Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

222 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 21:00:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: mailbox  (gelezen 15250 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline streekje
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
mailbox
« Gepost op: 11 september 2017, 10:40:17 »
goedemorgen ik krijg steeds deze vraag in mijn email maar ik begrijp niet wat ik moet doen
gr Aline

 
Oneor more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.
 
Folderswith these names can't be downloaded by your IMAP e-mail program.
 
Notes, Outbox
 
Pleaseconnect to your mailbox using your Web browser and rename those folders. Once renamed, those folders will be displayed in your IMAP e-mail application correctly.
« Laatst bewerkt op: 11 september 2017, 18:04:18 door Peter »

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: mailbox
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2017, 16:12:19 »
Dag streekje,

Kun je ons wat meer informatie geven? Met welk programma beheer je je email, hoe lees je email en welk besturingssysteem met versie gebruik je?
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline streekje
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Re: mailbox
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2017, 10:17:04 »

Microsoft-account
 

Bevestig je account
 

Er is ongewone activiteit vastgesteld voor een recente aanmelding bij het Microsoft-account ji*****@live.nl. Je hebt je bijvoorbeeld aangemeld vanaf een nieuwe locatie of via een nieuw apparaat of nieuwe app.
 

De toegang tot je Postvak IN, je lijst met contactpersonen en je agenda is geblokkeerd voor deze aanmelding om ervoor te zorgen dat je account beschermd blijft. Je moet je recente activiteiten controleren en herstelacties uitvoeren. Je moet bevestigen dat je de recente activiteiten hebt uitgevoerd om weer toegang tot je account te krijgen.
 






Recente activiteiten controleren
 

Met vriendelijke groet,
 

Het Microsoft-accountteam
 
ik krijg nu steeds dit bericht heb me al opnieuw aan gemeld ben de applicatie van mail ook kwijt op de taakbalk.weet ook niet hoe ik deze tterug kan krijgen en deze melding kan stoppen
« Laatst bewerkt op: 14 september 2017, 18:13:23 door Peter »

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: mailbox
« Reactie #3 Gepost op: 15 september 2017, 16:54:06 »
Dag Streekje,

De laatste melding in je bericht krijg je vaak als je vanaf een andere locatie inlogd op je email account, dat is allemaal interessant om te weten maar vaak niet belangrijk zolang je weet dat je het zelf bent. Uit je berichten krijg ik daar twijfel over. Ik adviseer je om direct het wachtwoord van je email account te wijzigen want het zou kunne zijn dat iemand anders toegang heeft tot je account dus..... pas je instellingen aan.... voor de zekerheid.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit