Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

217 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 21:01:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: vertaging van het signaal bij midi usb aansluiting naar Android  (gelezen 5915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline robrob
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
vertaging van het signaal bij midi usb aansluiting naar Android
« Gepost op: 13 april 2021, 22:39:04 »
Ik heb een vraag omtrent de vertraging van het signaal dat aangesloten is op een 06 telefoon, ik heb een Yamaha keyboard (PSR e463) waarbij ik via de usb/b aansluiting het geluid later (een halve seconde ongeveer) later te horen is als ik op het keyboard een toets indruk, ik heb een virtual synthesizer op mijn 06 telefoon gedownload en van daaruit wil ik de synthesizer gebruiken wat wel werkt maar het geluid komt een fractie later door, op de computer is het geen probleem dat werkt perfect, ik heb ook de Asio4all op de computer, maar voor de Android kan ik niets vinden wat werkt is er een oplossing voor dit probleem, want het is voor mijn situatie een makkelijke oplossing om  de 06 telefoon te gebruiken die leg ik op het keyboard (mijn pc staat op een andere plek waar het keyboard niet past) zijn er ook leden die hiervan op de hoogte zijn als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat graag..... groetjes rob