Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

369 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 10:12:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding  (gelezen 27165 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #30 Gepost op: 2 augustus 2014, 21:25:32 »
Hoi,

Dat is prima gegaan. We gaan verder.

Download ZHPDiag via 1 van onderstaande links:
- ZHPDiag
- ZHPDiag (klik op de groene knop 'Télécharger')
Bewaar het op je bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.

ZHPDiag installeren
  • Windows XP: Dubbelklik op ZHPDiag.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista,7,8 en 8.1: Rechtsklik op ZHPDiag.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik meerdere keren op "Suivant" om het installatieproces te doorlopen.
  • Klik op "Installer" wanneer daar om gevraagd wordt en op "Terminer" wanneer de installatie voltooid is.

ZHPDiag uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configureren".
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het icoontje "Sélectionner une langue" en kies "Néerlandais".
  • Klik daarna links onderaan op het icoontje "Diagnosemogelijkheden".
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #31 Gepost op: 19 augustus 2014, 18:46:19 »
Hallo daar ben ik weer na een tijdje afwezig geweest te zijn. Sorry daarvoor. Hier het bestandje: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7BDRZT7TXIN4.txt

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #32 Gepost op: 19 augustus 2014, 21:07:51 »
Hoi,

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
    Java 7 Update 10
    Java 7 Update 55
Herstart de computer.

Stap 2:
Kopieer onderstaande code volledig:

Script ZHPFix
G2 - GCE: Preference [User Data\Default] [cjofdnhdkbflacojpfpkchgafjahijbb] uTorrentBar_NL v.10.31.4.510, (Désactivé)  =>P2P.µTorrent
R1 - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl,Default = http://feed.helperbar.com  =>PUP.HelperBar
O3 - Toolbar: (no name) - [HKLM]{ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} Orphan sleutel
O4 - HKLM\..\Wow6432Node\Run: [iTunesHelper] E:\iTunesHelper.exe (.not file.)
[HKCU\Software\1ClickDownload]  =>PUP.1ClickDownloader
[HKCU\Software\APN PIP]
[HKCU\Software\Conduit]  =>Toolbar.Conduit
[HKCU\Software\DealPly]  =>PUP.DealPly
[HKCU\Software\Softonic]  =>Toolbar.Conduit
[HKCU\Software\SweetIM]  =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Tarma Installer]  =>PUP.Tarma
[HKLM\Software\Wow6432Node\Babylon]  =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit]  =>Toolbar.Conduit
[HKLM\Software\Wow6432Node\DealPly]  =>PUP.DealPly
[HKLM\Software\Wow6432Node\Iminent]  =>Adware.IMBooster
[HKLM\Software\Wow6432Node\PIP]
[HKLM\Software\Wow6432Node\SweetIM]  =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Wow6432Node\Vittalia]  =>PUP.Vittalia
O43 - CFD: 29-11-2012 - 20:42:31 - [] ----D C:\Program Files (x86)\Conduit
O43 - CFD: 24-9-2012 - 0:23:49 - [0] ----D C:\ProgramData\Babylon  =>PUP.Babylon
O43 - CFD: 13-1-2013 - 13:20:45 - [] ----D C:\ProgramData\Tarma Installer  =>PUP.Tarma
O43 - CFD: 28-9-2013 - 16:46:21 - [] ----D C:\Users\MitchelGame\AppData\Roaming\library_dir
O43 - CFD: 29-11-2012 - 20:42:31 - [] ----D C:\Users\MitchelGame\AppData\Local\Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\avg-secure-search-installer_RASAPI32  =>Toolbar.AVGSearch
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\avg-secure-search-installer_RASMANCS  =>Toolbar.AVGSearch
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\LatestDLMgr_RASAPI32  =>Adware.OpenCandy
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\LatestDLMgr_RASMANCS  =>Adware.OpenCandy
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\MyBabylonTB_RASAPI32  =>PUP.Babylon
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\MyBabylonTB_RASMANCS  =>PUP.Babylon
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_rivatuner_RASAPI32  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_rivatuner_RASMANCS  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\YontooSetup-S-08DC_RASAPI32  =>Adware.Yontoo
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\YontooSetup-S-08DC_RASMANCS  =>Adware.Yontoo
[HKLM\Software\Classes\AppID\{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}]   =>PUP.Funmoods
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\AppID\{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}]   =>PUP.Funmoods
[HKLM\Software\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}]   =>Toolbar.AVGSearch
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}]   =>Toolbar.AVGSearch
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{10DE7085-6A1E-4D41-A7BF-9AF93E351401}]   =>Adware.Yontoo
[HKLM\Software\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}]   =>Toolbar.Agent
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{1AD27395-1659-4DFF-A319-2CFA243861A5}]   =>Adware.Yontoo
[HKLM\Software\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}]   =>Adware.Agent
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}]   =>Adware.Agent
[HKLM\Software\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}]   =>PUP.Whitesmoke
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}]   =>PUP.Whitesmoke
[HKLM\Software\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}]   =>Toolbar.AVGSearch
[HKLM\Software\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}]   =>PUP.ToparcadeHits
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}]   =>PUP.ToparcadeHits
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{A6174F27-1FFF-E1D6-A93F-BA48AD5DD448}]   =>PUP.DealPly
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113}]   =>Adware.Agent
[HKLM\Software\Classes\CLSID\{ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113}]   =>Adware.Agent
[HKLM\Software\Classes\AppID\{BDB69379-802F-4EAF-B541-F8DE92DD98DB}]   =>Adware.CDNHelper
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\AppID\{BDB69379-802F-4EAF-B541-F8DE92DD98DB}]   =>Adware.CDNHelper
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{DF7770F7-832F-4BDF-B144-100EDDD0C3AE}]   =>Adware.Yontoo
[HKLM\Software\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\gaiilaahiahdejapggenmdmafpmbipje]   =>PUP.DealPly
[HKCU\Software\1ClickDownload]   =>PUP.1ClickDownloader
[HKCU\Software\APN PIP]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Iminent]   =>Adware.IMBooster
[HKLM\Software\Wow6432Node\PIP]   =>Toolbar.Ask
[HKCU\Software\Softonic]   =>Toolbar.Conduit
[HKCU\Software\SweetIM]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Wow6432Node\SweetIM]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Tarma Installer]   =>PUP.Tarma
[HKCU\Software\AppDataLow\Toolbar]   =>Toolbar.Conduit
[HKCU\Software\DealPly]   =>PUP.DealPly
[HKLM\Software\Wow6432Node\DealPly]   =>PUP.DealPly
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASAPI32]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASMANCS]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Classes\Prod.cap]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Classes\AppID\secman.DLL]   =>PUP.Babylon
[HKLM\Software\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekf]   =>Hijacker.TornTV
[HKLM\Software\Classes\Toolbar.CT2865317]   =>Toolbar.Conduit
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\Toolbar.CT2865317]   =>Toolbar.Conduit
[HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{3c471948-f874-49f5-b338-4f214a2ee0b1}]   =>Toolbar.Conduit^
[HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]:uTorrent   =>P2P.µTorrent^
C:\Users\MitchelGame\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cjofdnhdkbflacojpfpkchgafjahijbb   =>P2P.µTorrent^
C:\ProgramData\Babylon   =>PUP.Babylon^
C:\ProgramData\Tarma Installer   =>PUP.Tarma^
C:\Program Files (x86)\Conduit   =>Toolbar.Conduit
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DealPly   =>PUP.DealPly
C:\Users\MitchelGame\AppData\Local\Conduit   =>Toolbar.Conduit
C:\Users\MitchelGame\AppData\LocalLow\BabylonToolbar   =>PUP.Babylon
C:\Users\MitchelGame\AppData\LocalLow\Conduit   =>Toolbar.Conduit
[HKCU\Software\Conduit]   =>Toolbar.Conduit^
[HKLM\Software\Wow6432Node\Babylon]   =>PUP.Babylon^
[HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit]   =>Toolbar.Conduit^
[HKLM\Software\Wow6432Node\Vittalia]   =>PUP.Vittalia^
emptytemp;
Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPFix.

ZHPFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling ZHPFix op het bureaublad.
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • In het scherm "Uw systeem nu opschonen?", klik op "Oui".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.

Post het logbestand met de naam "ZHPFix[r1].txt" als bijlage in je volgend bericht.

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #33 Gepost op: 19 augustus 2014, 22:45:12 »
Ik kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service. Waarschijnlijk omdat die onjuist geïnstalleerd is. Lijkt erop dat er essentiële bestanden verdwenen zijn

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #34 Gepost op: 19 augustus 2014, 23:27:25 »
Doe dan eerst Stap 2

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2014, 14:12:25 »

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #36 Gepost op: 20 augustus 2014, 14:59:11 »
Hoi,

Download msiserver.reg en bewaar het op je bureaublad.

Maak een backup van het register:
Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster REGEDIT /E C:\REGBACKUP.REG en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)
Wacht geduldig tot de scan klaar is.
Herstart NIET de computer als daarom vraagt wordt.

Start eerst het gedownloade bestand msiserver.reg en sta het importeren/samenvoegen toe.
Herstart nu je computer.

Enige verbetering nu mbt de Windows Installer ?

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #37 Gepost op: 20 augustus 2014, 19:11:13 »
Scan blijft hangen op 14% :(

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #38 Gepost op: 20 augustus 2014, 19:24:59 »
Als dit langer dan 1 uur duurt, herstart dan de computer.
Daarna, start de scan opnieuw.

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #39 Gepost op: 20 augustus 2014, 19:45:33 »
''De aangevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd''

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #40 Gepost op: 20 augustus 2014, 21:05:48 »
Wanneer verschijnt die melding?

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #41 Gepost op: 20 augustus 2014, 21:13:44 »
na die 14%

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #42 Gepost op: 20 augustus 2014, 21:24:49 »
Upload het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log naar www.mijnbestand.nl.
Post het linkje daarnaartoe in je volgende bericht.

Offline meeskom
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 31
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #43 Gepost op: 20 augustus 2014, 21:45:44 »
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FNTUSV8Z73U8.log, snap trouwens ook niet dat ik niet bevoegd bent om dit bestand te openen als ik niet in veiligemodus zit.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: ''Het apparaat is niet klaar''-foutmelding
« Reactie #44 Gepost op: 20 augustus 2014, 21:57:30 »
Windows steekt daar een stokje voor.

Download CrystalDiskInfo.zip naar je bureaublad.
Hiermee verkrijgen we wat gegevens over je harde schijf.
Pak het .zip bestand uit in een aparte nieuwe map.
Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.
Start DiskInfo.
Als het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.