Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

497 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 16:14:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Winows 10 Pro zwart scherm na spelletje afsluiten  (gelezen 8232 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Winows 10 Pro zwart scherm na spelletje afsluiten
« Gepost op: 3 december 2023, 21:06:52 »
t afsluiten van een spelletAls ik een spelletje gespeeld heb in Windows 10 Pro, en ik sluit dit af, dan kijg ik voor een 5 seconden een zwart scherm. Daarna schakelt hij voor 3 seconden op over op de vermelding - geen video -. En pas daarna worden de snelkoppelingen van de spelletjes weer zichtbaar. Mijn grafische software op deze HP AMD computer is; AMD Radeon R7 graphics. Tot voor een half jaar geleden was ik anders gewend. Mijn spelletjes sloten toen wel snel af. Wat zou er gebeurd kunnen zijn ?

Offline BigLJohn

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
Windows 10 Pro zwart scherm na spelletje afsluiten
« Reactie #1 Gepost op: 3 december 2023, 21:16:39 »
Er ging iets mis. Mijn bericht is waarschijnlijk niet geplaatst. Bij het afsluiten van een spelletje in mijn Windows 10 AMD computer gaat mijn computer raar doen. Eerst 5 seconden op zwart, vervolgens 3 seconden de vermelding  - geen video -, en daarna kom ik pas terug op de spelletjesmap met zijn snelkoppelingen. Ik heb een Windows 10 Po computer met de volgende grafische driver; AMD Radeon R7 Graphics. Wie weet raad ?