Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

218 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:35:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Weer opstarten van een slapend account  (gelezen 12886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Weer opstarten van een slapend account
« Gepost op: 11 november 2009, 21:04:32 »
Bericht 1 van 4

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:106625.1431Datum:18-02-2006
 Aan:AllenMsgID:2785.1
 Onderwerp:weer opstarten van een slapend accountForum:ws-nlcomputer
Ik werk nu sinds een paar jaar hoofdzakelijk met Linux als OS. Na enkele jaren heb ik mijn slapend Compuserve adres weer actief gemaakt, maar kan maar niet te weten komen hoe ik bepaalde dingen tot stand kan brengen.
1) Via mail2web kan ik nu toch mijn mail binnenhalen, maar met thunderbird kan ik er maar niet toe komen om mijn mail na te kijken...
2) Via gFTP, een zeer goed ftp-programma slaag ik er evenmin in om mijn homepage op ourworld.compuserve.com te openen en er veranderingen in aan te brengen. Blijkbaar kan dat alleen maar via een programma van Compuserve, maar dat bestaat enkel voor Windows en voor Mac OSs.
Nu log ik in via mijn bestaande ADSL-lijn via SKYNET.BE
Kan iemand me op weg helpen om uit het slob te geraken?
Dank bij voorbaat.
Paul



Bericht 2 van 4

NL Computer Forum ~ Mac & Linux
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:18-02-2006
 Aan:106625.1431MsgID:2785.2
 Onderwerp:weer opstarten van een slapend accountForum:ws-nlcomputer
Hallo Paul ,


>>  Linux als OS <<

Kijk, dat hoor ik nou toch zo graag ! Ik ook dus, Slackware 10.2 op het moment.