Beste mensen,
Ik gebruik nog altijd mijn oude compuserve-mailadressen en doe dat met Mozilla Thunderbird wat ik heel prettig vind op de PC. Nu krijg ik van AOL mailtjes dat ze op zeer korte termijn de verificatie willen verbeteren oid, in elk geval dat het zo niet door kan gaan (ik kan het wel uitvoeriger overnemen, maar ik kon me voorstellen dat er meer zijn die dit bericht hebben ontvangen). Volgens mij komt het erop neer dat ze liever willen dat ik hun eigen app gebruik, maar daar voel ik niets voor.
Zij zeggen in het bericht dat er in dat geval nog wel twee andere opties zijn namelijk 'een universeel wachtwoord' aanmaken op hun manier (wat me niet lukt), of instructies volgen (die erop neer komen dat ik mijn accounts in Thunderbird eerst moet verwijderen en dan weer aanmaken, waarmee ik mijn hele mailarchief kwijt ben en dan nog geen goed resultaat bereik). Ik begrijp hieruit dat Thunderbird-gebruikers de klos zijn.
Misschien blijft het handmatig mogelijk de compuserve webmail te openen, maar dat is wel omslachtig dan en je legt geen archief aan.
Misschien is het voldoende als je altijd en eeuwig ingelogd staat, dat dan Thunderbird wel blijft werken maar dan heb je maar 1 account open en eigenlijk zint het me ook niet.
Ik hoop dat er lotgenoten zijn die het beter doorzien allemaal en weten of er nog iets aan te doen is.
Alvast bedankt