Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

207 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 15:49:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: powerpoint  (gelezen 15333 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jaapderuiter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 27
  • Geslacht: Man
powerpoint
« Gepost op: 27 februari 2015, 22:04:31 »
Geachte M

Ik heb een vraag ik gebruik vaak PowerPoint ik  heb Microsoft office professional 2010 sinds kort maar nu krijg de PowerPoint es die ik binnen krijg alleen maar open als internet Explorer  kan ze niet openen met de viewer de PowerPoint es die zelf maak en opslaat gaan wel in PowerPoint bestand wat kan dat zijn ?
alvast bedankt gr Jaap

Offline jaapderuiter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 27
  • Geslacht: Man
Re: powerpoint
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2015, 21:23:02 »
zie wel nog advies gevonden gr jaap

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: powerpoint
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2015, 17:27:18 »
Hallo Jaap,

Je had een vraag gesteld over powerpoint waar je zelf een antwoord op hebt gegeven "zie wel nog advies gevonden gr jaap" maar dat is een beetje onduidelijk. Is je probleem met powerpoint nu opgelost?
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline jaapderuiter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 27
  • Geslacht: Man
Re: powerpoint
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2015, 17:38:45 »
Nee Ruud nog niet opgelost ik krijg ze binnen als inter net exployer bestand en kan ze daar wel in openen maar ik ze als powerpoint bestand binnen krijgen volgens mij staat er iets niet goed gr jaap

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: powerpoint
« Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2015, 09:49:13 »
Hallo Jaap,

Met inter explorer bestand bedoel je waarschijnlijk een html of htm bestand. Als je een powerpoint bestand wilt binnen halen dan kun je het beste met je rechter muis knop op de link of bestand klikken, daarna kies je voor "koppeling opslaan als..." en kies je bv voor je bureaublad. Pas dan kun je het bestand openen in powerpoint.



Vriendelijke groet,

Ruud de Wit
Sysop
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline jaapderuiter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 27
  • Geslacht: Man
Re: powerpoint
« Reactie #5 Gepost op: 3 maart 2015, 10:40:46 »
Goeden morgen Ruud nu ik krijg ze wel open maar het gaat om de pps bestandjes die krijg ik binnen als internet exployer en voorheen gingen die wel op met de viewer kreeg nu een ptt bestandje binnen dat gaat wel gelijk open in powerpoint al hoewel asl ik de pps opslaat in powerpoint ja dan kan ik er wel wat mee , maar het gaat er mij om waarom ik zu niet zoals voorheen gelijl als powerpoint betand binnen krijg sorry voor deze moeilijke vraag gr jaap