Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

494 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 00:33:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Hulp met kopen laptop (of/en pc)  (gelezen 4756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jobjeeeee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Hulp met kopen laptop (of/en pc)
« Gepost op: 12 september 2012, 13:39:19 »
Hoi hoi,

Ik ben van plan een nieuwe pc/laptop te gaan kopen omdat mijn huidige laptop niet goed meer presteert. Ik zou daar graag enige hulp bij willen.

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk studeren, dan heb ik een laptop nodig. Voor het studeren wil ik een 15-16 inch laptop omdat ik hem overal mee naar toe moet nemen. Ik game ook wat.. Niet zeer zware spellen hoor. Mijn eerste vraag is dus, kan ik een goede laptop kopen waarop ik kan gamen en gebruiken voor school? Of raden jullie aan om een aparte game pc te kopen en een aparte laptop voor de studie te kopen?

Dan is de vraag, welke laptop en/of pc zijn dan goed om te kopen, voor wat ik er mee wil doen? (Photoshoppen, gamen..niet zeer zware games, internetten) Mijn budget is €1.000,- tenzij ik beide koop (pc én laptop)

Ik hoop op wat responses, alvast bedankt!
Groeten,

Job        

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Hulp met kopen laptop (of/en pc)
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2012, 10:28:37 »
>> Of raden jullie aan om een aparte game pc te kopen en een aparte laptop voor de studie te kopen? <<
 
Is natuurlijk wel beter, want een laptop is eigenlijk niet zo geschikt voor spellen.
Goede (en vooral sterke) notebooks zijn de Lenovo Thinkpads (het oude IBM).
Voor de 1000 euro die jij hebt kan je een thinkpad met een redelijk snelle Core i3 kopen.
 
Michel Uphoff
Homepage