Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

212 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 13:55:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: XML-pagina  (gelezen 12912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
XML-pagina
« Gepost op: 14 november 2009, 15:23:16 »
Bericht 1 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Jan101477Datum:07-04-2005
 Aan:AllenMsgID:2181.1
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Hallo,
Bij het benaderen van de belastingdienst via www.belastingdienst.nl krijg ik de volgende foutmelding:
"De XML-pagina kan niet worden weergegeven" en als nadere omschrijving "Kan het opgegeven object niet vinden. Fout bij het verwerken van bron http://www.belastingdienst.nl/DTD/xhtml1-strict.dtd."
Ik heb geen instellingen veranderd en vraag me af wat deze fout doet ontstaan. Kan iemand me helpen?. De belastingdienst heeft geen idee wat het kan zijn.


Bericht 2 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Ruud (Sysop)Datum:07-04-2005
 Aan:Jan101477MsgID:2181.2
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Jan,

>>Ik heb geen instellingen veranderd en vraag me af wat deze fout doet ontstaan. Kan iemand me helpen?. De belastingdienst heeft geen idee wat het kan zijn.<<

Klopt! De belastingdienst is wel eens vaker de weg kwijt en de mensen van de belastingtelefoon kunnen je er weinig over vertellen.  Maar maak je geen zorgen, dit probleem zit op de website van de belastingdienst en niet op jouw computer. Een programmeer foutje op een webpagina.

------------------------
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 3 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Jan101477Datum:08-04-2005
 Aan:Ruud (Sysop)MsgID:2181.3
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Beste Ruud,
Bedankt voor je snelle reactie op mijn vraag. Je antwoord verklaart echter niet dat mijn dochter de site van de belastingdienst wel krijgt zonder deze foutmelding. Heb je daar een verklaring voor?
 
Jan


Bericht 4 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Ruud (Sysop)Datum:08-04-2005
 Aan:Jan101477MsgID:2181.4
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Jan,

>>Heb je daar een verklaring voor?<<

Je kunt de informatie op je computer (tijdelijke internet bestanden) even leegmaken, misschien wordt er de verkeerde informatie geladen. Start je browser en vanuit het menu extra kies je opties (internet opties). Onder de tab Algemeen kun je het Cache (tijdelijke internet bestanden) leeg maken. Eventueel kun je de map met Cookies ook leeg maken maar dan moet je op websites, waar je een gebruikersnaam met paswoord, inloggegevens voor telebankieren enz., opnieuw ingeven dus doe dit alleen als de eerste optie niet werkt.

Kijk daarna op de pagina's van de belastingdienst of het weer werkt.

------------------------
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 5 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Jan101477Datum:08-04-2005
 Aan:Ruud (Sysop)MsgID:2181.5
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Ruud,
Ik heb alle tijdelijke internetbestanden uit de cache verwijderd, de eerste keer zonder de off-line bestanden en de tweede keer met, maar beide keren zonder resultaat.
 
Jan 


Bericht 6 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Ruud (Sysop)Datum:09-04-2005
 Aan:Jan101477MsgID:2181.6
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Jan,

Ik kan dan niet anders concluderen dat het op de pagina van de belastingdienst fout zit want:

>>"De XML-pagina kan niet worden weergegeven" en als nadere omschrijving "Kan het opgegeven object niet vinden. Fout bij het verwerken van bron http://www.belastingdienst.nl/DTD/xhtml1-strict.dtd."<<

duidt een fout op die pagina aan. Browsers ondersteunen meestal xml pagina's dus de fout zal niet op jouw computer zitten. Kun je even aangeven welke browser je gebruikt en geef even het complete adres van die pagina ddor dan test ik het met verschillende browsers.

------------------------
Groeten,
Ruud de Wit



Bericht 7 van 7

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Jan101477Datum:10-04-2005
 Aan:Ruud (Sysop)MsgID:2181.7
 Onderwerp:XML-paginaForum:ws-nlcomputer
Ruud,
Ik gebruik gewoon Internet Explorer als onderdeel van WindowsXP Professional, dus zal ik de belastingdienst maar eens benaderen. De browser zal de oorzaak dus niet zijn.
Wederom bedankt voor je reactie.
 
Jan