Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

214 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 17:12:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Nieuw geïnstall. BluRay en gewonen DVD brander/speler laten de tracks zien doch  (gelezen 15489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WSB
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Beste allemaal, de door mijn pc-leverancier eergisteren geplaatste BluRay en DVD/CD speler/brander zijn in orde, na diverse checks, incl. stuurprgrms. Doch de PC herkent de beide drives, laat de inhoud zien maar speelt ze niet af! De PCzaak kwam er (telefonisch) ook niet uit en gaat op verder onderzoek uit. Volg. week moet ik deze zaak terugbellen om te horen of ze inmiddels de oplossing weten. Volgens de zaak is het een softwarematig iets.... Mijn i7 Sandy bridge, W7 Ultimate 64 bit.....wellicht is er een een spitsvondige die mij, vooruitlopend op wat de zaak me zal gaan zeggen. kan helpen.
Bij voorbaat dank.
WSB
 

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Voor zover mij bekend speelt Window 7 geen Blu-Ray disks af.
 
Je hebt daarvoor extra software nodig, zoals - bijvoorbeeld - een recente versie van VLC.
Michel Uphoff
Homepage

Offline WSB
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Dank voor je bijdrage. BluRay speelt inderdaad niet af met W7. Ik heb daarvoor wel andere players. Maar met de BluRay heb ik regelmatig geen-BluRay afgespeeld. Dat wil sowieso niet meer evenals dat het niet wil op de nieuw geinstallerde DVD/CD drive. Alles is gecheckt, ik heb besloten tot volledige herinstallatie over te gaan. Vr.groet.WSB