Bericht 1 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 11-07-2005 |
| Aan | : | Allen | MsgID | : | 2375.1 |
| Onderwerp | : | SYSTEM.DRV | Forum | : | ws-nlcomputer |
Beste allemaal,
Ik wil een ceedeerommetje bekijken maar wat ik ook doe ik krijg um niet aan de praat. IK krijg onder andere de melding dat ik eerst SYSTEM.DRV moet installeren.
Huh?
Groet,
Jetty.
Bericht 2 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Michel Uphoff (Sysop) | Datum | : | 11-07-2005 |
| Aan | : | Weskaap | MsgID | : | 2375.2 |
Hoi Jetty,
>> Ik wil een ceedeerommetje bekijken <<
Nou, dat moet toch wel mogen lijkt mij.

Als het probleem alleen met dit cd-rommetje is, zou ik zeggen "Beschadigde of slechte cdrom".
Komt het probleem bij meerdere, maar niet alle cd's voor, dan zou ik in eerste instantie denken aan een vuile cd speler (beetje staar aan d'oogjes), of gewoon een cd-speler die aan het einde van het ongetwijfeld te korte Latijn is.
Heb je het echter op alle cd's dan is er mogelijk iets anders aan de knikker. Welk besturingssysteem gebruik je?
Michel Uphoff (Sysop)Homepagina
Bericht 3 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 11-07-2005 |
| Aan | : | Michel Uphoff (Sysop) | MsgID | : | 2375.3 |
Hoi Michel,
De CD speler is bijna twee jaar oud, maar erg weinig gebruikt. Dus het kan zijn dattie vuil is, maar versleten denk ik niet he.
Ik gebruik Windows XP prof (zonder SP2).
Jetty.
Bericht 4 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Michel Uphoff (Sysop) | Datum | : | 11-07-2005 |
| Aan | : | Weskaap | MsgID | : | 2375.4 |
Hoi Jetty,
>> Dus het kan zijn dattie vuil is <<
Maarrrr... komt het nu allen bij een ceedeetje voor, of bij meerdere, of bij allemaal?
Bericht 5 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 11-07-2005 |
| Aan | : | Michel Uphoff (Sysop) | MsgID | : | 2375.5 |
Oeps, sorry. Bij allemaal dus.
Groetjes,
Jetty.
Bericht 6 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Michel Uphoff (Sysop) | Datum | : | 12-07-2005 |
| Aan | : | Weskaap | MsgID | : | 2375.6 |
Hoi Jetty,
>> Bij allemaal dus. <<
En bij allemaal krijg je de foutmelding dat system.drv eerst geïnstalleerd moet worden?
Bericht 7 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 12-07-2005 |
| Aan | : | Michel Uphoff (Sysop) | MsgID | : | 2375.7 |
Hoi Michel,
Yep. Trouwens, alleen met programma cd's, dus niet met cd's waar ikzelf wat bestanden op gebrand heb.
Groetjes,
Jetty.
Bericht 8 van 52NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Michel Uphoff (Sysop) | Datum | : | 12-07-2005 |
| Aan | : | Weskaap | MsgID | : | 2375.8 |
Hoi Jetty,
Hoewel ik het vooralsnog op een defecte cd-speler houd, kan het ook zo zijn dat het bestand system.drv ontbreekt of beschadigd is. Het bestandje hoort te staan in de map C:\windows\system32
| Bijlagen :  system.drv 4KB [/t][/t][/t] |
[size=-1] Berichten in discussie : 52 Discussie bekeken : 1223 Discussie gestart door : Discussie gestart op : 11-07-2005 09:23 [/size] |
[/t] [/t][/t]
Bericht 9 van 52
NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 13-07-2005 | | Aan | : | Michel Uphoff (Sysop) | MsgID | : | 2375.9 | | Onderwerp | : | SYSTEM.DRV | Forum | : | ws-nlcomputer |
Hoi Michel, Ik heb zelfs geen map system32 meer.... Niemand de deur uit! <lol> Het lukt me ook niet om de CD met de DVD speler af te spelen (zou normaal toch moeten kunnen?) Een DVD tje afspelen gaat gelukkig nog wel :-) Jetty.
Bericht 10 van 52
NL Computer Forum ~ Windows | Van | : | Weskaap | Datum | : | 13-07-2005 | | Aan | : | Allen | MsgID | : | 2375.10 | | Onderwerp | : | SYSTEM.DRV | Forum | : | ws-nlcomputer |
Hmmm, best wel vreemd. Ben nu net een scan met Ad-Aware aan het doen en die doorzoekt rustig de map C:\windows\system32..... En ik kan die map niet vinden! Raaaarrrrrrrrrrrrrrr (en ja, ik heb de optie "verborgen bestanden weergeven" aangevinkt bij mapopties) Wie oh wie snapt het nog? Jetty. |
[/td][/tr][/table]