze heb ik op de desk top.
Op mijn laptop had ik nog versie 35.0.1916.153m en daar deed het probleem zich niet voor.
Ik heb een hele avonden settings en instellingen vergeleken maar kon niks vinden. Ook een Google search leverde niets op. Door stom toeval klik ik (op de laptop) op "About Google Chrome" en meteen wordt de versie ge-update.
Nu zijn de spelletjes dus ook op de laptop traaaaaaaaaaaaaag!
Als we IE8 gebruiken dan doet het probleem zich niet voor.
Weet iemand hier iets over of moeten we ermee leren leven?

Bij voorbaat dank,

Ruud
In augustus 2000 geƫmigreerd naar Costa Rica.

Offline BartBruinsma
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 34
Re: Nieuwste versie Chrome is traaaaaaaag met Bubble Shooter
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2023, 00:36:42 »
Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen:
  • Herstart Google Chrome. Dit kan soms helpen om kleine problemen op te lossen.
  • Wis je browsergeschiedenis en cookies. Dit kan helpen om de prestaties van je browser te verbeteren.
  • Schakel extensies uit. Soms kunnen extensies problemen veroorzaken met de prestaties van je browser.
  • Probeer een andere browser. Als je problemen hebt met Google Chrome, kun je proberen een andere browser te gebruiken, zoals Firefox of Safari.
Als je het probleem nog steeds niet kunt oplossen, kun je contact opnemen met de ondersteuning van Google Chrome voor hulp.
Ik hoop dat dit helpt!