Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

123 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

15 mei 2024, 12:14:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Uninstallen van AVG 9  (gelezen 20208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #30 Gepost op: 1 februari 2010, 16:40:57 »
Michel,
De HJT-lijst kan ik wel openen, maar ik krijg de het antwoord van Peter (in het forum dus) niet geprint om te vinden welke veranderingen ik moet aanbrengen.
Oveirgens Malwarebytes is bezig en heeft tot nu toe 1 bedreiging gevonden. Maar hij moet nog de externe schijf doorlopen welke 726 GB groot is, dus hij is nog wel even bezig.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #31 Gepost op: 1 februari 2010, 17:49:18 »
Dag Jan,
 
Citaat
maar ik krijg de het antwoord van Peter (in het forum dus) niet geprint
O, op die fiets.
 
Je kan die hele sliert tekst gewoon met de muis (linkerknop indefrukt houden, terwijl je de muis over de tekst sleept) selecteren. De geselecteerde tekst wordt blauw. Klik vervolgens op de rechter muisknop en kies kopiëren.
 
Start nu Word of kladblok, klik met de rechter muisknop in de lege kladblok of word pagian en kies plakken. Daarna kan je de tekst eenvoudig uitprinten.
Michel Uphoff
Homepage

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #32 Gepost op: 1 februari 2010, 19:34:24 »
Hoi Michel,
Hoe voor de hand liggend. Omdat er een printmogelijkheid in het forum gegeven wordt verwachtte ik een keuzemogelijkhied van wat te printen.
Ik probeer de antwoorden van Peter terug te vinden maar kom steeds terecht in de antwoorden van jou. Kun je me nog een keer adviseren? (lastig hé).
 
Jan

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #33 Gepost op: 1 februari 2010, 19:40:36 »
Dag Jan,
 
Citaat
Ik probeer de antwoorden van Peter terug te vinden maar kom steeds terecht in de antwoorden van jou.
Ik vrees dat ik je niet helemaal begrijp. Als je dit antwoord leest, dan kan je de andere berichten in deze reeks toch ook gewoon lezen? Dus zowel die van Peter als die van mij. Of bedoel je iets anders?
Michel Uphoff
Homepage

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #34 Gepost op: 1 februari 2010, 19:45:41 »
Dag Michel,
Nee, ik zie alleen de antwoorden van jou en mij en niet die van Peter en Tony.


Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #36 Gepost op: 1 februari 2010, 21:05:38 »
Dag Michel,
Daarmee lukte het wel. Ik kreeg eerder bijna alle berichten, maar juist die over HJT zat er niet bij. Maar nu wel.

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #37 Gepost op: 2 februari 2010, 12:07:27 »
Peter,
Nog even terugkomend op mijn probleem met het installeren van TrueImage10 (ik kon je reactie niet terugvinden: het zoeken op het forum leverde niets op) betreffende je vragen om extra informatie:
- het is een CD
- op het label staat: Backup-CD en Bootable CD)
- het is een commercieel exemplaar
- in de laptop zit een cd/dvd speler
- in de pc zit ook een cd/dvd speler
- wanneer ik de CD in de speler doe hoor je dat hij de cd      probeert te openen en autorun op te starten, maar dat houdt na enige tijd op. Als ik daarna op het icoontje van de cd/dvd-speler dubbelklik gebeurt er niets maar ik krijg ook geen foutmelding. 

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #38 Gepost op: 2 februari 2010, 13:40:26 »
Hoi Jan,

Nog even terugkomend op mijn probleem met het installeren van TrueImage10 (ik kon je reactie niet terugvinden: het zoeken op het forum leverde niets op)
Ik heb je reactie in de juiste thread gehangen. ;)

Een tip: onderaan elke thread (ook wel berichtendraad of topic genoemd) vind je een knop 'MAAK BLADWIJZER'. Die functie kun je vergelijken met de favorieten in je webbrowser en is speciaal bedoeld voor het makkelijk terugvinden van de voor jou interessante berichten. Na het maken van een bladwijzer vind je al je bladwijzers terug onder het kopje 'Mijn bladwijzers' (zie bovenaan, naast de 'Uitloggen' link).

Zie ook dit bericht: http://forum.nlcomputerforum.nl/index.php/topic,355.0.html

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #39 Gepost op: 2 februari 2010, 14:10:23 »
Ronald,
Bedankt voor de assistentie. Het is voor mij nog een beetje wennen aan het nieuwe forum. Op het oude wist ik goed de weg. 
Jan

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #40 Gepost op: 2 februari 2010, 14:12:09 »
Dag Jan,
 
Citaat
Als ik daarna op het icoontje van de cd/dvd-speler dubbelklik geneurt er niets.
RECHTSklik eens op dat cd/dvd speler ikoontje (als die cd er in zit) , en kies dan "Eigenschappen". Wat wordt daar gemeld?
Michel Uphoff
Homepage

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #41 Gepost op: 2 februari 2010, 14:23:58 »
Dag Michel,
Bij Eigenschappen krijg ik het bekende eigenschappenvenster met o.a. als eigenschap Alleen lezen. In venster Bestanden die nu op de CD staan staat icoontje TrueImage201_0_s_nl. Als ik daarop klik krijg ik het bekende excuus van Microsoft dat er een fout is opgetreden en dat het moet worden afgesloten. Tevens geeft dit de mogelijkheid tot verzenden van een rapport naar Micorosoft, maar die geven vrijwel nooit antwoord. 

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #42 Gepost op: 2 februari 2010, 19:41:03 »
Jan,

Citaat
Als ik daarna op het icoontje van de cd/dvd-speler dubbelklik gebeurt er niets maar ik krijg ook geen foutmelding.
Kun je daar eens een screenshot van maken en plaatsen.
Plaats ook een screenshot van Configuratiescherm - Systeem - Apparaatbeheer.
Maak het scherm groot genoeg zodat alle hoofd-items zichtbaar zijn. Sluit geen items als die al opengeklapt zijn.


Peter


Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #43 Gepost op: 2 februari 2010, 20:15:43 »
Dag Jan.
 
Citaat
In venster Bestanden die nu op de CD staan staat icoontje TrueImage201_0_s_nl. Als ik daarop klik krijg ik het bekende excuus van Microsoft dat er een fout is opgetreden en dat het moet worden afgesloten
En als je toch screenshots (printscreen indrukken en in Word of zo plakken) aan het maken bent, maak er hier dan ook even een van. Zonder die informatie komen we er denk ik niet uit.
Michel Uphoff
Homepage

Offline jvdpeet †
  • Senior lid
  • ****
  • Berichten: 365
  • Geslacht: Man
Re: Uninstallen van AVG 9
« Reactie #44 Gepost op: 24 februari 2010, 18:42:48 »
Het uninstallen van AVG9 is inmiddels gelukt. Ook het installeren van True Image 2010 is gelukt. De oorzaak van het niet kunnen benaderen van de inhoud van de installatie-CD was dat ik probeerde te upgraden van versie 8 naar versie 2010 en daarvoor moest je de volledige versie gebruiken.
Niet bepaald slim van de producent van het programma om dat niet als fout aan te geven bij het installeren. I.p.v. informatie te geven wat er aan de hand is spelen ze stommetje. Het had veel tijd bespaard als ze de oorzaak van het niet installeren hadden aangegeven.