Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

196 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 18:01:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Verkoopverbod Word en de reactie van MS  (gelezen 12040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Verkoopverbod Word en de reactie van MS
« Gepost op: 11 november 2009, 23:16:28 »
Bericht 1 van 1

NL Computer Forum ~ Word, Excel & Office
Van:Just VechtDatum:19-08-2009
Aan:AllenMsgID:4362.1
Onderwerp:Verkoopverbod Word en de reactie van MSForum:ws-nlcomputer

Goedenavond ! ,

Ik neem aan dat jullie allemaal wel iets hebben meegekregen van het Amerika-brede verkoopverbod van Microsoft Word wat een rechter heeft opgelegd in een al geruime tijd lopende zaak.
En nu blaast Microsoft erg hoog van de toren in de reactie, vind ik persoonlijk! Lees hier o.a. Dat geblaas lijkt me niet zo verstandig, maar wie ben ik?
En wat roepen ze dan? Ontwrichting van de maatschappij ... .Onherstelbare schade aan het bedrijf zelf en haar partners ... .
En ik hier zit achter een laptopje, waarbij ik bij de aanschaf persé Windows voor lief moest nemen. Dat draait nu Linux en er is geen enkel Microsoft produkt op te vinden. Ik ben daar niet vies van, want het zijn goede produkten. Maar ik kan ervan buiten en dan ben ik wel behoorlijk aktief in de samenleving als clubbestuurder en zo.
Ik weet wel zeker dat ook mijn werkgever zonder Word kan. Het wordt even zweten, maar het omschakelen hoeft nou ook weer niet á la minuut.
En schade aan het bedrijf? Nou, die kolos Microsoft kan wel wat hebben. En wat is dan het Microsoft idee van onherstelbaar?
Het geval lijkt me de Europese vrees voor een al te dominante rol van Microsoft produkten, en de afhankelijkheid ervan, binnen de overheid hevig te gaan aanwakkeren.
Wat denken jullie ervan?

groeten,

Just Vecht
mijn Linux Blog