Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

210 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 23:10:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Samenvoegen van partities C en D met EASEUS Partition Manager Professional 13.5  (gelezen 11090 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Ik wil partitie C en D samenvoegen met EASEUS Partition Manager Professional 13.5 of met Windows 10 Schijfbeheer, maar dat lukt niet omdat deze twee partities gescheiden zijn door *PQSERVICE2.
Hoe kan ik dit oplossen?


m. vr. gr.,

jackson0

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Als het een Acer computer is dan is D: waarschijnlijk een herstel-partitie.

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Hoi Peter,
Het is een Acer Predator G Series, maar D ziet eruit als een gewone partitie. PQService lijkt wel een herstelpartitie te zijn. Ik heb begrepen, dat je een herstelpartitie niet nodig hebt als je een HerstelDVD aanmaakt, dus zou je PQService aan partitie C of D kunnen toevoegen en daarna C en D samenvoegen. Wat is jouw mening daarover?

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Ik heb hier geen ervaring mee. Hoe groot zijn de partities C: en D: ?

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Hoi Peter,
partitie C is 58.5 GB en partitie D is 261 GB.
Ik heb bij Acer geïnformeerd of ik zonder problemen te krijgen de ruimte PQSERVICE2 kan samenvoegen met C of D.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Citaat
Ik heb bij Acer geïnformeerd of ik zonder problemen te krijgen de ruimte PQSERVICE2 kan samenvoegen met C of D.
Oke, dan wachten we de reactie van Acer af. Hopelijk kunnen ze gelijk aangeven hoe je deze dan samenvoegt.

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Mee eens Peter. Ik zal de uitslag melden op dit forum.


jackson0

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Hoi Peter,

Acer adviseert een backup te maken van al je bestanden en dan een schone installatie uit te voeren van Windows 10.
Je kunt dan volgens hen je harde schijf opnieuw partitioneren en dus de C-partitie groter maken.
Je kunt  volgens hen de PQSERVICE en PQSERVICE@ met EaseUS Partition verwijderen, maar dit laatste is met bovenstaande  schone installatie dus niet meer nodig.


jackson0