Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

221 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 00:04:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: installatie probleem met EaseUS ToDo back up V8  (gelezen 12625 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
installatie probleem met EaseUS ToDo back up V8
« Gepost op: 28 januari 2015, 17:15:55 »
Zoals hierboven al geschreven; ik heb een probleem met EaseUS ToDo back up free Versie 8.0
http://http://www.todo-backup.com/products/home/free-backup-software.htm

Ik gebruikte de vorige versie V4 tot volle tevredenheid op mijn desktop met W XP.
Ik wilde dit ook op mijn nieuwe laptop met W8.1 gebruiken en installeerde de V4 versie, niet wetende dat deze niet onder W8.1 bleek te werken. Niet getreurd, V4 verwijdert, reboot en V8 versie geïnstalleerd.

En nu gaat het dus fout. Ik krijg de melding "can not run MOUNT properly installeer opnieuw".
Ik klik op OK, de huidige wordt verwijdert, reboot, nieuwe installatie en nu zit je in een loop.
Telkens komt dezelfde foutmelding "can not run MOUNT properly installeer opnieuw".

Persoonlijk denk ik dat de V4 versie de harde schijf niet heeft kunnen herkennen ofzo en dat er nu ergens nog een spoor van de oude V4 versie ergens is achter gebleven waardoor V8 in de fout gaat.
Geen idee of ik iets zinnigs zeg, maar ik heb alle hoop op dit forum gevestigd.

Ruud
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: installatie probleem met EaseUS ToDo back up V8
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2015, 23:40:53 »
Je kan proberen het programma als Administrator te starten. Ik ken Win8 niet maar waarschijnlijk als je rechts klikt op het programma icoontje en 'Als administrator starten' kiezen.

Anders zou ik denken dat het nog niet echt voor Win8 geschikt is.



Vriendelijke groet,

Ruud de Wit
Sysop
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: installatie probleem met EaseUS ToDo back up V8
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2015, 05:43:08 »
De oplossing: Men openen "run" en typen regedit. Vervolgens zoeken we naar EaseUS ét voila.....
daar vinden we 2 items van de V4 versie die in het register zijn blijven plakken. Deze 2 items verwijdert, reboot en V8 opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu als een zonnetje.

Dank voor het meedenken,

Ruud
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.