Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

363 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 16:12:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: E-mail  (gelezen 12427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
E-mail
« Gepost op: 14 november 2009, 16:32:08 »
Bericht 1 van 5

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:easyriderDatum:05-03-2006
 Aan:AllenMsgID:2817.1
 Onderwerp:e-mailForum:ws-nlcomputer
Hallo
Ik heb verschillende fotobewerkingsprogramma.s op mijn PC staan.Als ik vanuit die programma,s een foto wil  mailen,verschijnt automatisch het bericht dat dit via outlook-express gaat. Tevens krijg ik van outlook-expr. een foutmelding.Ik wil mijn foto,s echter gewoon via CS mailen  (is dat soms AOL). Hoe moet ik bereiken dat ik de fotoprogramma,s vai CS verzend. 
Wie kan hierop het antwoord geven.  aub niet te technisch uitleggen.   Hoogachtend en vriendelijke groet.
                                                                                                                                                    D. Molenaar


Bericht 2 van 5

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Ruud (Sysop)Datum:05-03-2006
 Aan:easyriderMsgID:2817.2
 Onderwerp:e-mailForum:ws-nlcomputer
D. Molenaar,

>>Ik wil mijn foto,s echter gewoon via CS mailen  (is dat soms AOL). Hoe moet ik bereiken dat ik de fotoprogramma,s vai CS verzend.<<

Het verzenden van een foto via een email bericht is onder Windows gekoppeld aan het standaard email programma, in dit geval Outlook Express. Omdat het mailen met CS anders gaat moet je de betreffende foto eerst opslaan, bv in de map Mijn Documenten. Je kunt die foto dan als bijlage meesturen met een bericht in het CS mailprogramma.

------------------------
Groeten,
Ruud de Wit (NL Computer)



Bericht 3 van 5

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:easyriderDatum:06-03-2006
 Aan:Ruud (Sysop)MsgID:2817.3
 Onderwerp:e-mailForum:ws-nlcomputer
geachte Ruud,hartelijk bedankt voor je snelle reactie.Het werkt.
          Vriendelijke groet,  David Molenaar.


Bericht 4 van 5

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:olivnunesDatum:17-11-2007
 Aan:AllenMsgID:3632.1
 Onderwerp:e-mailForum:ws-nlcomputer
Hallo, ik heb een vraag :  Nu wil ik een tweede e-mail aderes aan maken kan iemand mij vertellen
hoe ik dat kan doen wand ik heb van alles geprobeedt maar het lukt mij niet.
P.S. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes   olivnunes (pedro)


Bericht 5 van 5

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Don Esteban (NLHelp)Datum:19-11-2007
 Aan:olivnunesMsgID:3632.2
 Onderwerp:e-mailForum:ws-nlcomputer
Hallo Pedro,
Om een tweede e-mailadres aan te maken (tot 7 e-mailadressen toe) heb je de CompuServe CS2000 software nodig. Dit is software die in het verleden weliswaar geleverd werd bij aangaan van het CompuServe lidmaatschap maar waar men een poosje geleden mee gestopt is. Dit o.a. omdat de software verouderd is en er geen updates meer van komen. Zou je deze software toch nog willen downloaden en installeren, kan dat via http://www.compuserve.nl/download/ledenservice/bestanden/CS602/CS602XPNL.EXE
Eenmaal deze software geinstalleerd is onderstaande uitleg van toepassing:

Door online het trefwoord NAMEN in de witte adressenbalk te typen, (gevolgd door Enter) kom je in een omgeving waar je zelf een nieuwe schermnaam (en dus ook nieuw e-mailadres) kan aanmaken. Hoe dat moet, wijst zich vanzelf uit. De aangemaakte schermnaam gevolgd door @cs.com is dan automatisch je volgende e-mail adres. Op deze manier kan je dus tot 7 schermnamen en mailadressen gaan.
 
Nadat een nieuwe schermnaam is aangemaakt bepaal je vóór inbellen met CS2000 in het verbindingsvenster via 'Selecteer een naam' met welk account je online wilt gaan. Eenmaal online kan je naar wens later nog switchen van het ene naar het andere account via Toegang/Andere schermnaam.
LET OP: Alle subaccounts dienen te worden aangemaakt via het hoofdaccount.
In tegenstelling tot het hoofdaccount kent een subaccount in de standaardinstelling enkele Ouderlijk Toezicht beperkingen. Zou je deze beperkingen willen opheffen (of zelfs uitgebreider willen zien) kies dan weer voor trefwoord NAMEN, kies aldaar voor Ouderlijk Toezicht en Instellingen voor kinderen. Kies de schermnaam waarvan je het account wilt aanpassen en stel de beperkingen naar wens in. Er zijn 4 catagorieën. Ook dit kan alleen ingesteld worden met het hoofdaccount.
Succes ermee en groeten,
Don Esteban (Sysop)http://donesteban.net

 [/]