Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

211 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 16:47:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: XP: Updates na SP2  (gelezen 11798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
XP: Updates na SP2
« Gepost op: 9 november 2009, 21:14:36 »
Bericht 1 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:16-12-2004
Aan:AllenMsgID:1778.1
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hallo allemaal,

Voor mijn zekerheid, zodat ik niets gemist heb. Was SP2 zo goed, dat er na die tijd nog geen enkele update is geweest? Tot nu toe heb ik nog geen update binnen gehaald. Is dat juist, of heb ik iets gemist?

Groetjes

Pim




Bericht 2 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Hans VerbeekDatum:16-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.2
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Pim,

Voor mijn zekerheid, zodat ik niets gemist heb. Was SP2 zo goed, dat er na die tijd nog geen enkele update is geweest? Tot nu toe heb ik nog geen update binnen gehaald. Is dat juist, of heb ik iets gemist? Ik heb gisteren 4 updates binnengekregen en geïnstalleerd. Geen problemen (nog? :-))
Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


Bericht 3 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Ruud (Sysop)Datum:16-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.3
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Pim,

>>Was SP2 zo goed, dat er na die tijd nog geen enkele update is geweest?<<

Je haalt waarschijnlijk een paar zaken door elkaar. SP2 is een grote systeemupdate waarin bv alle vorige 'security updates/patches' zijn verwerkt. Nadat je SP2 geïnstalleerd hebt, moet je toch regelmatig Windows Update uitvoeren om de kleine wijzigingen, security updates/patches op te halen en te installeren. Meestal betreft het kleine wijzigingen in het beveiligingssysteem, bugs updates enz.  Zodra het een groot aantal is, dan zal ongetwijfeld SP3 volgen of een geheel nieuwe versie van Windows.

---
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 4 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Don Esteban (NLHelp)Datum:16-12-2004
Aan:Ruud (Sysop)MsgID:1778.4
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Ruud,
>>dan zal ongetwijfeld SP3 volgen <<
Had ik bij Microsoft niet ergens al een melding van ene sp3 gezien? Of was dat in een van mijn nachtmerries???
Don Esteban
Don Esteban Homepage


[/size][/color]


Bericht 5 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:16-12-2004
Aan:Don Esteban (NLHelp)MsgID:1778.5
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hi Don,

>>Of was dat in een van mijn nachtmerries???<<

YESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!<g>.

Groetjes

Pim




Bericht 6 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:16-12-2004
Aan:Ruud (Sysop)MsgID:1778.6
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hi Ruud,

>>moet je toch regelmatig Windows Update uitvoeren<<
Dat doe ik ook, maar ik krijg echt geen updates binnen.
Nogmaals, heb ik wat gemist?

Groetjes

Pim




Bericht 7 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:16-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.7
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Dag Pim,
>> Nogmaals, heb ik wat gemist? <<
Ja, na SP2 zijn er in totaal zo'n 6 lekjes gedicht. Kennelijk staat automatische update's bij jou uit. Start IE, en kies extra Windows Update. Krijg je een foutmelding bij het update proces of werkt het nu wel?

Michel Uphoff (Sysop)
Homepagina 


Bericht 8 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:16-12-2004
Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.8
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hi Michel,

Ik ga voor updates altijd via: >start>windows update, maar tot op heden nog een updates beschikbaar. Niet op mijn PC, noch op de PPC (jullie wel bekend<g>). Telkens krijg ik als reactie: geen updates beschikbaar. Vandaar mijn vraag. Het leek me nogal onwaarschijnlijk. Dus.... Is er iets anders fout?

Groetjes

Pim




Bericht 9 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Just Vecht (Sysop)Datum:16-12-2004
Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.9
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Ha Michel,
>> 6 lekjes gedicht <<
Vanavond kwam mijn US WinXP met NL schil weer met 4 updates. Deze XP ligt door die contructie gelijk met de US versie en meestal iets voor op de geheel gelocaliseerde versies (zoals de Nederlandse), dus er komt nog wat aan zodirect.
groetjes,


Nigiri Sushi, leuk & lekker

 


Bericht 10 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:16-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.10
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Dag Pim,
>> Ik ga voor updates altijd via: >start>windows update <<
Kennelijk is er iets mis, of je hebt de updates al binnen. Ga zoals ik schreef even naar IE en kies daar extra, windows update. Waar kom je terecht, wat tref je aan, welke eventuele foutmelding krijg je?

Michel Uphoff (Sysop)
Homepagina


Bericht 11 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Don Esteban (NLHelp)Datum:16-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.11
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Hoi Pim,
Windows 2000 Service Pack 3
Content Updated: October 31, 2003

Het was dus geen nachtmerrie... ik zat géwóón te slapen
Don Esteban
Don Esteban Homepage


[/size][/color]


Bericht 12 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:17-12-2004
Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.12
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hi Michel,

Via IE en extra kom ik  op dezelfde plek uit als via start> windows update nl. //v5.windowsupdate.... enz..
Wat ik dan deed, was kiezen voor snelle installatie en dan kreeg ik: geen updates beschikbaar.
Deze keer heb ik gekozen voor aangepaste installatie en zowaar 4 essentiele, 5 software en 1 hardware updates.
De essentiele zijn: KB873339, KB885835 en ..36 en KB886185. Klopt dat, of mis ik nog steeds iets? Software updates
tbv outlook, Highmat en mediaplayer versie 10. Hardware update tbv SATA-controller-driver.
Oja bij software updates waren er nog 2, maar die heb ik niet laten komen, ging over .NET en nog iets (kweeniemeer<g>).

Verder ben ik niet kunnen komen.

Groetjes

Pim




Bericht 13 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:17-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.13
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Dag Pim,
>> Klopt dat, of mis ik nog steeds iets? <<
Volgens mij klopt dat prima, en die aanvullende update's lijken mij ook te kloppen. Die zijn facultatief, je moet zelf even kijken of je ze nodig hebt/vindt.

Michel Uphoff (Sysop)
Homepagina 
 

Gewijzigd 17/12/2004 6:28 ET CET door Michel Uphoff (sysop)


Bericht 14 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Bert (Sysop)Datum:17-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.14
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Hoi Pim,
>> kiezen voor snelle installatie <<
Dat zijn alleen de critical updates (meestal beveiligingsupdates). Het beste kun je de notificatie-optie hiervoor aanzetten, dan mis je ze nooit.
Andere soorten updates zijn niet per se noodzakelijk, maar het kan geen kwaad om af en toe eens te kijken of er iets van je gading bijzit.Bert


Bericht 15 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:PimmetjeDatum:17-12-2004
Aan:Bert (Sysop)MsgID:1778.15
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hi Bert,

>>Het beste kun je de notificatie-optie hiervoor aanzetten, dan mis je ze nooit.<<
En hoe doe ik dat dan?
Want begrijpen doe ik het (nog steeds) niet<g>. Bij de snelle installatie moeten dan toch in ieder geval die essentiele updates doorkomen? Of denk ik weer te simpel?

Groetjes

Pim




Bericht 16 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Bert (Sysop)Datum:17-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.16
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Hoi Pim,
>> En hoe doe ik dat dan? <<
Rechtsklik op Mijn Computer => Eigenschappen => Tab Automatische Updates. Bert


Bericht 17 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Ruud (Sysop)Datum:18-12-2004
Aan:Don Esteban (NLHelp)MsgID:1778.17
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Don,

>>Had ik bij Microsoft niet ergens al een melding van ene sp3 gezien? Of was dat in een van mijn nachtmerries???<<

Ik denk het laatste :)

---
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 18 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Ruud (Sysop)Datum:18-12-2004
Aan:PimmetjeMsgID:1778.18
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Pim,

>> Nogmaals, heb ik wat gemist?<<

Kennelijk niets, waarschijnlijk heb je automatisch updaten aanstaan (wat een rot optie).

---
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 19 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Just Vecht (Sysop)Datum:18-12-2004
Aan:Ruud (Sysop)MsgID:1778.19
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
Hoi Ruud,

Wat denk je van deze (Engelstalig):

Printer en bestanden gedeeld met héél Internet!

En dat noemen ze géén echt probleem bij MS. Ik ook niet, nee-hoor. Ik heb er een iets andere naam voor.

Straks eens even kijken hoe dat bij mij in XP staat. Ik zit nu comfortabel & veilig in Linux.

groetjes,


Nigiri Sushi, leuk en lekker





Bericht 20 van 34

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:18-12-2004
Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1778.20
Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

Hoi Just,
>> Wat denk je van deze (Engelstalig): <<
Valt in feite wel mee hoor. Het is de situatie die je voorheen ook had. (Zonder firewall dus). Verder gaat het alleen mis bij Dial-Up verbindingen en dan nog in bijzondere situaties. Veel providers sluiten default al de netbios poort af, en dan kan er niet veel gebeuren.
Zit je achter een router, dan gaat het hele verhaal überhaupt niet op.
In feite moet aan de volgende voorwaarden voldaan worden:
    Je hebt bestands- en printerdeling geactiveerd Je deelt werkelijk bestanden Je hebt een dial-up verbinding Netbios poort staat op de pc open Eenvoudig delen van bestanden staat aan, en toegang is mogelijk zonder wachtwoord. De provider blokkeert netbios niet De provider moet vreemde ideëen hebben over wat onder het locale netwerk en wat onder het Wan (internet) deel valt. Iemand moet je dan wel (wisselend IP adres en meestal kort on-line) kunnen vinden[/list]Dan pas is de situatie ongeveer hetzelfde als bij W9x/Me en XP zonder firewall, wat al járen een bron van vreugde is voor hackers.

    Michel Uphoff (Sysop)
    Homepagina[/size] 


    Bericht 21 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Ruud (Sysop)Datum:18-12-2004
    Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1778.21
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Just,

    >> Wat denk je van deze (Engelstalig):<<

    Dat zijn inderdaad interessante links. Ook voor de Mac heb je dat. Ik kijk veel op allerlei software - aankondigings site en daar vind je ook link voor update. Op de Mac krijg je trouwens ook een melding als er iets nieuws/updates/patches op te halen zijn.

    ---
    Groeten,
    Ruud de Wit



    Bericht 22 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Just Vecht (Sysop)Datum:18-12-2004
    Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.22
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Hoi Michel,

    Is het zo moeilijk geweest voor MS juist dit gat te dichten dan? Dat lijkt me nou van niet.

    Het is bovendien precies het gat wat ik als gebruiker me nou van voorstel dat de SP2 Firewall had dichtgetimmerd: mijn bestanden met name. Waar heb je anders in eerste aanleg nou een Firewall voor?

    groetjes,


    Nigiri Sushi, leuk en lekker





    Bericht 23 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:18-12-2004
    Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1778.23
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Hoi Just,
    >> Is het zo moeilijk geweest voor MS juist dit gat te dichten dan? Dat lijkt me nou van niet.
     <<
    Nee dichten zal wel niet moeilijk geweest zijn. Maar er achter komen dat sommige Isp's hun inbelnetwerken verkeerd configureren, en daarmee dus in die firewall rekening houden lijkt mij heel wat moeilijker. Het is niet de eerste firewall die behalve beschermen ook een veiligheidsrisico bleek.

    Michel Uphoff (Sysop)
    Homepagina 


    Bericht 24 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Just Vecht (Sysop)Datum:19-12-2004
    Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.24
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Hallo Michel,
    >> er achter komen dat sommige Isp's hun inbelnetwerken verkeerd configureren <<
    Oh zo! Dan zit dat blad dus MS enigszins ten onrechte zwart te maken?
    Ik moet bekennen dat ik mijn gedeelde mappen ook niet met een wachtwoord afscherm hier thuis. Mijn gezinsleden worden daar echt niet vrolijk van. Ik heb wél het hele spul meteen achter een router met NAT Firewall gezet toen er ADSL kwam.
    Onderweg gaan alle gedeelde mappen (ééntje maar trouwens) op mijn werkportable terug op "niet delen", vooral op WiFi verbindingen.
    groetjes,


    Nigiri Sushi, leuk & lekker

     


    Bericht 25 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:PimmetjeDatum:19-12-2004
    Aan:Ruud (Sysop)MsgID:1778.25
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Hi Ruud,

    >>waarschijnlijk heb je automatisch updaten aanstaan (wat een rot optie).<<
    Nou, niet dus. Ik heb er ook al zo'n hekel aan<g>. Ik bepaal zelf wel, waar en wanneer ik die spullen binnenhaal en wil er ook niet mee lastiggevallen worden.

    Groetjes

    Pim




    Bericht 26 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:19-12-2004
    Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1778.26
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    >> Dan zit dat blad dus MS enigszins ten onrechte zwart te maken? <<
    Enigszins ja, maar het is natuurlijk wel een misser van MS. Maar om dan zulke schreeuwerige artikeltjes te schrijven, vond ik overdone.
    Het artikel had ook kunnen koppen " Internet Service Providers hangen uw vuile was buiten". Met als subtitel "En MS kneep een oogje toe".

    Michel Uphoff (Sysop)
    Homepagina


    Bericht 27 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Just Vecht (Sysop)Datum:19-12-2004
    Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1778.27
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Hallo Michel,
    >> Het artikel had ook kunnen koppen  <<
    Ja, en dát verkoopt dus minder goed. Schandelijk dat de pers zich tegenwoordig vol laat leiden door verkoopcijfers en niet door heeft dat het zichzelf dus aan het opheffen is. Diezelfde informatie - van betere kwaliteit en met goede kanttekeningen - haal je makkelijk gratis binnen via Internet.
    groetjes,


    Nigiri Sushi, leuk & lekker

     


    Bericht 28 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Hans VerbeekDatum:20-12-2004
    Aan:Hans VerbeekMsgID:1778.28
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Ik heb gisteren 4 updates binnengekregen en geïnstalleerd. Geen problemen (nog? :-)) Nou, dus wel. :-) Na een paar dagen starten Excel en Word (Office 1997) of helemaal niet meer op of ze doen er uren over. Vorige backup met alleen sp 2 erop gezet, over! Het wordt zo de vraag of ik mijn computer vrij van wormen kan houden, want sp2 updaten doe ik dus niet meer. Of een Office 2004 kopen? Is er niet op het Web een gratis Java Office?
    Nog een vraag. Voor ik Systeem > automatische updates op stop kon zetten waren die updates alweer gedownloud. Hoe krijg ik dat "residente" schildje weg?
    Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


    Bericht 29 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:PimmetjeDatum:20-12-2004
    Aan:Hans VerbeekMsgID:1778.29
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Hi Hans,

    >>Is er niet op het Web een gratis Java Office?<<
    Hans, dat heet OpenOffice, gratis en voor niets te downloaden. Benadert MS Office tegenwoordig heel aardig.

    >>Hoe krijg ik dat "residente" schildje weg?<<
    Hans, ff terug lezen in deze berichten.
    >deze computer>rechtsklikken>eigenschappen>aut. update> En dan, denk ik uitzetten.

    Groetjes

    Pim




    Bericht 30 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Hans VerbeekDatum:20-12-2004
    Aan:PimmetjeMsgID:1778.30
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Pim,

    >>Is er niet op het Web een gratis Java Office? <<
    Hans, dat heet OpenOffice, gratis en voor niets te downloaden. Benadert MS Office tegenwoordig heel aardig. Ik heb dus de keus: Of weer eens een nieuwe programma downloaden, leren, de MS Office bestanden converteren (Hoe gaat dat? Zijn ze echt open?) en overgaan, of wachten met updaten tot er een MS gat wordt ontdekt en aangevallen, (Kan met sp 2 best wel eens duren) en alnog Open Office installeren.

    >>Hoe krijg ik dat "residente" schildje weg?<<
    Hans, ff terug lezen in deze berichten. >deze computer>rechtsklikken>eigenschappen>aut. update> En dan, denk ik uitzetten. O ja, al weer vergeten. Werkt bij mij niet erg. Krijg er een heleboel andere dingen voor in de plaats. Misschien geeft'ie er wel na een tijd de brui aan........ Zo'n eigenwijs mormel! :-)
    Groeten, Hans. (e-mail, homepage)


    Bericht 31 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Bert (Sysop)Datum:20-12-2004
    Aan:Hans VerbeekMsgID:1778.31
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Hoi Hans,
    >> Na een paar dagen starten Excel en Word (Office 1997) of helemaal niet meer op of ze doen er uren over. Vorige backup met alleen sp 2 erop gezet, over! <<
    Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat dit door de beveiligingsupdates komt. Vooral als de problemen zich pas na een paar dagen voordoen. Wat je het beste kunt doen is om, vóór je de updates installeert (automatisch installeren dus uitzetten), even een herstelpunt te maken (via Systeemherstel). Daarna installeren. Mochten er zich problemen voordoen, dan kun je heel gemakkelijk weer terug naar het herstelpunt. Soms is het ook mogelijk de updates te deïntalleren via Configuratiescherm -> Software, maar niet altijd.Bert


    Bericht 32 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Hans VerbeekDatum:21-12-2004
    Aan:Bert (Sysop)MsgID:1778.32
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Bert,

    Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat dit door de beveiligingsupdates komt. Je hebt groot gelijk. Vandaag, zonder die update, zelfde probleem. "Repeat" van Office Setup gedraaid, over.

    Mochten er zich problemen voordoen, dan kun je heel gemakkelijk weer terug naar het herstelpunt. Dat klinkt mooi. Ik maakte altijd maar backups etcetera. Ik heb gezocht bij systeem > systeemherstel, maar kan niets bruikbaars vinden. Help zegt dat ik een herstelpunt moet maken door de wizard systeemherstel te openen via Help em ondersteuning. En dat zie ik ook niet. Waar kijk ik overheen?

    Soms is het ook mogelijk de updates te deïntalleren via Configuratiescherm -> Software, maar niet altijd. Zeker via "Windows onderdelenn toevoegen of verwijderen"?
    Groeten en bednakt, Hans. (e-mail, homepage)


    Bericht 33 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Bert (Sysop)Datum:21-12-2004
    Aan:Hans VerbeekMsgID:1778.33
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer

    Hoi Hans,
    >> Ik heb gezocht bij systeem > systeemherstel, maar kan niets bruikbaars vinden <<
    Systeemherstel vind je via Start -> (Alle) Programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel. De functie Systeemherstel is overigens niet zaligmakend, hoor. Een gedeïnstalleerd programma krijg je er bijvoorbeeld niet mee terug, maar het is erg handig als er wat systeembestanden/drivers de mist in zijn gegaan of wanneer Windows plotseling om onduidelijke redenen steigert.
    >> Zeker via "Windows onderdelenn toevoegen of verwijderen"? <<
    Bijna. Configuratiescherm -> Software. Vervolgens verschijnt er een lijst met Geïnstalleerde Programma's. Daar staan ze dan tussen (of niet dus).Bert


    Bericht 34 van 34

    NL Computer Forum ~ Windows
    Van:Hans VerbeekDatum:22-12-2004
    Aan:Bert (Sysop)MsgID:1778.34
    Onderwerp:updates na SP2?Forum:ws-nlcomputer
    Bert,

    Systeemherstel vind je .... Dank je wel voor alle uitleg! :-)
    Groeten, Hans. (e-mail, homepage)