Hoi Maria,
Je verhaal is een beetje lastig te volgen.
Ik probeer het even samen te vatten:
Je internet-verbinding is uitgevallen, zowel op de computer waarop we bezig zijn als op een iPad die
ook op dezelfde internetverbinding zit. De oorzaak moet dus ergens in de router of bij je provider zitten.
Dit laatste is nu weer opgelost en met je iPad kan je weer het internet op.
Nu de andere computer nog.
Een paar vragen:
a) Is deze computer bekabeld aangesloten of draadloos?
b) Zijn er nog meer computers op de router van UPC aangesloten?
c) Klik op
StartTyp in het witte invoerveld
CMD en druk op enter.
Er verschijnt nu een zwart venster.
Typ daarin exact
IPCONFIG en druk dan op enter.
Geef
exact de informatie die daar verschijnt of maak er foto van met een digitale camera en post die als bijlage.
d) Op de computer staat ook Google Chrome en Mozilla Firefox geïnstalleerd.
Daarmee kan je ook niet op het internet?
Als ik op opnieuw instellen klik, krijg ik popup dagboek alles moet afsluiten ( maar ik heb niets openstaan of het moet een achtergrondprogramma zijn wat ik niet weet).
wat bedoel je met "popup dagboek" ?
Peter