Hoi hoi,
Sinds Ziggo een update heeft uit gevoerd, heb ik problemen met ziggogo.tv kijken op mijn laptop met
windows 10, de laptop is van het merk Dell. Die update was in juni of juli en sinds die tijd heb ik dat probleem. Het is zo dat als ik ziggogo.tv kijk dan wordt na 15 minuten de laptop helemaal uit geschakeld en moet ik hem opnieuw opstarten. Dan ga ik ik weer kijken en dan na 3 minuut gaat hij al
weer dicht. In het begin van de update van Ziggo had ik ook problemen met mijn tv en mijn smartfoon. Op de tv had ik soms geen geluid en op mijn foon kwam ik niet meer uit die app en moest ik mijn foon opnieuw opstarten om er uit te komen. Ook werd de app spontaan af gesloten als ik aan het kijken was.
En dat is een Samsung Galaxy A3, nu heb ik op mijn tv en foon geen problemen meer, blijkbaar hebben ze dat op gelost.
Maar op de laptop nog steeds problemen. Ik denk dat het wel aan Ziggo zal liggen of is er een probleem op mijn laptop die dit veroorzaakt?
Zijn hier misschien leden die ook dat probleem hebben met ziggogo.tv kijken?