Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

222 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 20:17:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Afstudeer-enquête: Help mij alstublieft met afstuderen  (gelezen 15551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alicia
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Afstudeer-enquête: Help mij alstublieft met afstuderen
« Gepost op: 21 mei 2016, 16:35:23 »
Beste forumleden,

Ik volg de Engelstalige opleiding Tourism Management. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoek- en boekgedrag van de Nederlandse vakantieganger. 
Hierbij onderzoek ik hoe de website van een Nederlandse reisorganisatie geoptimaliseerd kan worden.

Mijn doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 40 jaar en ouder. Mijn steekproefgrootte is 282 respondenten. 
Ik zou het erg op prijs stellen als u mijn enquête wilt invullen. Deze enquête bevat 20 vragen en is volledig anoniem. Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen. 
De persoonlijke informatie die u verschaft wordt vertrouwelijk behandeld en zal uitsluitend worden gebruikt voor statistische doeleinden. 

U kunt meedoen via onderstaande link: 
http://www.thesistools.com/web/?id=500851

Alvast hartelijk dank!

p.s Ik weet niet of het plaatsen van enquêtes is toegestaan, maar ik probeer zoveel mogelijk respondenten te verzamelen. 
Indien dit niet is toegestaan, mag dit topic verwijderd worden.

Offline Alicia
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afstudeer-enquête: Help mij alstublieft met afstuderen
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2016, 20:11:46 »
Ik ben nog steeds op zoek naar respondenten die mijn enquête willen invullen. U zou mij er enorm mee helpen. 
Alle velden zijn optioneel. Het is dus niet verplicht om uw persoonsgegevens in te vullen.