Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:21:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Audio Driver wil niet geinstalleerd worden in Windows XP  (gelezen 8233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Audio Driver wil niet geinstalleerd worden in Windows XP
« Gepost op: 14 april 2020, 21:51:15 »
De computer van mijn vrouw is een HP Windows XP computer alwaar zij alleen maar spelletjes op speelt. Op zich gaat dat prima, ware het niet dat er geen geluid bij zit. In Apparaat-beheer zie ik bij de audio alleen maar gele uitroep tekens staan. De originele audio driver (CD) die ik er op loslaat probeert zich te installeren, maar geeft een melding dat de installatie afgebroken word en ik de computer moet opstarten. Daarna blijft alles hetzelfde, geen update. Als ik de apparaten met gele uitroeptekens verwijder, komen ze na afsluiten en weer openen van Apparaat-beheer na een paar seconden gewoon weer terug. Ook kwam ik de error code 19 tegen die vermeld dat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. Wie weet een middel om deze kwaal op te lossen zonder een nieuwe Windows te hoeven installeren ?

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Re: Audio Driver wil niet geinstalleerd worden in Windows XP
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2020, 10:24:06 »
Ik heb maar besloten om een nieuw Windows XP installatie uit te voeren. Alle opties ter reparatie zijn mislukt. Groetjes aan u allen.