Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

221 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 13:25:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: word2000 hangt  (gelezen 9286 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
word2000 hangt
« Gepost op: 11 november 2009, 22:52:47 »
Bericht 1 van 3

NL Computer Forum ~ Word, Excel & Office
Van:Hilbert KuikDatum:01-08-2004
Aan:AllenMsgID:1443.1
Onderwerp:word2000 hangtForum:ws-nlcomputer
Hallo,
Drie jaar gebruik ik word2000 zonder problemen op laptop Toshiba Satellite/ windowsME/ 128 mb geheugen. Nu ineens, zonder duidelijke aanleiding (als het installeren van iets nieuws) start Word niet meer op, blijft hangen en komt er bij Contr-Alt-Del de melding: 'er zijn zeer weinig bronnen beschikbaar'/ wilt u winword sluiten/ Microsoft word reageert niet'.
Acties als het uitvinken in het msconfig-opstartmenu van zo veel mogelijk items, viruscheck, de- en herinstallatie word2000 leveren niets op.
Het lijkt ook niet echt om een bronnen tekort te gaan, waar ik met andere programma's gelijktijdig kan werken. Ook in veilige modus komt word2000 niet aan de praat.
Ik heb inmiddels mijn oude Lotus Word pro 97 weer genstalleerd en dat werkt uitstekend.
Wat kan ik nog doen?
Groet Hilbert Kuik


Bericht 2 van 3

NL Computer Forum ~ Word, Excel & Office
Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:01-08-2004
Aan:Hilbert KuikMsgID:1443.2
Onderwerp:word2000 hangtForum:ws-nlcomputer
>> Wat kan ik nog doen? <<

Dag Hilbert,

Vaak helpt dit:

Zet in de verkenner weergeven van verborgen mappen en bestanden aan. Zoek nu met zoekoptie van de verkenner op de hegele harddisk *alle* instanties van normal.dot op en verwijder deze allemaal. Word maakt automatisch een nieuwe normal.dot aan als deze gemist wordt. Vaak liggen problemen zoals jij ze beschrijft aan een corrupte normal.dot, en dat ding wordt bij een herinstallatie niet overschreven.

Michel Uphoff
(Sysop)

http://tinyurl.com/m8fp



Bericht 3 van 3

NL Computer Forum ~ Word, Excel & Office
Van:Hilbert KuikDatum:02-08-2004
Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1443.3
Onderwerp:word2000 hangtForum:ws-nlcomputer
Hallo Michel,
Ja, de normal. dot was dus inderdaad het probleem. Ik heb hem verwijderd en een versie die ik onder een andere naam had opgeslagen weer tot normal.dot hernoemd.
Het werkt weer met het behoud van mijn eigen instellingen.
Wat de Asus met het modemprobleem betreft: die is opgehaald en komt volgende week weer, gerepareerd hoop ik, terug.
Bedankt, Hilbert