Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

129 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 09:29:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: LAN verb. en intern.best  (gelezen 5137 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
LAN verb. en intern.best
« Gepost op: 14 november 2009, 14:21:50 »
Bericht 1 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:vanherkhDatum:16-09-2004
 Aan:AllenMsgID:1210.1
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Hallo,

Hoe kan het dat de LAN verbinding ook al heeft de pc enige uren aangestaan de verbinding verbreekt? Kan wel gelijk weer inloggen maar vraag me af hoe dit kan?
2e vraag: Is het beter de map met tijdelijke internet bestanden altijd leeg te maken nadat de browser wordt afgesloten? staart de pc dan sneller?
Alvast bedankt. Groetjes wiko


Bericht 2 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:16-09-2004
 Aan:vanherkhMsgID:1210.2
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Ha Wiko,

>> Hoe kan het dat de LAN verbinding ook al heeft de pc enige uren aangestaan de verbinding verbreekt? <<

Dat is gegarandeerd een instelling ergens. Maar nou de vraag waar. Wat voor apparatuur en wat voor Windows praten we over? En wie is je provider? CompuServe?


Bericht 3 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:vanherkhDatum:17-09-2004
 Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1210.3
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Hallo Just,

Ik heb windows xp en mijn provider is compuserve. Ik heb de vraag ook aan cs gesteld maar krijg hierop geen reactie.
Ik heb een ingebouwde aztech modem maar daar heb ik al een code bij gegeven zodat deze een sterkere verbinding kon maken. Via cs heb ik breedband en daar heb ik een sagem modem bij gekregen, ik ben een grote leek wat pc betreft dus als je andere apparatuur bedoeld dan graag wat voor soort? Alvast bedankt.

Groetjes wiko


Bericht 4 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:19-09-2004
 Aan:vanherkhMsgID:1210.4
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Ha Wiko,

Ik was even druk met iets [leuks] priv...

Ik heb net wat lopen zoeken in Windows.

Kijk eens hiernaar:

Ga naar Configuratie-scherm, Netwerkverbindingen en doe een rechterklik op de betrokken verbinding. Het tweede tabje is Opties. In dat tabblad staat even onder de helft: tijdsduur niet-actief voor ophangen: [en dan een waarde]. Staat die soms op iets wat je wat zegt? Als je pech hebt staat hij net als bij mij op "nooit" <g> en moeten we verder zoeken.

Ben benieuwd..

Groetjes,

Just


Bericht 5 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:vanherkhDatum:19-09-2004
 Aan:Just Vecht (Sysop)MsgID:1210.5
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Hoi Just,

Ik kan het niet vinden van je schrijft. Ik ga naar conf. netw.verb. doe rechterklik op lanverb. krijg dan schermpje met status klik dit aan en zie tabbladen algemeen en ondersteuning. Ik heb alles doorgenomen maar kan het niet vinden. pufpuf

gr., wiko


Bericht 6 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just Vecht (Sysop)Datum:19-09-2004
 Aan:vanherkhMsgID:1210.6
 Onderwerp:LAN verb. en intern.bestForum:ws-nlcomputer
Ha Wiko,

Dat kan, dat jij dat optie tabblad niet hebt. Ik heb dat ook niet. Mijn PC's hangen aan een router en gebruiken daarom in wezen een normale LAN verbinding. Tja, die dingen zet je natuurlijk niet na een poosje uit zoals een inbelverbinding via een "klik- weer 10 cent" telefoonlijn.

Maar wat nou? Ik heb die hardware hier niet. Mijn dichtsbijzijnde kennis met zo'n Sagem modem zit wel 25 kilometer verderop <g>.

Iemand anders hier met wat ervaring met die Sagem?

Oh, wacht eens. Welk model is het? Misschien kan ik de handleiding wel downloaden! Googel levert een hele berg nutteloze info..

groetjes,

Just