Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

219 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 22:39:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: In Windows 11 werkt Ctrl + Alt + 5 niet  (gelezen 2392 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tuutje
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
In Windows 11 werkt Ctrl + Alt + 5 niet
« Gepost op: 6 juni 2023, 11:15:16 »
Hallo,

In Windows 11 werkt
Ctrl + Alt + 5 niet, deze zou een € moeten geven, bij mij gebeurd dan helemaal niks.
Aanhalingstekentoets + e zou moeten geven:  é ik krijg gewoon 'e

Hoe los ik dit op?

Tijdzone: Amsterdam, Berlijn...
Lan
d/regio: Nederland
Windows-weergavetaal: Nederlands
Voorkeurstalen: Nederlands (1), Engels verenigde staten (2)
Standaardinvoermethode: Engels
verenigde staten
Plaktoesten: UIT
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2023, 11:30:14 door Tuutje »

Offline Tuutje
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
Re: In Windows 11 werkt Ctrl + Alt + 5 niet
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2023, 11:35:19 »
Ah! zelf al gevonden....

In Windows 11 - Tijd en taal - Taal en regio - opties - toetsenborden - geïnstalleerde toetsenborden: Verenigde Staten (qwerty), deze heb ik verwijderd en Verenigde staten (internationaal) (qwerty) toegevoegd.


OPGELOST!

Offline BartBruinsma
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 34
Re: In Windows 11 werkt Ctrl + Alt + 5 niet
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2023, 00:12:40 »





Er zijn een paar dingen die je kunt proberen als Ctrl + Alt + 5 niet werkt in Windows 11.
  • Controleer je toetsenbord. Zorg ervoor dat de toetsen Ctrl, Alt en 5 niet vastzitten of beschadigd zijn. Je kunt ook proberen je toetsenbord opnieuw aan te sluiten of te resetten.
  • Controleer je taalinstellingen. Zorg ervoor dat de taal van je toetsenbord is ingesteld op Nederlands. Je kunt dit doen door naar het Windows-menu te gaan en "Instellingen" te selecteren. Selecteer vervolgens "Tijd & taal" en klik op "Taal". Zorg ervoor dat de taal van je toetsenbord is ingesteld op Nederlands.
  • Installeer de nieuwste updates voor je computer. Updates kunnen soms bugs oplossen die problemen met speciale tekens kunnen veroorzaken. Je kunt de nieuwste updates voor je computer downloaden van de website van Microsoft.
Als je al deze dingen hebt geprobeerd en Ctrl + Alt + 5 nog steeds niet werkt, kun je contact opnemen met de ondersteuning van Microsoft voor hulp.
De aanhalingstekentoets + e zou moeten geven: é. Als je gewoon 'e krijgt, kan het zijn dat je toetsenbord niet is ingesteld op de juiste taal. Je kunt dit controleren door naar het Windows-menu te gaan en "Instellingen" te selecteren. Selecteer vervolgens "Tijd & taal" en klik op "Taal". Zorg ervoor dat de taal van je toetsenbord is ingesteld op Nederlands.
Als je toetsenbord is ingesteld op de juiste taal en je nog steeds gewoon 'e krijgt, kun je proberen je toetsenbord opnieuw aan te sluiten of te resetten.