Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

208 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 11:11:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Desk top probleem  (gelezen 5826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Desk top probleem
« Gepost op: 20 januari 2020, 12:51:54 »
Zonder dat er door mij dingen veranderd zijn, start mijn Acer desktop computer plotseling niet meer op. Ook een Windows 10 herstelschijf,die in noodgevallen altijd perfect gewerkt heeft, laat het afweten. Het enige wat daarvan  nu nog werkt is, dat de naam van de computer op het scherm wordt getoond, vervolgens  wat informatie van de DVD en daarna een blinker linksboven in het zwarte scherm, daarna even niets en dan begint het knipperen van de blinker weer. Hoe kreeg ik het weer aan de praat?

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Desk top probleem
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2020, 23:04:12 »
Koppel alle externe apparaten los, USB-kabels en USB apparaten, netwerkkabel, eventueel een externe monitor.
Geeft dat verbetering ?

Offline jackson0 †
  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 246
  • Geslacht: Man
Re: Desk top probleem
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2020, 13:58:29 »
Hoi Peter,
Ik had je een reactie willen sturen dat het probleem de volgende dag plotseling opgelost was, maar kon niet reageren op mijn eigen bericht. Een nieuw bericht zou niet bij het eerste bericht terecht komen. Vandaar dat er geen reactie is gekomen.
Ik denk dat het weer eens een Windows-probleem is geweest, want zonder dat ik zelf actie heb ondernomen was het probleem de volgende dag automatisch opgelost. Overigens, dank voor je reactie.


jackson0

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Desk top probleem
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2020, 21:55:12 »
Oke, fijn dat het opgelost is.