NL Computer Forum

Besturingssystemen => Windows => Topic gestart door: htbav op 28 februari 2016, 16:25:33

Titel: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 28 februari 2016, 16:25:33
Steeds als ik foto's wil overzetten naar mijn PC moet ik het stuurprogramma opnieuw installeren.
Dit is geen urgent probleem maar irritant.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 28 februari 2016, 23:52:33
Kan je wat meer vertellen:
- Welk stuurprogramma ?
- Foto's overzetten van waaruit en hoe zet je die over ?
- Welke Windows versie gebruik je ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 1 maart 2016, 14:00:13
Beste Peter,
- Het overbrengen van foto's naar mijn computer, doe ik altijd direct van de camera naar een directory op mij harde schijf. Zowel komt dit probleem voor bij mijn Nikon D3100 camera als bij mijn Olympus compact camera.
- Normaliter krijg bij bij de aansluiting van de camera een nieuwe directory te zien vanwaaruit ik de foto's kopieer naar mijn harde schijf directory.
-Ik gebruik Windows 7

Echter zodra ik de camera aansluit krijg ik wel te horen dat er een nieuw apparaat is gedetecteerd, maar ik moet naar de Windows probleemoplossing gaan om het probleem te detecteren, die daarna opgeeft dat het stuurprogramma opnieuw moet worden geïnstalleerd. Na dit gedaan te hebben krijg ik toegang tot mijn camera opslag.

Mvgr:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 1 maart 2016, 18:49:59
Heeft het wel normaal gewerkt of is er recent iets gewijzigd/geïnstalleerd wat dit probleem kan verklaren ?

Schakel eens de realtime-bescherming van je antivirus tijdelijk uit voordat je de camera aansluit. Geeft dat verbetering ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 7 maart 2016, 14:56:22
Hallo Peter,

Het heeft inderdaad goed gewerkt tot ergens midden vorig jaar, ergo moeilijk te achterhalen of een aanpassing van de bestaande programma's roet in het eten heeft gegooid. Ik vermoed zelf dat een update van Microsoft invloed heeft gehad, maar welke update ?????
De real time bescherming uitgezet voor aansluiten van de camera, heeft helaas niet gewerkt.

Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 7 maart 2016, 18:15:54
Laten we eens kijken wat er zoal op je computer staat. Misschien conflicteert er iets met elkaar.

Download (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5f5d097197/51a5f5d096dae-icon_RSIT.png) RSIT naar je bureaublad.
32-bit: RSIT (http://images.malwareremoval.com/random/RSIT.exe)
64-bit: RSITx64 (http://images.malwareremoval.com/random/RSITx64.exe)

Start RSIT:
Windows XP: dubbelklik op RSIT.
Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op RSIT en klik op Als administrator uitvoeren.

Klik op Continue
Wacht tot het scannen klaar is, dit kan even duren!
Let op: Start geen andere programma's zolang RSIT bezig is!
Notepad wordt geopend met het logbestand log.txt. Dit kan je afsluiten.
In de map C:\RSIT verschijnen nu 2 logbestanden: log.txt en info.txt
Post deze 2 logbestanden als bijlage in je volgende bericht.


De titel van dit topic is Rans apparatuur, bedoel je soms Rand apparatuur ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 9 maart 2016, 18:24:40
Hi Peter,

Even een tijdje uit de lucht geweest vandaar dat het even duurde voordat ik reageerde.

Kort geleden nog even mijn e-reader aan mijn PC gekoppeld, die direct werd herkend.

Als bijlage de 2 files zoals om verzocht.

De Topic moet inderdaad Rand Apparatuur zijn, had toch weer te snel op verzenden gedrukt.

Groet: Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 9 maart 2016, 19:45:53
De topicnaam is gecorrigeerd.
We gaan wat opschonen en repareren. De Java versie is veroudert, wordt later vervangen.
YAC is overbodig, je hebt CCleaner al en deze is beter.

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
Herstart de computer.

Stap 2:
Download (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a612a8b2bc1/51a612a8b27e2-Zoek.png) Zoek.exe (http://hijackthis.nl/smeenk/) naar het bureaublad.
standardsearch;
emptyjava;
emptyflash;
emptyiecache;
emptyffcache;
emptychrcache;
msconfigcheck;
shortcutfix;
{0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01};c
{1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612};c
{F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\linkscanner];r
iSafeService;s
iSafeKrnl;s
iSafeKrnlKit;s
iSafeKrnlMon;s
iSafeKrnlR3;s
iSafeNetFilter;s
iSafeKrnlBoot;s
VDSDK;s
vToolbarUpdater40.2.6;s
WtuSystemSupport;s
C:\Program Files (x86)\Elex-tech;fs
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files (x86)\AVG Web TuneUp;fs
C:\ProgramData\AVG Web TuneUp;fs
C:\ProgramData\AVG Secure Search;fs
C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin];r
yahoo_ff.xml;ff
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupfolder\C:^Users^HENK^AppData^Roaming^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^StormWatchApp.lnk];f
C:\Users\HENK\AppData\Local\STORMW~1;fs
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\explorer];r
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:91;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\regfile\Shell\edit\command];r
@=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,6e,00,6f,00,74,00,65,00,70,00,61,00,64,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,22,00,25,00,31,00,22,00,00,00;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\regfile\Shell\open\command];r
@="regedit.exe \"%1\"";r
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 14 maart 2016, 14:58:15
Hallo Peter,

Hierbij de gevraagde log.

Ik ben benieuwd.
Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 14 maart 2016, 18:39:32
Stap 1:
Start Zoek opnieuw:
C:\Program Files\WinZip Driver Updater;fs
C:\Users\HENK\Desktop\Oude Firefox-gegevens\iigzefhs.default\extensions\{b9db16a4-6edc-47ec-a1f4-b86292ed211d}.xpi;f
C:\Users\HENK\Desktop\Oude Firefox-gegevens\iigzefhs.default\extensions\{c0c9a2c7-2e5c-4447-bc53-97718bc91e1b}.xpi;f
C:\Users\HENK\AppData\Local\Conduit;fs
C:\Program Files (x86)\Wajam;fs
{89EA452F-AF7D-43CE-8A7A-555B75848875};c
C:\Users\HENK\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\d6k61it0.default-1438260905789\extensions\avg@toolbar.xpi;f
C:\Users\HENK\AppData\Roaming\Mozilla\Extensions\{1FD91A9C-410C-4090-BBCC-55D3450EF433};f
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions\{1FD91A9C-410C-4090-BBCC-55D3450EF433};f
dlfienamagdnkekbbbocojppncdambda;chr
niapdbllcanepiiimjjndipklodoedlc;chr
iedefaults;http://www.google.com
autoclean;

Stap 2:
Download (http://www.imgdumper.nl/uploads7/536412ec7b22d/536412ec7ae6d-adwCleaner.png) AdwCleaner (http://general-changelog-team.fr/en/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner) by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart benodigd -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 3:
Vertel hoe het inmiddels gaat.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 15 maart 2016, 16:43:20
Hi Peter,

De tweede script duurde vele malen langer van die van gisteren. Er kwam geen logje, maar middels herstart toch het logje gefiled.
Daarna AdwCleaner er over heen.
Van beide vindt je de resultaten terug in de bijlagen.

Bij het aansluiten na deze actie, van een camera blijf ik het oude probleem houden.

Groet
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 15 maart 2016, 18:18:44
Het zoeklogje is niet compleet.
Voer Stap 1 uit mijn vorig bericht daarom nogmaals uit en post het nieuwe logbestand.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 17 maart 2016, 19:32:59
Hi Peter,

Ik hoop dat dit logbestand nu wel goed is.
Het logbestand verscheen niet automatisch maar via opnieuw opstarten en zoek.exe het bijgevoegde resultaat.

Ik had bij de werking van zoek.exe dat het bleef hangen op de actie:
Check 16
--- Firefox Extensions 16:20:28,32
Om 19:10 uur nogmaals gekeken of er een log bestand was, doch helaas.
Via Windows taakbeheer/Processen gezien dat er bij zoek.exe geen enkele activiteit te bespeuren was. Toen maar toch dit logbestand geselecteerd voor jou.

Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 17 maart 2016, 20:07:19
Om onduidelijke redenen loopt Zoek.exe niet goed.
We gaan een andere tool gebruiken.

Download de (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5c8edc4a7c/51a5c8edc4692-icon1337952077.png) Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86) (http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FRST.exe)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64) (http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FRST64.exe)

Dubbelklik op FRST.exe of FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan wordt een logbestand gemaakt (FRST.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 18 maart 2016, 13:37:33
Hi Peter,

Zo dat ging een heel stuk sneller als bij zoek.exe.
Ik heb het programma Scan Tool 64 bit gebruikt.

In de bijlage het verkregen logbestand.

Mvgr:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 18 maart 2016, 13:41:19
Peter,

ik vergat nog even het bestand addition toe te voegen

Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 18 maart 2016, 18:52:34
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
Herstart de computer.

Stap 2:
We gaan (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5c8edc4a7c/51a5c8edc4692-icon1337952077.png) Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 20 maart 2016, 12:49:24
Hi Peter,

Hierbij het gevraagde logbestand.
Groet: Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 20 maart 2016, 13:12:11
Peter,

Navullende info:
- Mijn compact camera toont zich weer als een extra harde schijf - oke
- Mijn spiegelreflex camera Nikon D3100, blijft volharden in stuurprogramma opnieuw installeren.

Groet: Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 20 maart 2016, 13:56:56
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
Herstart de computer.

Stap 2:
Start (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a72c6335081/51a72c6334c99-ccleaner16.png) CCleaner.
Klik rechtsonder op "Zoeken naar updates".
Indien er een nieuwe versie beschikbaar is, download deze dan hier (http://www.filehippo.com/download_ccleaner/).:
- Klik op de groene knop 'Download Latest Version ...'.
- Installeer CCleaner.
- Let op: Haal de 2 vinkjes weg zodat je startpagina behouden blijft en de extra software (Google Chrome) niet geïnstalleerd wordt.
Start CCleaner.

- Klik in de linkse kolom op Cleaner.
- Klik achtereenvolgens op Analyseren en daarna op Schoonmaken en vervolgens op Oke.
- Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scannen op fouten.
- Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde fouten... en OK.
- Op de vraag om een back-up te maken, klik op JA en vervolgens op Opslaan.
- Klik dan op Herstel alle geselecteerde fouten.

Sluit CCleaner.

Stap 3:
Installeer de software voor je camera opnieuw: ViewNX 2
Enige verbetering nu ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 22 maart 2016, 15:19:09
Hi Peter,

De programma's zoals voorgesteld verwijderd en NX Viex van Nikkon opnieuw geinstalleerd.
Helaas geen verbetering. Standaard draai ik minimaal 1 x per maand het gehele ritueel van CCleaner. Daar is voor dit probleem nooit wat uit gekomen.

Wel iets gevonden wat mogelijk invloed kan hebben.
Op apparaten en printer instellingen, is niet alleen D3100 voorzien van een ! maar ook
van de netwerkadapter "Microsoft Teredo Tunneling-adapter"

Hoe kan ik trouwens het stuurprogramma van Teredo verkrijgen?

Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 22 maart 2016, 19:06:50
Citaat
Standaard draai ik minimaal 1 x per maand het gehele ritueel van CCleaner.
Gebruik je dan wel telkens de nieuwste versie ?


We gaan (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5c8edc4a7c/51a5c8edc4692-icon1337952077.png) Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 24 maart 2016, 14:12:13
Hi Peter,

Ik update CCleaner wanneer er een nieuwe uitgave is, ik wordt via e-mail de de hoogte gehouden van een nieuwere versie.

Bijgaand weer de gevraagde fixlog

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 24 maart 2016, 20:19:33
We gaan (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5c8edc4a7c/51a5c8edc4692-icon1337952077.png) Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Enige verbetering nu met de netwerkadapter "Microsoft Teredo Tunneling-adapter" ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 25 maart 2016, 16:00:51
Hi Peter,

Hier is de gevraagde fixlog.

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 25 maart 2016, 16:02:57
Weer even te snel gereageerd.

De fix voor Teredo Tunneling adapter is nu oké

Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 25 maart 2016, 18:31:44
Prima.
Voor wat betreft de D3100 Nikon, sluit die eens aan op de computer. Zet daarna de camera uit en na 10 seconden weer aan. Werkt het dan wel normaal ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 25 maart 2016, 18:48:06
Peter,

Helaas hij geeft weer aan dat hij het stuurprogramma mist.
Uiteraard na herinstallatie weer oké.

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 26 maart 2016, 17:26:09
Vreemde situatie.
Je kan tijdens de installatie niet ergens aangeven dat deze verwijdert mag worden na ontkoppelen van de camera ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 27 maart 2016, 15:42:39
Hi Peter,

Ik krijg geen melding of ik iets mag verwijderen na ontkoppelen van de camera.

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 27 maart 2016, 16:25:04
Hi Peter
N.a.v. je vraag of er iets ontkoppeld mag worden, heb ik gekeken of dit camera bestand ook voorkomt in het veilig afkoppelen bestand in de rechter onderwerkbalk.
Dat is volgens mij niet. Als ik de camera na het opnieuw installeren van het stuurprogramma in het directory overzicht opvraag staat deze er als D3100 als nieuwe directory. Misschien geeft je dit nog wat info.
Groet Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 27 maart 2016, 21:44:14
Zorg dat de driver voor de camera geïnstalleerd is.
De computer laat je gewoon aan staan.
Ontkoppel dan voor 10 seconden de camera en sluit hem daarna opnieuw aan.
Werkt de camera daarna nog wel ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 31 maart 2016, 15:00:55
Hi Peter,

Na het herinstalleren van het stuurprogramma, kan ik de camera aansluiting via USB loskoppelen en daarna weer aansluiten, waarbij het icoon van de camera weer verschijnt.

Enkel als ik de computer uitzet of herstart moet ik het stuurprogramma opnieuw installeren.

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 31 maart 2016, 21:34:28
Curieus probleem.

Zorg dat de camera goed werkt.
Start Zoek opnieuw:
resetwmi;
installer-list;
drivers-services-list;
d3100;a
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 2 april 2016, 16:49:05
Hi Peter,

Hierbij het logbestand, zoals om verzocht.
Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 2 april 2016, 17:03:33
Zijn er nu nog problemen met je camera ?
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 2 april 2016, 18:08:56
Hi Peter,

Helaas het probleem blijft. Zoals ik bij het begin al aangaf het is irritant maar niet onoverkomenlijk.

Ik denk dat ik met dit probleem moet leven.

Ik dank je voor alle inzet, hetgeen ik zeer waardeer.
Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 2 april 2016, 23:29:22
De vraag "Zijn er nu nog problemen met je camera ?" was een tussen vraag.
Herstart de computer, en sluit de camera daarna aan. (Deze werkt nu dus niet)

Start Zoek opnieuw:
installer-list;
drivers-services-list;
d3100;a
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 3 april 2016, 11:20:36
Hi Peter,

Ook jij geeft je niet gauw gewonnen.

Hierbij het gevraagde logbestand
Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 3 april 2016, 13:03:44
Citaat
Ook jij geeft je niet gauw gewonnen.
:)
 
De logjes ziet er normaal uit, we kijken verder.
Doe onderstaande zowel met een goede als een niet goede driver voor de camera.

Start Zoek opnieuw:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{EEC5AD98-8080-425F-922A-DABF3DE3F69A}\0023];e
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\VID_04B0&PID_0427\000006875944];e
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2918229661-2186674907-2396166178-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers];e
[HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers];e
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 5 april 2016, 15:43:58
Hi Peter,

Bijgaande de logjes van:
Niet werkende connectie : zoek-results-niet
en
Na stuurprogramma her-installatie: zoek-results-wel

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 5 april 2016, 19:54:47
Er lijkt een probleem te zijn met een bepaalde service.

Start Zoek opnieuw:
sc query WUDFRd>>"%temp%\log.txt";b
sc qc WUDFRd>>"%temp%\log.txt";b
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 7 april 2016, 12:25:07
Hi Peter,

Hierbij het gevraagde logje.

Mvgr:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 7 april 2016, 20:05:49
Start Zoek opnieuw:
sc config WUDFRd start= auto>>"%temp%\log.txt";b
reboot;

Vertel hoe gaat na de herstart.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 8 april 2016, 12:58:49
Hi Peter,

Na run van het script, incl her-start ziet de computer de camera niet en moet het stuurprogramma weer worden ingeladen.

Na opnieuw her-start is het probleem weer daar.

Groet: Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 8 april 2016, 21:34:25
Dan gaan we het hier maar bij laten.
Kan je de geheugenkaart (type SD-kaart) makkelijk uit de camera halen ?

Doe onderstaande nog ter controle.
Download (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51c9d1401836c/51c9d14017fa0-SecurityCheck.PNG) SecurityCheck hier (http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe) of hier (http://www.bleepingcomputer.com/download/securitycheck/dl/123/) en bewaar het op je bureaublad.

Start SecurityCheck.exe en volg de aanwijzingen in het zwarte venster.
Wacht geduldig tot het kladblok-programma (Notepad) opent met de resultaten, genaamd checkup.txt.
Gebruik Bestand - Opslaan als om de logfile op te slaan. Dit gebeurt niet automatisch!
Als je deze Notepad afsluit zal ook het zwarte venster sluiten.

Post het logbestand checkup.txt als bijlage in je volgend bericht.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 10 april 2016, 10:36:50
Hi Peter,

Hierbij het gevraagde logje.
Als ik het geheugenkaartje uit de camera haal en de camera aansluit op de computer, geeft hij weer de oude klacht.

Het losse geheugenkaartje leest de computer probleemloos.

Groet:
Henk
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: Peter op 10 april 2016, 11:21:54
Citaat
Als ik het geheugenkaartje uit de camera haal en de camera aansluit op de computer, geeft hij weer de oude klacht.
;Dat zal zeker niet werken aangezien het geheugenkaartje nodig is.

Citaat
Het losse geheugenkaartje leest de computer probleemloos.
Dan zou ik die mogelijkheid gebruiken.
Deze camera is blijkbaar uit productie genomen maar misschien kan de klantenservice (https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app/contact_us) je verder helpen.

Het Checkup logje ziet er goed uit.
We gaan afronden en de gebruikte tools en logbestanden opruimen.

Download (http://www.imgdumper.nl/uploads6/51a5ce45267c1/51a5ce45263de-delfix.png) "Delfix by Xplode" hier (http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/9-delfix) of hier (http://www.bleepingcomputer.com/download/delfix/dl/281/).

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Die hoef je niet te plaatsen.
Titel: Re: Rand apparatuur
Bericht door: htbav op 10 april 2016, 11:50:26
Peter,
Hartelijk voor je inzet wat helaas niet het probleem heeft kunnen oplossen.
Maar het positieve nieuws is dat ik er weer veel van geleerd heb en ik heb de indruk dat mijn computer nu sneller werkt als voorheen.
Groet Henk en ik ga zeker met de fabriksnt in de clinch.