Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

146 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

11 mei 2024, 12:24:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: wederom telfort gedoe  (gelezen 12494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
wederom telfort gedoe
« Gepost op: 12 mei 2010, 21:33:45 »
Hallo forum

Het spijt me te moeten melden.Het gedoe met Telfort blijft me achtervolgen . Werdeom krijg ik vandaag een brief dat z e*mijn * 6,81 niet hebben kunnen incasseren Klopt Ik heb er in maart een blokkade op laten leggen nadat ze  t steeds vanaf dec. eraf haaldenterwijl ik helemaal NIETS met hen te maken heb
Op 12 en 25 maart krijg ik de laatste gelden, die de bank niet terug kon storten , daar te lang geleden teruggestort door Telfort .Op  12-3 , als ikmer kdat er wederom geld af is geef ik mijn bank dan ook meteen opdracht niks meer te betalen aan hen.Nu dus vandaag een brief...

Onlangs hebben we u per email een factuur gestuurd voor uw telfort internetaboonnement. We hebben geprobeerd het bedrag te innen via aut. incasso maar dat is mislukt..enz enz kijk op mijn telfort.nl. Dan een verhaal waarom t misschien niet gelukt is te innen, (oa laat de blokkade verwijderen Nou echt niet...)    maar graag binnen 14 dagen betaling(Noot: geen email gehad want ze weten mijn adres niet eens.Ik heb geen telf.adres) 

ik word hier niet goed van Wat kan ik toch doen?????Het blijft me achtervolgen en wederom nu ik ook weer terug moet voor mijn hartoperatie ( ablatie -de 4 e keer nu) op 26 mei..Ik kan t er echt niet bij hebben
Waarom gaat t toch zo verkeerd??
Guido was zo aardig om in maart ook nog eens alles door te geven aan Telfort .en ik dacht : het zit  nu goed. Zeg je op tijd op en dan zo..
 Ze kunnen daar blijkbaar niet lezen en alleen maar mensen achtervolgen met rekeningen
ik weet t niet meer maar heb geen energie voor weer een *strijd*
Het is onbegrijpelijk hoe t gaat.

Ben hier misschien verkeerd maar ik weet t niet meer....Wil alleen dat t ophoudt Ik heb gebeld in maart .De man die ik sprak bij T. was  zeer kortaf..Bellen zal  dus wel geen zin hebben blijkt wel. en teveel opwinding voor me.vanwege de langdurige geschiedenis... Wat nu???
vr.groetjes marie-josee

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: wederom telfort gedoe
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2010, 22:13:26 »
Hoi marie-josee,

Wat een wanprestatie van Telfort als ik je bericht zo lees. Een abbo aangaan is met 1 of 2 muisklikken gebeurt, opzeggen is een heel ander (drama-) verhaal. Denken die bedrijven nu echt dat ze daardoor meer klanten houden.

Citaat
Ben hier misschien verkeerd maar ik weet t niet meer....
Het spuien van je ergenis is iig een kleine opluchting.
Ik denk dat bellen met Telfort ook geen zin heeft, je laat je vaak toch onbewust emotioneel meeslepen, en je dus schriftelijk moet reageren.
  Misschien heb je iets aan deze voorbeeldbrief van TrosRadar:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=332&no_cache=1&tx_alternethulpbrief_pi1%5BshowUid%5D=34
Vorig jaar stond Telfort daar nl. ook negatief in de belangstelling, zie
http://www.trosradar.nl/index.php?id=artikel_detail&tx_ttnews%5Btt_news%5D=27928&cHash=ad35a38d5899c4d722702bda6f8bd7dc
Hou het kort en zakelijk.

Zie ook deze informatie op de site van telfort.


Citaat
ook weer terug moet voor mijn hartoperatie ( ablatie -de 4 e keer nu)
Ablatie? nooit van gehoort. Zo te lezen ook geen pretje.

Hopelijk heb je wat aan deze info.


Groeten en sterkte, Peter
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2010, 13:45:46 door Ronald »

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: wederom telfort gedoe
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2010, 16:41:02 »
Hallo Peter
 ik heb die sites die je aangaf bekeken, maar ik HEB niks met hen Geen abonnement dus dat wordt een ander verhaal Ik heb zojuist voordat ik hier was gebeld...20 minuten a 30 cent en ze vinden dat ze recht hebben op 6,81 want abonnement is op 15-3 stopgezet nadat ik toen  voor de 3e keer belde dat ze onterecht geld pikten. Ik heb de hoorn neergelegd....   :P
Ze tellen vanaf toen een opzegtermijn van 1 maand en dat zou april zijn Maar ik HEB niks op te zeggen. als e rgeen contract is..De laatste keren heb ik t geld door de bank terug laten storten en zij hebben dec.en jan teruggeboekt en eigenlijk zou t hoofdstuk dan uit moeten zijn Terugbetaling door hen betekent toch al dat er geen contract was???
ik hoor gewoon niet in de adminstartie daar
Sorry, jij kunt er ook niks aandoen maar die ergernis... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrWillen ze niet of kunnen ze t niet snappen? ???

Ablatie  "hierbij gaan ze via 3 gaatjes in de lies naar je hart en kijken waar er ritmestoornissen zijn Zijn die er op dat moment niet ,dan wekken ze ze op en maken   ze   brandplekken op de plaatsen waar geen pulsaktiviteit moet zijn Op beschadigd weefsel(gevolg van t branden) kan geen aktiviteit meer plaats vinden(is de bedoeling)
 Rechts is  19  april voor de 2e keer gedaan Na de ingreep(duur 2-4 uur) bleek echter dat ook links nog niet in orde was (ook al in oktober gedaan)Het hart bleef op hol slaan. Ze probeerden me er nog later in de week tussendoor te doen maar zo nlangdurig iets doe je natuurlijk niet even tussendoor.   Ze moeten voor links  dwars door t harttussenschot en dat is even link...omdat t  bloed terug kan stromen..
Maar laten we maar positief blijven 26 mei gaat t weer gebeuren...Het ergst is 6 uur in drukverband stil liggen....en hopen op geen liesbloeding...zoasl in september doordat zo ntroele zei: u mag gaan lopen  ipv blijven liggen en hoppa...lies open. :(

groetjes m.josee

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: wederom telfort gedoe
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2010, 17:49:32 »
Hoi Marie-josee,

Citaat
maar ik HEB niks met hen Geen abonnement dus dat wordt een ander verhaal
yep, als jij niets getekend hoef je ook niets te betalen. Zij moeten dat maar aantonen.
 :boks:

Citaat
Maar laten we maar positief blijven 26 mei gaat t weer gebeuren...
Succes en sterkte, je weet nu wat je niet moet doen
 :wink:


groeten, Peter