Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Recent

36 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

29 november 2021, 04:07:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
ADSL, (kabel)modems, routers, etc. / Re: internet ingang controleren/haperend internet
« Laatste bericht door Peter Gepost op 17 september 2021, 13:46:31 »
Hallo,
Citaat
weet iemand hoe ik de port waar ik mijn internet kabel in doe  kan controleren?  (het ding in mijn laptop waar ik de kabel in doe bedoel ik dus)
Kijk een goed in de netwerkpoort van je laptop, als het goed is zie je 8 koperen pinnetjes netjes naast elkaar.Maak anders eens een foto en post die als bijlage.

Citaat
Ik heb over dit onderwerp op een ander forum gepost,
Post een link naar dat topic.
12
ADSL, (kabel)modems, routers, etc. / internet ingang controleren/haperend internet
« Laatste bericht door iemand85 Gepost op 17 september 2021, 10:11:07 »
 Hallo,
 ik hoop dat ik hier op het goede forumgedeelte zit: weet iemand hoe ik de port waar ik mijn internet kabel in doe  kan controleren? (het ding in mijn laptop waar ik de kabel in doe bedoel ik dus)  mijn internet viel heel vaak uit, toen deed ik een andere kabel er in, en probleem was opgelost, omdat dat een kort kabeltje was had ik een nieuwe kabel gekocht, maar regelmatig geen internet. een aantal keer deed ik de kabel er in en er uit, en deed deze het weer, maar nu probeerde ik dat en bleef het met de nieuwe kabel niet doen. het is een 6 meter kabel cat 6. de man van BCC verzekerde mij nog dat er nooit problemen waren met die kabels, dus als ik terug ga wil ik wel zeker weten dat het daaraan ligt, ik heb de bon nog. Toen ik een oud kort kabeltje dat ik nog had er in deed, deed die het eerst prima, en nu begint deze kuren te vertonen, soms er in en er uit doen, of even heen en weer bewegen, en dan werkt het weer.
 Meestal als ik internet heb, dan blijft het ook, valt nooit halverwege uit.

Ik heb over dit onderwerp op een ander forum gepost, daar was het antwoord dat het aan het internet zelf zou liggen, maar dan zou de kabel er in en uit doen of bewegen volgens mij het niet oplossen?

 ik gebruik een dell vostro 3559
 groeten,
 dank
14
Smartphones (Android, iPhone, Blackberry, enz.) / Re: One Drive
« Laatste bericht door Corb Gepost op 17 augustus 2021, 13:13:34 »
Dank voor je duidelijkheid Ruud de Wit.
Mijn smartphone is gesynchroniseerd met google photo, ik zal nog even de instellingen voor de zekerheid nog even doorlopen.


  Gr. Corb 
15
Smartphones (Android, iPhone, Blackberry, enz.) / Re: One Drive
« Laatste bericht door RuudDeWit Gepost op 17 augustus 2021, 10:40:56 »
Hallo Corb, even voor de duidelijkheid, OneDrive is de cloud van Microsoft en met Google photos staan de foto’s op Google drive? Als je zeker weet dat alle foto’s op GoogleDrive staan dan kun je dat zo laten. Loop voor de zekerheid even de instellingen in google photo na betreffende backup.
16
Smartphones (Android, iPhone, Blackberry, enz.) / One Drive
« Laatste bericht door Corb Gepost op 16 augustus 2021, 16:22:15 »
Ik heb een Samsung smartphone en gebruik Google photos voor mijn opslag en back up.
Samsung Claud stopt nu maar daar staan foto's in die ook in Google staan , wat ik helemaal niet wist.
Mijn vraag is moet ik nu wel of niet One drive gebruiken omdat Samsung claud stopt.


 Gr Corb
17
Hoe werkt het Forum? / Re: Computer ineens zeer traag
« Laatste bericht door Peter Gepost op 15 augustus 2021, 15:38:20 »
Hernoem FRST64.exe naar Uninstall.exe en start het vervolgens. FRST zal zichzelf en zijn logbestanden opruimen.
Herstart de computer als daarom gevraagd wordt.

Nog een prettig weekend.
18
Hoe werkt het Forum? / Re: Computer ineens zeer traag
« Laatste bericht door ronkrabben Gepost op 15 augustus 2021, 14:36:52 »
ja hoor
19
Hoe werkt het Forum? / Re: Computer ineens zeer traag
« Laatste bericht door Peter Gepost op 15 augustus 2021, 13:54:37 »
Kunnen we dit topic afronden ?
20
Hoe werkt het Forum? / Re: Computer ineens zeer traag
« Laatste bericht door ronkrabben Gepost op 15 augustus 2021, 12:00:59 »
het is wel beter nu
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10