Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

207 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 11:08:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: emailaanbieder opzetten  (gelezen 18593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline btd
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Man
emailaanbieder opzetten
« Gepost op: 29 november 2017, 18:57:55 »
Hallo,

Ik heb een paar interessante domeinnamen geregistreerd voor email. Maar ik vind daar geen zak aan alleen. Ik wil ze ter beschikking stellen aan iedereen die er een emailadres mee wil maken. Maar dan moet ik een emailserver opzetten. Wat ik ook geen werk vind om alleen te gaan doen.

Daarom dit forumitem hier. Met een paar mensen is wel gezellig. Er is dan een site van te maken. Ik zat te denken om dan een abonnement aan te bieden op die site van zo'n € 2 per maand.

Gmail enz is wel leuk maar soms is het toch fijner om gewoon een betaald iets te hebben wat van jezelf te noemen is. Zo'n soort emailaanbieder wordt dat dan. Als het iets op begint te leveren dan ook voor wie hierbij betrokken is. En sowizo een emailadres. Of alles in een rechtspersoon met meerdere eigenaren als iemand dat echt wil. Maar nu is dat niet zo van belang.

Op zich heb ik een hele beschrijving van hoe het moet zo'n emailserver. Toch valt dit mij totaal niet alleen.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2017, 19:08:05 door btd »

Offline pinner
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Man
    • www.pinaccessoires.nl | Onderdelen voor betaalautomaten.
Re: emailaanbieder opzetten
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2018, 02:23:57 »
Ik weet niet of dit zo een goed idee is..
Je hebt tenslotte al zoveel aanbieders van gratis domeinen.

zie: https://www.mail.com/email/
www.pinaccessoires.nl levert onderdelen en accessoires voor (mobiele) betaalautomaten.