Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

499 gasten, 1 lid
 

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 20:54:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Computer crash  (gelezen 19814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #30 Gepost op: 26 juli 2013, 00:55:35 »
Hoi.
Ik heb de logfile maar via mijnbestand.nl gedaan vanwege de grote.
Hier is de link:
http://www.mijnbestand.nl/Uitnodiging-ICCBKUANMACD.txt

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #31 Gepost op: 26 juli 2013, 19:47:49 »
Hoi John,

Stap 1:
Verwijder deze 2 bestanden, nog wat restanten:
    C:\Windows\System32\Tasks\Java Update Schedule
    C:\Windows\System32\Tasks\Run RoboForm TaskBar Icon

Stap 2:
Download Farbar Service Scanner en bewaar het op je bureaublad.

Rechtsklik op FSS en klik op "Als administrator uitvoeren".
Vink alleen de volgende items aan:
    * Internet Services
    * Windows Firewall
    * System Restore
    * Security Center/Action Center
    * Windows Update
    * Windows Defender
Klik op Scan.
Na het scannen zal een logje (FSS.TXT) verschijnen op je bureaublad.
Kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #32 Gepost op: 26 juli 2013, 20:49:44 »
Hoe verwijder ik deze 2 bestanden dan? Kan ze niet vinden.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #33 Gepost op: 26 juli 2013, 20:51:30 »
Farbar Service Scanner Version: 26-07-2013
Ran by John en Vannessa (administrator) on 26-07-2013 at 20:49:57
Running from "C:\Users\John en Vannessa\Downloads"
Microsoft Windows 7 Home Premium  Service Pack 1 (X64)
Boot Mode: Normal
****************************************************************

Internet Services:
============

Connection Status:
==============
Localhost is accessible.
LAN connected.
Google IP is accessible.
Google.com is accessible.
Yahoo.com is accessible.


Windows Firewall:
=============

Firewall Disabled Policy: 
==================


System Restore:
============

System Restore Disabled Policy: 
========================


Action Center:
============


Windows Update:
============

Windows Autoupdate Disabled Policy: 
============================


Windows Defender:
==============

Other Services:
==============


File Check:
========
C:\Windows\System32\nsisvc.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\drivers\nsiproxy.sys => MD5 is legit
C:\Windows\System32\dhcpcore.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\drivers\afd.sys => MD5 is legit
C:\Windows\System32\drivers\tdx.sys => MD5 is legit
C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys => MD5 is legit
C:\Windows\System32\dnsrslvr.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\mpssvc.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\bfe.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\drivers\mpsdrv.sys => MD5 is legit
C:\Windows\System32\SDRSVC.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\vssvc.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\wscsvc.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\wbem\WMIsvc.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\wuaueng.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\qmgr.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\es.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\cryptsvc.dll => MD5 is legit
C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\svchost.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\rpcss.dll => MD5 is legit


**** End of log ****

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #34 Gepost op: 26 juli 2013, 21:02:42 »
Hoi,
Citaat
Hoe verwijder ik deze 2 bestanden dan? Kan ze niet vinden.
Start Zoek opnieuw:
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Windows XP gebruikers: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
C:\Windows\System32\Tasks\Java Update Schedule;f
C:\Windows\System32\Tasks\Run RoboForm TaskBar Icon;f
createsrpoint;
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Kopieer en plak de inhoud van het geopende logje in je volgend bericht.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #35 Gepost op: 26 juli 2013, 21:18:02 »
Snap er niets meer van. Werkt zoek niet meer. ook niet na rechtstreeks downloaden naar bureaublad met alle beveiliging uit.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #36 Gepost op: 26 juli 2013, 21:36:57 »
Je gebruikt geen snelkoppeling neem ik aan?
Herstart de computer en probeer het opnieuw.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #37 Gepost op: 26 juli 2013, 21:53:56 »
Heb de pc opnieuw opgestart, beveiliging uit, Firewall uit. Maar zoek (zonder snelkoppeling) werkt niet...

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #38 Gepost op: 26 juli 2013, 22:01:45 »
Toch wel!!!


Zoek.exe Version 4.0.0.4 Updated 26-07-2013
Tool run by John en Vannessa on vr 26-07-2013 at 21:54:35,93.
Microsoft Windows 7 Home Premium  6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\John en Vannessa\Desktop\zoek (2).exe [Script inserted] 

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results22-07-2013-0833.log 43909 bytes
C:\zoek-results26-07-2013-0042.log 75614 bytes

==== System Restore Info ======================

26-7-2013 21:57:40 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\windows\SysNative\Tasks\Java Update Schedule" not found 
"C:\windows\SysNative\Tasks\Run RoboForm TaskBar Icon" deleted

==== EOF on vr 26-07-2013 at 21:59:02,54 ======================

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #39 Gepost op: 26 juli 2013, 22:05:01 »
Ok, doe nu het volgende:

Download MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's!
Start MiniToolBox
- Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
- Windows Vista en Windows 7: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Vink de volgende onderdelen aan:

    * List last 10 Event Viewer Errors
    * List Users, Partitions and Memory size.
    * List Restore Points

Klik op de knop "Go".
Wacht geduldig totdat Notepad verschijnt met het logbestand Result.txt.
Kopieer en plak de inhoud van het logbestand in een nieuw bericht.

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #40 Gepost op: 26 juli 2013, 22:22:26 »
MiniToolBox by Farbar  Version: 13-07-2013
Ran by John en Vannessa (administrator) on 26-07-2013 at 22:12:31
Running from "C:\Users\John en Vannessa\Desktop"
Microsoft Windows 7 Home Premium  Service Pack 1 (X64)
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (07/26/2013 09:43:58 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: IncMail.exe, versie: 6.3.9.5260, tijdstempel: 0x50ffe472
Naam van module met fout: unknown, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x00000000
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x000845d7
Id van proces met fout: 0xbd8
Starttijd van toepassing met fout: 0xIncMail.exe0
Pad naar toepassing met fout: IncMail.exe1
Pad naar module met fout: IncMail.exe2
Rapport-id: IncMail.exe3

Error: (07/26/2013 09:43:43 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: IncMail.exe, versie: 6.3.9.5260, tijdstempel: 0x50ffe472
Naam van module met fout: unknown, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x00000000
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x000845d7
Id van proces met fout: 0xbd8
Starttijd van toepassing met fout: 0xIncMail.exe0
Pad naar toepassing met fout: IncMail.exe1
Pad naar module met fout: IncMail.exe2
Rapport-id: IncMail.exe3

Error: (07/24/2013 00:09:48 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: fout bij het maken van de COM-klasse van de schaduwkopieprovider met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
].


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/24/2013 00:09:48 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Informatie voor de Volume Shadow Copy-service: de COM-server met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} en de naam SW_PROV kan niet worden gestart. [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
]


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 11:15:09 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: fout bij het maken van de COM-klasse van de schaduwkopieprovider met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
].


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 11:15:09 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Informatie voor de Volume Shadow Copy-service: de COM-server met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} en de naam SW_PROV kan niet worden gestart. [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
]


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 10:14:58 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: fout bij het maken van de COM-klasse van de schaduwkopieprovider met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
].


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 10:14:58 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Informatie voor de Volume Shadow Copy-service: de COM-server met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} en de naam SW_PROV kan niet worden gestart. [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
]


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 09:48:08 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: fout bij het maken van de COM-klasse van de schaduwkopieprovider met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
].


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 09:48:08 PM) (Source: VSS) (User: )
Description: Informatie voor de Volume Shadow Copy-service: de COM-server met CLSID {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a} en de naam SW_PROV kan niet worden gestart. [0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
]


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator


System errors:
=============
Error: (07/26/2013 09:39:54 PM) (Source: DCOM) (User: )
Description: {F2F6A7B0-0E74-49BF-ABDF-8A0778554472}

Error: (07/26/2013 00:15:52 PM) (Source: DCOM) (User: JohnenVannessa)
Description: standaard voor deze computerLokaalActiveren{5EF1CF5D-87A9-434B-8786-2A08E1C30F6C}{51F2A986-73E1-4C23-85F2-690C7828CC11}JohnenVannessaJohn en VannessaS-1-5-21-950122257-2670388910-4222156221-1000LocalHost (via LRPC)

Error: (07/26/2013 00:32:28 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Diagnostic System Host-service is gestopt met de volgende foutcode: 
%%1052.

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Diagnostic Service Host-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: 
%%1069

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De WdiServiceHost-service kan niet als NT AUTHORITY\LocalService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout: 
%%50

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd.

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Diagnostic Service Host-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: 
%%1069

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De WdiServiceHost-service kan niet als NT AUTHORITY\LocalService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout: 
%%50

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd.

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Diagnostic Service Host-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: 
%%1069

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De WdiServiceHost-service kan niet als NT AUTHORITY\LocalService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout: 
%%50

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd.

Error: (07/26/2013 00:32:27 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Diagnostic Service Host-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: 
%%1069


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (07/26/2013 09:43:58 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: IncMail.exe6.3.9.526050ffe472unknown0.0.0.000000000c0000005000845d7bd801ce8a383a834d78C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exeunknownb619dac6-f62b-11e2-8e64-88ae1d81ee62

Error: (07/26/2013 09:43:43 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: IncMail.exe6.3.9.526050ffe472unknown0.0.0.000000000c0000005000845d7bd801ce8a383a834d78C:\Program Files (x86)\IncrediMail\Bin\IncMail.exeunknownad232c3e-f62b-11e2-8e64-88ae1d81ee62

Error: (07/24/2013 00:09:48 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/24/2013 00:09:48 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}SW_PROV0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 11:15:09 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 11:15:09 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}SW_PROV0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 10:14:58 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 10:14:58 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}SW_PROV0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 09:48:08 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator

Error: (07/23/2013 09:48:08 PM) (Source: VSS)(User: )
Description: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}SW_PROV0x80070422, Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat
het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.


Bewerking:
   Aanroepbare interface voor deze provider verkrijgen
   Interfaces van alle providers die deze context ondersteunen, weergeven
   Schaduwkopieën ondervragen

Context:
   Provider-id: {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}
   Klasse-id: {65ee1dba-8ff4-4a58-ac1c-3470ee2f376a}
   Context van snapshot: 13
   Context van snapshot: 13
   Uitvoeringscontext: Coordinator


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 51%
Total physical RAM: 1977.98 MB
Available physical RAM: 963.03 MB
Total Pagefile: 3955.96 MB
Available Pagefile: 2358.68 MB
Total Virtual: 4095.88 MB
Available Virtual: 3969.21 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: (Acer) (Fixed) (Total:219.79 GB) (Free:152.51 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\JOHNENVANNESSA

Administrator            Gast                     John en Vannessa         
De opdracht is voltooid.

========================= Restore Points ==================================

24-06-2013 07:06:10 Installed Rapport
25-06-2013 06:34:40 Windows Update
28-06-2013 08:35:39 Windows Update
02-07-2013 14:50:57 Windows Update
09-07-2013 06:34:02 Windows Update
12-07-2013 07:36:56 Windows Update
26-07-2013 06:50:57 Windows Update
26-07-2013 19:56:52 zoek.exe restore point

**** End of log ****

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #41 Gepost op: 26 juli 2013, 23:33:51 »
Hoi,

Stap 1:
Er stond een typfoutje in de vorige zoek-instructies.
Start Zoek opnieuw:
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Windows XP gebruikers: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
C:\Windows\System32\Tasks\Java Update Scheduler;f
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Kopieer en plak de inhoud van het geopende logje in je volgend bericht.

Stap 2:
De minitoolbox log toont een aantal herstelpunten. In je aanvangsbericht zeg je dat er problemen zijn met systeemherstel.
Hoe is dat nu?

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #42 Gepost op: 26 juli 2013, 23:53:02 »
Hoi,
Ik heb inclusief de 2 herstelpunten van vandaag 6 herstelpunten geteld. Allemaal vrij recent.

Zoek.exe Version 4.0.0.4 Updated 26-07-2013
Tool run by John en Vannessa on vr 26-07-2013 at 23:47:22,03.
Microsoft Windows 7 Home Premium  6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\John en Vannessa\Desktop\zoek (2).exe [Script inserted] 

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results22-07-2013-0833.log 43909 bytes
C:\zoek-results26-07-2013-0042.log 75614 bytes
C:\zoek-results26-07-2013-2159.log 815 bytes
C:\zoek-results26-07-2013-2346.log 486 bytes

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\windows\SysNative\Tasks\Java Update Scheduler" deleted

==== EOF on vr 26-07-2013 at 23:49:47,22 ======================

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #43 Gepost op: 27 juli 2013, 00:00:16 »
Citaat
Ik heb inclusief de 2 herstelpunten van vandaag 6 herstelpunten geteld. Allemaal vrij recent.
Is dit probleem dan opgelost?

Offline laptopJon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 228
  • Geslacht: Man
Re: Computer crash
« Reactie #44 Gepost op: 27 juli 2013, 00:03:50 »
Lijkt me wel.
S kijken wat er gebeurt als ik hitman pro laat scannen, en of picasa weer normaal werkt.