Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

244 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 12:42:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Outlook16/webmail is leeg na update van W7 > W10 en office 13 > office 16  (gelezen 14108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert101
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
beste mensen,

Ik heb mijn computer geupgrade naar W10. 

Ik het begin had ik alle mijn emails, maar ik was de mappen kwijt. Ik heb niets verandert aan de structuur en toch zijn de emails van de ene moment naar de andere weg.. Ik dacht het ligt aan de outlook local, dus ik ging mijn webmail controleren, maar mijn webmail is ook leeg.

Outlook is ingesteld op IMAP en niet POP3.

ik heb een backup maar hij herkent het niet. "de pst is niet ost?" iets dergelijks. Ik heb repairatie geprobeert met de Scanpst.exe file, maar zelfs die herkent het file niet... 

Blijkbaar is er ook scanost.exe maar die tool kan ik nergens vinden.

Wat kan ik nu doen?

Offline BartBruinsma
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 34
Re: Outlook16/webmail is leeg na update van W7 > W10 en office 13 > office 16
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2023, 00:31:04 »
Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:
  • Probeer Outlook opnieuw te installeren. Dit kan het probleem oplossen als het veroorzaakt wordt door een fout in de installatie van Outlook.
  • Probeer de Scanpst.exe-tool opnieuw te gebruiken. Deze tool kan beschadigde PST-bestanden herstellen.
  • Probeer een andere e-mailclient te gebruiken om je e-mailberichten te openen. Als het probleem niet wordt veroorzaakt door Outlook, moet je je e-mailberichten nog steeds kunnen openen met een andere e-mailclient.
Als je nog steeds problemen hebt met het herstellen van je e-mailberichten, kun je contact opnemen met de ondersteuning van Microsoft voor hulp.
Hier zijn enkele aanvullende tips voor het herstellen van e-mailberichten:
  • Maak regelmatig back-ups van je e-mailberichten. Dit kan je helpen om je e-mailberichten te herstellen als ze verloren gaan of beschadigd raken.
  • Bewaar je e-mailberichten op een veilige locatie. Dit kan een externe harde schijf, een USB-stick of een cloud-opslagdienst zijn.
  • Gebruik een e-mailclient die regelmatig back-ups maakt van je e-mailberichten. Dit kan helpen om je e-mailberichten te herstellen als je computer crasht of wordt gehackt.