Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

224 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 10:22:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Vista  (gelezen 9874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Vista
« Gepost op: 11 november 2009, 14:26:32 »
Bericht 1 van 4

NL Computer Forum ~ Windows
Van:ritaniewenhuisDatum:03-05-2008
Aan:Ronald BeukerMsgID:3852.1
Onderwerp:vistaForum:ws-nlcomputer

Hoi Ronald,

Ik zit ook met een groot probleem, heb helaas voor Compu Serve gekozen alleen heb Vista op mijn laptop en dat werkt echt voor geen meter!!!!!Samen met mijn broer alles wat jij op het forum verteld uitgeprobeerd maar noppes hoor blijft k*t werken. Het enige wat ik wil  is een andere provider waarbij Vista WEL werkt. Zit er helaas tot april 2009 aanvast.
Kunnen alle Vista gebruikers niet in opstand komen?? Als je de helpdesk belt, kost je dat alleen maar eurootjes en je schiet er niks mee op. Heb nu overwogen om XP maar aan te schaffen en die dan tot april 2009 te gebruiken. Sla mij er zo wel doorheen ;-)) .......Groetjes!!!



Bericht 2 van 4

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Ronald BeukerDatum:04-05-2008
Aan:ritaniewenhuisMsgID:3852.2
Onderwerp:vistaForum:ws-nlcomputer

Beste Rita,
>> heb Vista op mijn laptop en dat werkt echt voor geen meter <<
Wát werkt er dan niet? Als het om de CompuServe software gaat: deze is niet meer voor nieuwe gebruikers bestemd (CompuServe geeft alleen nog ondersteuning aan gebruikers die de software al vóór september vorig jaar in gebruik hadden).
Voor het kunnen surfen op Internet via ADSL heb je de software niet nodig. Voor e-mail biedt CompuServe tegenwoordig 'gewoon' POP3 aan. Zie de handleidingen op het NL Help Forum.
Groeten,
Ronald (Sysop)


Bericht 3 van 4

NL Computer Forum ~ Windows
Van:ritaniewenhuisDatum:04-05-2008
Aan:Ronald BeukerMsgID:3852.3
Onderwerp:vistaForum:ws-nlcomputer

Hoi Ronald,

Heb Compu Serve nu 1 jaar en werkt niet goed, de automatische updates die nodig zijn worden al maanden niet uitgevoerd "mislukt" staat erbij.Ben zelf geen computerfreak, mijn broer heeft mij geholpen en via AOL allerlei dingen gedaan, volgens de aanwijzingen die op het forum gegeven werden.Werd echt gek vd popups toen en laptop liep supertraag toen niks viel af te sluiten of laptop sloot vanzelf gewoon af. Denk jij dat het beter zal lopen wanneer ik gewoon XP installeer??? Voor mij is het moeilijk om duidelijk uit te leggen wat er allemaal mis gaat zoals ik al zei: geen computerfreak :-))  Wacht jouw antwoord wel ff af of XP beter met Compu Serve werkt. Groetjesssssssssssss.........Rita



Bericht 4 van 4

NL Computer Forum ~ Windows
Van:Ronald BeukerDatum:25-05-2008
Aan:ritaniewenhuisMsgID:3852.4
Onderwerp:vistaForum:ws-nlcomputer

Beste Rita,
>> Wacht jouw antwoord wel ff af of XP beter met Compu Serve werkt <<
CompuServe maakt dus geen software meer, maar toen ze dat nog wél deden hebben ze wel rekening met Windows XP gehouden. Dat zou dus een voordeel kunnen zijn. Aan de andere kant vind ik het wel vrij ver gaan om je besturingssysteem aan te passen aan de software voor je Internetprovider!
Groeten,
Ronald (Sysop)