NL Computer Forum

Hardware => Hardware algemeen => Topic gestart door: iemand85 op 26 maart 2020, 12:49:44

Titel: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 12:49:44
Hallo,
Mijn laptop wilde vanochtend niet opstarten, na afsluiten en nog een keer proberen deed ie het alsnog. Hellaas heb ik de melding niet precies onthouden, maar het was een wit scherm, met iets van no boothable devices.

ik hoop natuurlijk dat ik in deze tijd van dit apparaat gebruik kan blijven maken, kunnen jullie kijken of ik iets moet doen, of dat dit apparaat bijna afgeschreven is oid?


ik gebruik een dell vostro 3000, windows 10

Als bijlage wilde ik een look my hardware file uploaden, maar om 1 of andere reden lukt dat niet, onder de tekst bijlage in dit scherm zie ik een zwarte streep, met daarnaast de letters:egen (waarschijnlijk van toevoegen?)
Te veel tekst hier toevoegen lukt ook niet, ik probeer een deel van de look my hardware file hier te plakken:
 | Look_my_hardware V2_26.04.17.1

Update on : 26/04/2017 | 09.00 by g3n-h@km@n

Time Zone : (UTC+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen
PC: Vostro 3559 - Dell Inc. - IdNumber: DXVQGC2 - UUID: 4C4C4544-0058-5610-8051-C4C04F474332
System: Microsoft Windows 10 Home -  - (10.0.18362) -  BuildType: Multiprocessor Free - OSLanguage: 1043 (0413)
System: AutoReboot: True - DebugFilePath: %SystemRoot%\MEMORY.DMP - KernelDumpOnly: False - OverwriteExistingDebugFile: True - WriteDebugInfo: True - WriteToSystemLog: True
Boot : Microsoft Windows 10 Home|C:\WINDOWS|\Device\Harddisk0\Partition3
Boot : Normal boot

---------- | Memory

RAM = Total (MB) : 4084 | Free (MB) : 2013
Pagefile = Total (MB) : 11718 | Free (MB) : 9093
Virtual = Total (MB) : 4194 | Free (MB) : 4002

DIMM A (Micron) - Capacity: 4294967296 - Speed: 1600 - Posit.: 0 - PartNumber: 8KTF51264HZ-1G6P1  - SerialNumber: 12151215

---------- | Audio

Intel(R) Display Audio - Status: OK - Manufacturer: Intel(R) Corporation - PNPDeviceID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_8086&;DEV_2809&SUBSYS_80860101&REV_1000\4&805F85C&0&0201
Realtek High Definition Audio - Status: OK - Manufacturer: Realtek - PNPDeviceID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&;DEV_0255&SUBSYS_102806C2&REV_1000\4&805F85C&0&0001

---------- | Video

Intel(R) HD Graphics 520 - Resolution: 1366x768 - Colors: 4294967296 - RefreshRate: 60 - 32 Bits Per Pixel - DeviceID: VideoController1 - Drivers: C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\ki127176.inf_amd64_86c658cabfb17c9c\igdumdim64.dll,C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\ki127176.inf_amd64_86c658cabfb17c9c\igd10iumd64.dll,C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\ki127176.inf_amd64_86c658cabfb17c9c\igd10iumd64.dll,C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\ki127176.inf_amd64_86c658cabfb17c9c\igd12umd64.dll - PNPDeviceID: PCI\VEN_8086&;DEV_1916&SUBSYS_06C21028&REV_07\3&11583659&0&10 - AdapterCompatibility: Intel Corporation - RAM: 1073741824
Algemeen PnP-beeldscherm - (DesktopMonitor1) - Status: OK - PNPDeviceID: DISPLAY\AUO71EC\4&118030D1&0&UID265988
Integrated Video Chipset DeviceName: Intel(R) HD Graphics 520 - DriverVersion: 23.20.16.4973 - SpecificationVersion: 1025

---------- | CPU

Processor : X64 - 2400 Mhz - Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz
Purpose: L1 Cache - Status: OK - NumberOfBlocks: 64 - MaxCacheSize: 64 - CacheType: 4
Purpose: L1 Cache - Status: OK - NumberOfBlocks: 64 - MaxCacheSize: 64 - CacheType: 3
Purpose: L2 Cache - Status: OK - NumberOfBlocks: 512 - MaxCacheSize: 512 - CacheType: 5
Purpose: L3 Cache - Status: OK - NumberOfBlocks: 3072 - MaxCacheSize: 3072 - CacheType: 5
Win32_CacheMemory.DeviceID="Cache Memory 0" - BusSpeed:  - Dependent: Win32_Processor.DeviceID="CPU0"
Win32_CacheMemory.DeviceID="Cache Memory 1" - BusSpeed:  - Dependent: Win32_Processor.DeviceID="CPU0"
Win32_CacheMemory.DeviceID="Cache Memory 2" - BusSpeed:  - Dependent: Win32_Processor.DeviceID="CPU0"
Win32_CacheMemory.DeviceID="Cache Memory 3" - BusSpeed:  - Dependent: Win32_Processor.DeviceID="CPU0"
ActiveCooling: True - 3 - Status: OK -  - PNPDeviceID:
CPU #1 value:12 %
CPU #2 value:0 %
CPU #3 value:0 %
CPU #4 value:0 %
Total Overall CPU Usage value:3 %

---------- | Network

Realtek PCIe GBE Family Controller : SENT:0 bytes/sec / RECVD:0 bytes/sec
Intel[R] Dual Band Wireless-AC 3160 : SENT:0 bytes/sec / RECVD:0 bytes/sec

Overall -> SEND Maxium:3 bytes/sec,  /  RECEIVE Maximum:0 bytes/sec

Microsoft Kernel Debug Network Adapter -  - Microsoft - Status:  - PnPID : ROOT\KDNIC\0000
Realtek PCIe GBE Family Controller - Ethernet 802.3 - Realtek - Status:  - PnPID : PCI\VEN_10EC&;DEV_8168&SUBSYS_06C21028&REV_0C\4&3715F690&0&00E5
Intel(R) Dual Band Wireless-AC 3160 - Ethernet 802.3 - Intel Corporation - Status:  - PnPID : PCI\VEN_8086&;DEV_08B3&SUBSYS_84708086&REV_83\4&19E7C6F&0&00E0
Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter #5 - Ethernet 802.3 - Microsoft - Status:  - PnPID : {5D624F94-8850-40C3-A3FA-A4FD2080BAF3}\VWIFIMP_WFD\5&107BEFCE&3&11
Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter #6 - Ethernet 802.3 - Microsoft - Status:  - PnPID : {5D624F94-8850-40C3-A3FA-A4FD2080BAF3}\VWIFIMP_WFD\5&107BEFCE&3&12
WAN Miniport (SSTP) -  - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_SSTPMINIPORT
WAN Miniport (IKEv2) -  - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_AGILEVPNMINIPORT
WAN Miniport (L2TP) -  - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_L2TPMINIPORT
WAN Miniport (PPTP) -  - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_PPTPMINIPORT
WAN Miniport (PPPOE) -  - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_PPPOEMINIPORT
WAN Miniport (IP) - Ethernet 802.3 - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_NDISWANIP
WAN Miniport (IPv6) - Ethernet 802.3 - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_NDISWANIPV6
WAN Miniport (Network Monitor) - Ethernet 802.3 - Microsoft - Status:  - PnPID : SWD\MSRRAS\MS_NDISWANBH
Bluetooth Device (Personal Area Network) -  -  - Status:  - PnPID :

Description: Hyper-V RAW - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 36/36 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: AF_UNIX - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 110/2 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: @%SystemRoot%\system32\drivers\tcpip.sys,-10001 - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 16/16 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: @%SystemRoot%\system32\drivers\tcpip.sys,-10001 - Delivery: False - Sequencing: False - Max/MinAdressSize: 16/16 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: @%SystemRoot%\system32\drivers\tcpip.sys,-10001 - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 28/28 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: @%SystemRoot%\system32\drivers\tcpip.sys,-10001 - Delivery: False - Sequencing: False - Max/MinAdressSize: 28/28 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: RSVP TCPv6-serviceprovider - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 28/28 - SupportsEncryption: True - SupportsQualityofService: True
Description: RSVP TCP-serviceprovider - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 16/16 - SupportsEncryption: True - SupportsQualityofService: True
Description: RSVP UDPv6-serviceprovider - Delivery: False - Sequencing: False - Max/MinAdressSize: 28/28 - SupportsEncryption: True - SupportsQualityofService: True
Description: RSVP UDP-serviceprovider - Delivery: False - Sequencing: False - Max/MinAdressSize: 16/16 - SupportsEncryption: True - SupportsQualityofService: True
Description: MSAFD L2CAP [Bluetooth] - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 30/30 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False
Description: @tdibth.inf,%RFCOMM.DisplayName%;Bluetooth Device (RFCOMM Protocol TDI) - Delivery: True - Sequencing: True - Max/MinAdressSize: 30/30 - SupportsEncryption: False - SupportsQualityofService: False

---------- | Drives

C:\ -> [Fixed] | [OS] | Total : 451.41 Go | Free : 395.31 Go -> NTFS [SATA]
E:\ -> [Fixed] | [TOSHIBA EXT] | Total : 465.76 Go | Free : 175.7 Go -> NTFS [USB]
G:\ -> [Removable] | [KINGSTON] | Total : 14.4 Go | Free : 6.17 Go -> FAT32 [USB]

Disk Usage Information [3 total Physical Disks]

Physical Drive #0 [C:] : Read:0 bytes/sec, Written:2,784,230 bytes/sec Max Read:0 bytes/sec, Max Write:2,784,230 bytes/sec
Physical Drive #1 [G:] : Read:0 bytes/sec, Written:0 bytes/sec Max Read:0 bytes/sec, Max Write:0 bytes/sec
Physical Drive #2 [E:] : Read:0 bytes/sec, Written:0 bytes/sec Max Read:0 bytes/sec, Max Write:0 bytes/sec

Overall - Read Maximum:0 bytes/sec, Write Maximum:2,784,230 bytes/sec
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 13:38:13
Hallo,

Citaat
Als bijlage wilde ik een look my hardware file uploaden, maar om 1 of andere reden lukt dat niet, onder de tekst bijlage in dit scherm zie ik een zwarte streep, met daarnaast de letters:egen (waarschijnlijk van toevoegen?)
Klopt. Klik eerst op de zwarte streep om Adobe Flash toe te staan. Vervolgens kan je op de achterliggende knop Toevoegen klikken.
Bijlages kunnen ook eerst naar een file-sharing site geupload worden. Post de downloadlink die je dan krijgt in je volgend bericht.


Je informatie zegt me niet zoveel. Doe het volgende:

Download (https://www.imgdumper.nl/uploads8/5425b6a3cd560/5425b6a3cd17c-Speccy.png) Speccy van Piriform (http://www.filehippo.com/download_speccy/).
Hiermee wordt een uitgebreide analyse van je computer gemaakt.
Let op: Indien tijdens de installatie gevraagd wordt om extra software "Google Chrome" te installeren, vink dit dan uit.

[/b] Rechtsklik op "Speccy" en klik op Als administrator uitvoeren.
Kies voor Nederlands (of Engels) en klik op Volgende(Next).
Na de analyse plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceer snapshot(Publish Snapshot)
Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
Een nieuw venster "Publiceer snapshot"("Publish Snapshot") verschijnt met daarin een link naar het analyse-rapport.
Kopieer en plak die link in je volgende bericht.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: htbav op 26 maart 2020, 13:43:02
Ik heb een nieuwe fixlog
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 14:14:08
:



[/b] Rechtsklik op "Speccy" en klik op Als administrator uitvoeren.
.
Na de analyse plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceer snapshot(Publish Snapshot)
Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
Een nieuw venster "Publiceer snapshot"("Publish Snapshot") verschijnt met daarin een link naar het analyse-rapport.
Kopieer en plak die link in je volgende bericht.

Dat nieuwe venster komt er niet, of ben ik te ongeduldig? ik weet niet of ik beter dit kan doen of onderstaande fixlog uiteraard
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 14:20:30
De afbeelding zegt niet zoveel. Rustig afwachten tot Speccy klaar is.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 16:55:49
heb je enig idee hoe lang dat duurt? is nu bezig vanaf je vorige bericht, dus meer dan 2,5 uur. Hoop niet dat ik nu ongeduldig lijk, maar ik vraag het voor de zekerheid.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 18:21:47
2.5 uur wel erg lang.
Maak voor de zekerheid eerst backups van al je belangrijke bestanden.

Herstart daarna de computer en probeer het dan nog eens.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 20:02:27
ben ik aan het doen, loopt nu opnieuw
ondertussen iets anders: ik had een programma geinstalleerd en verwijderd, maar dat lijkt niet goed gebeurd te zijn, ik krijg de melding in de bijlage
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 20:33:37
Wanneer krijg je die melding, tijdens de de-installatie ?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 20:42:45
ik had het programma geinstalleerd en verwijderd, en nu krijg ik deze melding bij het opstarten, ik heb nu gezocht in C: op discord, en bestanden verwijderd. alle bestanden waren van de datum dat ik het geinstalleerd had. maar veel bestanden konden niet verwijderd worden.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 20:56:21
Zorg eerst dat de backups klaar zijn.
Herstart daarna de computer en gebruik Speccy zoals eerder aangegeven.
Post de downloadlink van het Speccy rapport in je volgend bericht.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 21:20:50
ik heb al mijn bestanden op externe harde schijf staan, specy loopt nu sinds 19:55 ongeveer, nog steeds hetzelfde beeld, ik zal het 2,5 uur laten.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 21:49:59
Dat is al veel te lang. We kijken met een ander programma.

Download de (https://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86) (https://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/dl/81/)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64) (https://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/dl/82/)

Verplaats het gedownloade bestand naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling.
Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 26 maart 2020, 22:40:06
gelukt, fijn dat je helpt!
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 26 maart 2020, 23:44:27
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op (https://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Titel: fixlog
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 07:54:52
bij deze
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 08:34:19
ik bedenk dat ik de antivirus niet uitgeschakelt had, kan ik dezelfde fix nog een keer doen?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 09:16:55
Nee, dat is niet nodig.
Vertel eerst of er verbetering is.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 09:35:56
ja volgens mij wel, misschien nu dat andere programma nog eens proberen?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 09:48:48
Vertel eerst of er nog problemen zijn. Zo niet, dan is een Speccy rapport niet nodig.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 09:56:13
op zich niet, maar toen ik gisterochtend dat scherm zag dacht ik: deze laptop heeft mogelijk zijn langste tijd gehad, denk je dat dat meevalt, en nu gefixt is? als dat zo is zou specy nu wel moeten werken?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 10:12:55
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (http://www.filedropper.com/listchkdskresult) (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op (https://www.imgdumper.nl/uploads9/58a60a47f0871/58a60a47ed1bd-ListChkdskResult.PNG) ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen. Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 10:45:08
kan het zijn dat dat bij mij heet "windows power shell"? weet je hoe lang het ongeveer duurt?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 10:51:28
Ja dat kan. Doe dan eerst het volgende:
Hoe lang het scannen duurt is lastig zeggen, kan een 1/2 uur zijn maar ook enkele uren.
Je mag het doen als het jouw uitkomt.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 12:08:19
bij deze
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 13:00:43
Het logje ziet er normaal uit.

De-installeer de verouderde versie van Java: Java 8 Update 171 (64-bit)

Je mag Speccy nog eens proberen als je wilt.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 13:18:30
een paar vragen: moet ik dan geen nieuwe java instaleren?
verder: ik klikte steeds als administrator uitvoeren, maar dat deed ik dan op de snelkoppeling, ik heb nu het programma naar het buroblad gekopieerd, en als administator uitvoeren geklikt, of zou daar het euvel niet kunnen zitten? specy is nu bezig
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 13:26:30
Citaat
moet ik dan geen nieuwe java instaleren?
Dat mag. Java is echter niet meer zo vaak nodig als in het verleden. Mocht het wel nodig zijn kan je het alsnog installeren.
Download de nieuwste versie hier (http://www.java.com/nl/download/)
Klik op 'Gratis Java-download' en vervolgens op 'Ga akkoord met de licentiebepalingen en start de gratis download'.
Download het installatiebestand (jxpiinstall.exe) en start het vervolgens.
Klik op Install en daarna op Install>.
Let op: Het kan zijn dat je een aanbieding te zien krijgt. Haal dan de 3 vinkjes weg zodat de extra software ('Amazon Assistant' of 'Install Norton Security Scan') niet geïnstalleerd wordt en je browser-instellingen behouden blijven!

 
Citaat
ik klikte steeds als administrator uitvoeren, maar dat deed ik dan op de snelkoppeling.
Ik raad je aan altijd het programma zelf te starten en niet via een snelkoppeling.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 13:44:39
ik kreeg deze melding:
We hebben gedetecteerd dat u de 64-bits versie van Firefox gebruikt. De Java-plug-in kan niet worden uitgevoerd in deze browser. Meer informatie (https://www.java.com/nl/download/help/firefox_java.xml)
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 13:52:58
Probeer de 64 bits versie van Java eens: https://javadl.oracle.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=241536_1f5b5a70bf22433b84d0e960903adac8
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 14:07:12
java geinstalleerd, specy doet nog steeds niets, misschien opnieuw installeren? dan misschien wel belangrijk om goed te verwijderen?
ik zie youtube downloader nog steeds in mijn programmalijst staan, die had ik verwijderd op advies van iemand op een ander forum, als ik nu klik op verwijderen krijg ik de melding dat ie downloader\unins000.exe niet kan vinden, misschien ook goed om op te ruimen?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 14:53:10
Probeer maar.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 14:56:49
dus specy verwijderen via de programmalijst?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 15:00:17
specy verwijderen via de lijst met apps lukt niet, kan ook het bestand niet vinden, misschien heb ik iets verkeerd geinstalleerd, ik zie zowel specy64 als gewoon specy op mijn buroblad,
kan ik gewoon de map verwijderen met verkenner?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 18:46:10
Installeer Speccy opnieuw met de reeds gedownloade installer: C:\Users\iemand\Downloads\spsetup132.exe
Na de installatie start je niet Speccy maar de-installeer het.

Lukt de-installatie dan wel ?
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 19:03:18
ik had verwijderd met REVO, en opnieuw geinstalleerd, wat vreemd is dat bij REVO stond bij groote:0 KB, ik heb nu opnieuw geinstalleerd, zondersnelkoppeling, en bij het exe bestand in program files als administrator uitvoeren geklikt, maar ik geloof dat ie alweer 1,5 uur weinig doet, nu zie ik in revo dat ie wel bestandsgroote heeft 14,80 MB, ik had trouwens ook de registerfiles verwijderd.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 19:13:48
Ik zou Speccy verwijderen en niet meer gebruiken. Blijkbaar raakt het op jouw systeem ergens in de war.
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: iemand85 op 27 maart 2020, 19:15:47
ok, dankje wel voor alle hulp dan!
Titel: Re: opartart probleem
Bericht door: Peter op 27 maart 2020, 19:22:32
Graag gedaan.