Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

502 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 21:04:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: IE 11 accepteert webpagina niet  (gelezen 12062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Don

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 287
  • Geslacht: Man
    • Homepage Don Esteban
IE 11 accepteert webpagina niet
« Gepost op: 15 november 2013, 23:22:10 »
Hoi All,
Na installatie van IE 11 in Windows 7 eergisteren ontdekte ik dat enkele webpagina's van mijn homepage zich niet meer lieten openen. IE 11 gaf te kennen dat er fouten op de pagina's zouden zijn. (scriptfouten?) Om te checken heb ik de situatie naar IE 10 teruggedraaid. Dit kreeg ik trouwens alleen klaar via systeemherstel. Daarna lieten de 'probleem'-pagina's zich weer gewoon openen. Met Chrome en Firefox overigens tot op heden geen probleem.
Iemand die weet wat bijv. op pagina: http://donesteban.net/hpde/DUTCHPAG.HTM het probleem zou kunnen zijn?
BVD voor de moeite het eens te bekijken in de bron. Don

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: IE 11 accepteert webpagina niet
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2013, 10:49:23 »
Hoi Don,

IE11 in Windows 8.1 toont hier de pagina hetzelfde als Firefox 25 in Windows XP.

Offline Don

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 287
  • Geslacht: Man
    • Homepage Don Esteban
Re: IE 11 accepteert webpagina niet
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2013, 15:36:40 »
Hoi Peter,
Bedankt voor het checken. Tja, op mijn Chrome en Firefox heb ik ook nergens last van en Windows 8.1 (die ik nog niet gebruik) zal misschien ook eventuele scriptfouten willen omzeilen. Maar IE 11 houdt op W7 de poort dicht. Veel html op mijn site is van 1998 tot 2003 en intussen had het een en ander natuurlijk allang aangepast moeten worden.
Ik denk inmiddels te weten waar de schoen wringt. Op de pagina's die niet willen laden heb ik ooit achtergrondmuziek geplaatst maar een poos geleden ook weer verwijderd. Althans, dat dacht ik. Ik zie echter nu dat ik niet alles verwijderd heb. Ik heb inmiddels enkele midilinks weer hersteld en op een paar andere paginas alles totaal verwijderd. Ik denk dat IE11 en W7 elkaar nu niet meer zullen bijten. Daar kom ik pas achter als ik IE 11 weer installeer, maar dat heeft even geen haast. Nogmaals bedankt voor de 'check up'.
Gr. Don
« Laatst bewerkt op: 17 november 2013, 00:46:55 door Don »