Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

495 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 09:51:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Notebook keuze  (gelezen 5793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Noclue
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Notebook keuze
« Gepost op: 1 september 2013, 12:48:44 »
Hallo allen,

Ik wist even niet waar ik dit onderwerp moest posten dus vandaar hier.

Ik ben opzoek naar een all-round laptop, waaronder werk,muziek, downloaden, films en zo af en toe een klein beetje gaming. Ik heb een budget van €1000,- maar ik heb echter geen idee welke laptop op dit moment nou het beste in aanmerking zou kunnen komen.

Mijn vraag is, hebben jullie wel enig idee of tips? Puur qua specificaties, gelieve wel met Windows.

Bij voorbaat dank voor uw help.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Notebook keuze
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2013, 16:46:02 »
Als ik zou mogen kiezen wordt het een Lenovo of een Asus.

Bijvoorbeeld de ASUS N76VJ-T4093H( klik )

6 GB ram, Core i5, 17,3 inch echt HD (1920*1080) beeldscherm, gForce 2GB videokaart, geweldig geluid (B&O speaker met subwoofer), kaartlezer, webcam, bluetooth, 750 GB harddisk, Windows 8, metalen behuizing. Geen ding om dagelijks meer naar opleiding of werk te nemen want hij weegt behoorlijk. Kost pakweg 775,- zodat je ook nog geld over hebt voor een Office pakket, muis, tas enzo.
Geen touchscreen, dus als je veel en bij voorkeur met die maffe metro interface van W8 wilt werken, neem dan een ander model.
Zelf heb ik met heel veel plezier Classic Shell (klik ) opgezet, zodat het vertrouwde bureaublad met een compleet startmenu standaard opstart, terwijl degenen die Metro willen gebruiken dat met een muisklikje ook kunnen.
« Laatst bewerkt op: 4 september 2013, 16:54:07 door Michel Uphoff »
Michel Uphoff
Homepage

Offline Noclue
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: Notebook keuze
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2013, 16:56:07 »
Als ik zou mogen kiezen wordt het een Lenovo of een Asus.

Bijvoorbeeld de ASUS N76VJ-T4093H( klik )

6 GB ram, Core i5, 17,3 inch echt HD (1920*1080) beeldscherm, gForce 2GB videokaart, geweldig geluid (B&O speaker met subwoofer), kaartlezer, webcam, bluetooth, 750 GB harddisk, Windows 8, metalen behuizing. Geen ding om dagelijks meer naar opleiding of werk te nemen want hij weegt behoorlijk. Kost pakweg 775,- zodat je ook nog geld over hebt voor een Office pakket, muis, tas enzo.
Geen touchscreen, dus als je veel en bij voorkeur met die maffe metro interface van W8 wilt werken, neem dan een ander model.
Zelf heb ik met heel veel plezier Classic Shell (klik ) opgezet, zodat het vertrouwde bureaublad met een compleet startmenu standaard opstart, terwijl degenen die Metro willen gebruiken dat met een muisklikje ook kunnen.


Dank voor je reactie! En nog meer bedankt voor de optie van Classic Shell, ik wist niet dat dit mogelijk was! Dit maakt Windows 8 een stuk beter, aangezien ik meer fan van Windows 7 ben!

Kan ik misschien je mening over deze laptop krijgen?

http://www.alternate.nl/Toshiba/Toshiba+Satellite_L50T-A-12K_Touch_15,6_Notebook/html/product/1089347/?tk=6044&lk=6055