Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

33 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 maart 2024, 10:13:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: formateren van oude nog goede laptop vd zaak  (gelezen 5484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kitty
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
formateren van oude nog goede laptop vd zaak
« Gepost op: 21 maart 2021, 08:46:29 »
Ik heb een laptop van mijn werk. Dit bedrijf bestaat niet meer maar ik heb nog wel de laptop. Alle veranderingen gaan via de administrator en alle software gaat via het bedrijf. Ik heb er niet zo erg veel verstand van maar de laptop is echt nog supergoed ik zou m graag helemaal willen wissen en opnieuw gebruiken. Kan dit als ik geen contact meer kan maken met degene die de laptop ingericht en beveiligd heeft? Ik heb ook zelf geen eigen windows versie, wel een andere laptop waar een goeie versie opstaat. Kan iemand mij daar mee helpen?
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2021, 08:55:37 door Kitty »

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: formateren van oude nog goede laptop vd zaak
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2021, 17:47:19 »
Hallo Ktty, ja dat is een pobleem als het een bedrijfs laptop is en het bedrijf niet meer bestaat... Heb je nog contact met die administrator dan kun je vragen om de inloggevens of om de installatie schijf op te vragen... of gewoon de huidige situatie blijven gebruiken of een nieuwe installatie uit gaan voeren.....
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Kitty
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Re: formateren van oude nog goede laptop vd zaak
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2021, 18:12:48 »
Dank je wel voor je reaktie. Nee diegene heeft ook al weer een nieuwe baan vermoed ik, en de overname is al weer anderhalf jaar een feit. Zo doorgaan is ook niet echt een optie want voor alles wordt een goedkeuring gevraagd, zelfs voor de updates.