Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

22 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 maart 2024, 11:21:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Ik ben nieuw  (gelezen 6685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline woylet
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Ik ben nieuw
« Gepost op: 17 januari 2021, 17:34:39 »
goedendag iedereen, 

Ik ben woylet, de reden dat ik me aangemeld heb op deze site is voor 1 reden. Een collega probeer mij erbij te naaien. Doormiddel van tijd veranderen in het log systeem op werk. De reden waarom maakt ook niet uit. Als het wel uitmaakt wil ik dat graag nader uitleggen. De vraag ik ook dan, ik weet dat de pc logboeken bij houd. Alleen houd de pc ook bij wanneer er instellingen zijn veranderd? en of ik dit kan opzoeken. Er en duidelijk in wel tijds bestek dit gedaan is. Alleen heb ik bewijs nodig, zodat ik hier over met mijn manager kan hebben.
ik hoop dat 1 van jullie antwoord hier op heeft?
alvast bedankt en met vriendelijk groet, woylet

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.677
  • Geslacht: Man
Re: Ik ben nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2021, 22:25:49 »
Hallo en welkom,

Je verhaal klinkt nogal vervelend. Ik weet niet hoe lang jij en die collega daar al werken en hoe deze situatie ontstaan is.
Als je collega de tijd kan veranderen in een log systeem kan hij mogelijk ook andere dingen op dat systeem. Je verteld niet wat voor systeem er draait op die pc, ik neem aan Windows. Windows houdt van zover ik weet niet bij wanneer een instelling gewijzigd wordt.
Wat je kan doen is je eigen tijd goed bijhouden, met foto's bijvoorbeeld, en dat bij een verschil naast de tijden van het log systeem houden.
Als je manager goed met die collega overweg kan, zit je al in een achterstand positie. Goed bewijs is dan nog belangrijker.

Succes in ieder geval.