Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 01:48:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Sites niet weergegeven  (gelezen 8067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Sites niet weergegeven
« Gepost op: 14 november 2009, 14:20:04 »
Bericht 1 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Rolandrobinson41Datum:11-09-2004
 Aan:sysopsMsgID:1206.1
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
hoi,
ik gebruik winXP home en Internet explorer 6.0 sp1; bepaalde links in websites geven bij mij (in een nieuw venster) alleen blanco pagina's weer met onderin 'gereed'. dit komt vaak voor bij pagina-links met ene scriptje zoals deze:
http://sitestat.hetnet.nl/cgi-bin/clickout.pl?name=clickout.hp.serviceblok.sp2

Dit zijn 'legitieme'paginas, ik heb nl een spy/adware blocker (spystopper) aanstaan, die blokkeert soms ook sites. maar dit is anders. de hierboven opgegeven pagina is een service-pagina van Hetnet.nl .

Dit komm ik dus vaker tegen. Is hier iets an te doen. Ik heb ook al de internetexplorer opties geavancerd nagelopen of ik iets uitgevinkt had tsaan waardoor dit zou kunnnen komen, maar dat is m.i. niet het geval.
Help!
Gr, Roland Robinson


Bericht 2 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:12-09-2004
 Aan:Rolandrobinson41MsgID:1206.2
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
Dag Roland,

Doe even het volgende:

1: In Internet Explorer, kies extra, internet opties, en klik op de knop "Bestanden verwijderen" van het tabblad algemeen, klik op mde knop OK.
2: In Internet Explorer, kies extra, internet opties, en klik op de knop "Instellingen" van het tabblad algemeen, plaats een bolletje in "automatisch".
3: In Internet Explorer, kies extra, internet opties, en klik op de tab "Geavanceerd", klik op de knop "standaardinstellingen herstellen"
4: In Internet Explorer, kies extra, internet opties, en klik op de tab "Beveiliging", klik op "Het internet" en klik op de knop "Standaardniveau"

Schakel die pop-up stopper even tijdelijk uit, verlaat Internet Explorer, en start IE opnieuw. Werkt het nu wl? Zo ja, zet die pop-up stopper weer aan, en kijk of het dan nog steeds werkt.

Michel Uphoff
(Sysop)

http://tinyurl.com/m8fp



Bericht 3 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Rolandrobinson41Datum:12-09-2004
 Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1206.3
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
<jouw tips>
het werkt! die 'geblokkeerde' site doet het nu weer wel, zowel met als zonder spystopper actief!
hartelijk dank
gr, roland robinson


Bericht 4 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Rolandrobinson41Datum:12-09-2004
 Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1206.4
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
vervolg...
het bleek toch aan die 'spystopper' te liggen, dat blokkeren!
die web-links die niet werkten, waren allemaal van 'sitestat' en die werden door spystopper geblokkeerd. (ik heb ze nu allemaal ge-deblokkeerd);blijkbaar verzamelen die door spystopper als ongewenst geziene informatie ofzoiets.
Bedankt voor de info.
gr, roland


Bericht 5 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:12-09-2004
 Aan:Rolandrobinson41MsgID:1206.5
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
Dag Roland,

Als je over korte tijd (bij Win XP) Sp2 heb opgehaald, kan je in principe zonder etxra pop-up stopper. In Sp2 zit een behoorlijk uitgebreide ingebouwd.

Michel Uphoff
(Sysop)

http://tinyurl.com/m8fp



Bericht 6 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Rolandrobinson41Datum:12-09-2004
 Aan:Michel Uphoff (Sysop)MsgID:1206.6
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
ik heb net met succes de winXP SP2 voor netwek/it gebruikers geinstalleerd (op een standalone PC) en het werkt prima. ik heb alle benodigde uitzonderingen op de firewall ingesteld en alles doet het! ook de pop-up stopper inderdaad, maar aangezien 'spystopper' vooral een anti spyware etc program is, laat ik dit draaien (mijn Antivirusprog (CA Etrust EZ-AV) heeft geen antispyware functie).
gr roland


Bericht 7 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Michel Uphoff (Sysop)Datum:12-09-2004
 Aan:Rolandrobinson41MsgID:1206.7
 Onderwerp:sites niet weergegeven Forum:ws-nlcomputer
>> maar aangezien 'spystopper' vooral een anti spyware etc program is <<

Dag Roland,

Heb je Spybot 1.3 al eens geprobeerd? Leuke test: Installeer het prgramma, update het en laat je systeem scannen. Dan zie je wat Spybot wl en Spystopper niet gevonden heeft.

Spybot kan je het beste zien als een kruising tussen ad-aware (achteraf ad- en spyware verwijderen) en een goede spyware stopper (voorkomen dat er spyware op de pc komt). Bovendien heeft Spybot geen vreemde kuren als het gaat om legitieme sites als die van HetNet. Wel de immunisering en bij Adsl de automatsche updates aanzetten + de host blokker. De teatimer, een aparte tool die alle opstartlocaties in de smiezen houdt en je waarschuwt als deze verander dreigen te gaan worden, kan je ook nog actief houden.

Spybot 1.3 is gratis en hier op het forum te vinden in de bestandensectie Computerbeveiliging.

Michel Uphoff
(Sysop)

http://tinyurl.com/m8fp