Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

219 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 00:26:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Problemen met Ziggogo.tv op laptop kijken  (gelezen 3636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Janny

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
    • Janny's Kaartenwinkel
Problemen met Ziggogo.tv op laptop kijken
« Gepost op: 23 augustus 2022, 22:51:10 »
Hoi hoi,


Sinds Ziggo een update heeft uit gevoerd, heb ik problemen met ziggogo.tv kijken op mijn laptop met
windows 10, de laptop is van het merk Dell. Die update was in juni of juli en sinds die tijd heb ik dat probleem. Het is zo dat als ik ziggogo.tv kijk dan wordt na 15 minuten de laptop helemaal uit geschakeld en moet ik hem opnieuw opstarten. Dan ga ik ik weer kijken en dan na 3 minuut gaat hij al
weer dicht. In het begin van de update van Ziggo had ik ook problemen met mijn tv en mijn smartfoon. Op de tv had ik soms geen geluid en op mijn foon kwam ik niet meer uit die app en moest ik mijn foon opnieuw opstarten om er uit te komen. Ook werd de app spontaan af gesloten als ik aan het kijken was.
En dat is een Samsung Galaxy A3, nu heb ik op mijn tv en foon geen problemen meer, blijkbaar hebben ze dat op gelost.
Maar op de laptop nog steeds problemen. Ik denk dat het wel aan Ziggo zal liggen of is er een probleem op mijn laptop die dit veroorzaakt?
Zijn hier misschien leden die ook dat probleem hebben met ziggogo.tv kijken?

Offline Janny

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
    • Janny's Kaartenwinkel
Re: Problemen met Ziggogo.tv op laptop kijken
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2022, 12:00:33 »
Hoi hoi,


Ik heb een andere laptop uit geprobeerd met Ziggogo.tv en die blijft wel gewoon spelen en heb ik die
uitval niet. Wat kan er dan met mijn laptop aan de hand zijn dat die wel uit geschakeld wordt.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Problemen met Ziggogo.tv op laptop kijken
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2022, 11:42:48 »
Hallo Janny,

Ik heb zelf geen abbo bij Ziggo en gebruik ziggogo.tv niet.
Citaat
Wat kan er dan met mijn laptop aan de hand zijn dat die wel uit geschakeld wordt.
Gebruik je soms een andere browser op de probleem-laptop ?
Beide laptops zitten vermoedelijk op dezelfde router/wifi-verbindng dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Het volledig uitschakelen en weer herstarten van de laptop geeft geen verbetering ?
Je kan denk ik het beste contact opnemen met Ziggo en hun het probleem voorleggen of kijk hier eens: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/problemen-en-storingen-oplossen

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Problemen met Ziggogo.tv op laptop kijken
« Reactie #3 Gepost op: 28 november 2022, 13:59:39 »
Ik heb wel Ziggogo maar nog nooit iets aan de hand gehad. Curieus probleem dat je laptop helemaal afslaat. Heb je het al opgelost?