Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

208 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 23:01:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Setups willen niet installeren  (gelezen 19647 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #30 Gepost op: 9 april 2019, 18:44:22 »
Het upgraden van Windows om problemen te verhelpen is meestal zinloos. Een upgrade is geen probleem-oplosser.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #31 Gepost op: 9 april 2019, 19:12:17 »
Hier komt ie; http://www.filedropper.com/fixlog_6

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #32 Gepost op: 9 april 2019, 23:41:07 »
Stap 1:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Stap 2:
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Het kan zijn dat de tool eerst bijgewerkt wordt, wacht dan tot dit klaar is.
Zorg dat de optie Addition.txt is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg alleen het logbestand "Addition.txt" als bijlage toe aan je volgend bericht.

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #33 Gepost op: 10 april 2019, 00:09:11 »
http://www.filedropper.com/fixlog_7  en http://www.filedropper.com/addition_1

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #34 Gepost op: 10 april 2019, 19:21:13 »
Stap 1:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.


Stap 2:
Waarom gebruik je een verouderde versie van "ESET Smart Security" ? Versie 8 is uitgebracht in 2014, nog voordat Windows 10 op de markt kwam.
"ESET Smart Security" is inmiddels vervangen door "ESET Internet Security" met versie 12.
Mogelijk werkt dit niet goed samen Windows 10.
De-installeer deze versie en herstart daarna de computer. Windows Defender wordt nu automatisch je actieve antivirus programma.

 "Classic Shell" wordt sinds december 2017 niet meer bijgewerkt.
De-installeer dit programma eens.

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #35 Gepost op: 11 april 2019, 12:36:55 »
Peter; Bedankt voor je hulp via al die logjes, maar het schiet nog steeds niet op. Tegelijkertijd zat ik ook op andere forums die mij niet verder konden helpen, dan wel plotseling afhaakten. Ik hoorde soms anderhalve week niets meer. Vandaar dat ik toch maar besloot om een nieuwe Windows 10 installatie op mijn computer te zetten. Nu dat gebeurd is blijkt dat de voorheen onwillige Set-ups ineens wel te installeren zijn. Classic Shell (gratis) is het startmenu van mijn computer en biedt mij het gemak wat ik ook had onder Windows XP. Updates komen niet vaak binnen, maar het startmenu kan in mijn ogen niet verder verbeterd worden want het instellingenmenu is al zeer complex uitgevoerd. De instelmogelijkheden zijn talrijk. Met Eset Smart Security 8 heb ik goede ervaringen. Het lijkt een verouderd programma, maar heeft precies dezelfde Apps als ESS 12, en mijn computer met Windows 10 heeft er altjd goed op gedraaid. Nooit infecties, altijd op zijn hoede en waarschuwingen. Alleen de App Veilig Internetbankieren ontbreekt, maar vanwege de vele andere beveiligingen kan die gerust gemist worden. Vandaar dat ik om ESS 12 nog niet zo hard wegloop. Peter; Het probleem is nu opgelost en ik bedank je nogmaals voor je hulp.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Setups willen niet installeren
« Reactie #36 Gepost op: 11 april 2019, 18:37:43 »
Citaat
Tegelijkertijd zat ik ook op andere forums die mij niet verder konden helpen, dan wel plotseling afhaakten.
Ai, erg onverstandig om dat vooraf niet te melden. Mogelijk zijn er zaken dubbel of tegenstrijdig gedaan.
Welke andere forums ?

Maar goed, je probleem is opgelost via een her-installatie.
Graag gedaan.