NL Computer Forum

Software => E-mail en internet => Topic gestart door: Ruud_coco op 8 juni 2022, 06:01:27

Titel: Outlook 365 foutmelding 0x800CCC92
Bericht door: Ruud_coco op 8 juni 2022, 06:01:27
Sinds vandaag krijg ik op alle 3 mijn gmail accounts de melding dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen.
Er is niets verandert maar krijg de indruk dat sinds eind mei Google Outlook 365 niet meer als een betrouwbare app ziet.
De optie; minder veilige apps aanzetten is verdwenen en niet meer beschikbaar. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
(https://i.ibb.co/VYX8pxQ/error-outlook.jpg) (https://imgbb.com/)


Ruud
Titel: Re: Outlook 365 foutmelding 0x800CCC92
Bericht door: Ruud_coco op 16 juni 2022, 08:12:19
De oplossing wordt in deze posting beschreven; https://www.schoonepc.nl/vragen/nb85-02_gmail_app-wachtwoord_email_programma.html







Titel: Re: Outlook 365 foutmelding 0x800CCC92
Bericht door: BartBruinsma op 18 juli 2023, 00:20:29





Foutmelding 0x800CCC92 is een veelvoorkomende foutmelding die wordt veroorzaakt door een probleem met de verbinding tussen Outlook en de Exchange-server. Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen om de foutmelding op te lossen, waaronder:Hier zijn enkele specifieke stappen die je kunt proberen om foutmelding 0x800CCC92 op te lossen:Ga naar een website om te controleren of je internetverbinding werkt. Als je geen toegang hebt tot internet, moet je je internetverbinding herstellen of contact opnemen met je internetprovider.Herstart Outlook en je computer. Dit kan soms helpen om kleine fouten op te lossen die de foutmelding kunnen veroorzaken.Ga naar Bestand > Accountinstellingen > Account beheren. Controleer de instellingen van je e-mailaccount en zorg ervoor dat alle instellingen correct zijn.Als je de bovenstaande stappen hebt geprobeerd en de foutmelding nog steeds verschijnt, kun je proberen Outlook te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit kan helpen om eventuele corrupte bestanden op te lossen die de foutmelding kunnen veroorzaken.Als je de bovenstaande stappen hebt geprobeerd en de foutmelding nog steeds verschijnt, moet je contact opnemen met de ondersteuning van Microsoft voor hulp. Zij kunnen je helpen om de foutmelding te diagnosticeren en op te lossen.