NL Computer Forum
Software => E-mail en internet => Topic gestart door: Bert Jan op 16 november 2017, 22:11:47
-
Als ik de link aanklik in het email bericht krijg ik de volgende melding:
Deze bewerking is geannuleerd vanwege beperkingen van kracht op deze computer. Neem contact op met uw
systeembeheerder.
Het outlook programma heeft steeds perfect gewerkt maar nadat ik Opera heb geïnstalleerd en als standaard gemaakt hebt gaf hij bovenstaande fout.
Ik gebruik Microsoft office Prof plus 2010, Windows 10
-
Welkom,
Klik op Start - Instellingen - Apps - Standaard apps.
Aan de rechterkant, blader in de lijst Standaard-apps naar Webbrowser en stel daarbij in Microsoft Edge of Internet Explorer.
Geeft dit verbetering ?
-
Jammer genoeg
geeft geen verbetering.
-
Klik op Start - Instellingen - Apps - Standaard apps.
Aan de rechterkant, blader omlaag en klik op Standaard-apps per protocol instellen.
Bij protocol HTTP selecteer Microsoft Edge of Internet Explorer.
Bij protocol HTTPS selecteer Microsoft Edge of Internet Explorer.
Geeft dit verbetering ?
-
Voordat ik Opera installeerde ging de link naar Mozzilla Firefox dat gaf geen problemen.
Als ik Ie instel pakt jij de link niet en geeft de fout boodschap
-
Voordat ik Opera installeerde ging de link naar Mozzilla Firefox dat gaf geen problemen.
In plaats van Microsoft Edge of Internet Explorer mag je ook Mozilla Firefox instellen in mijn bericht #3.
Geeft dit verbetering ?
-
Met Mozilla deed hij het maar ik wil Opera gaan gebruiken.
-
Waarom wil je Opera gebruiken ?
-
Waarom niet, ik vind dat opera 1 van de beter browser is.
De foutmelding blijft ook als ik een ander browser neemt
-
Waarom niet, ik vind dat opera 1 van de beter browser is.
Ik niet maar dat terzijde.
Is het probleem verholpen als je Opera de-installeert ?
-
nee
-
Reset de Internet Explorer instellingen, hoe je dat doet lees je hier (https://support.microsoft.com/en-us/help/310049/hyperlinks-are-not-working-in-outlook) onder het kopje
Internet Explorer 11 and Internet Explorer 10.
Werkt het daarna wel ?
-
Ook dit heb ik geprobeerd maar nee dit hielp ook niet
-
Download (http://www.imgdumper.nl/uploads7/521a05988cd8f/521a05988c9a5-SystemLook.PNG) SystemLook en bewaar het op je bureaublad.
32-bit: SystemLook.exe (http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook.exe) of SystemLook.exe (http://images.malwareremoval.com/jpshortstuff/SystemLook.exe).
64-bit: SystemLook_x64.exe (http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook_x64.exe) of SystemLook_x64.exe (http://images.malwareremoval.com/jpshortstuff/SystemLook_x64.exe).
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:
:reg
HKEY_CLASSES_ROOT\.htm /s
HKEY_CLASSES_ROOT\.html /s
HKEY_CLASSES_ROOT\http /s
HKEY_CLASSES_ROOT\https /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\.htm /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\.html /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\htmlfile /s
HKEY_CURRENT_USER\software\policies\microsoft\office\14.0\outlook\options /s
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
-
hierbij het bstand
-
Je gebruikt blijkbaar een 64bits Windows versie.
Voer opnieuw mijn vorig bericht uit maar gebruik dan SystemLook_x64.exe ipv SystemLook.exe
-
nogmaals het bestand
-
Download de (http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) Farbar Recovery Scan Tool 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64) (http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FRST64.exe)
Plaats het gedownloade bestand FRST64.exe op je bureaublad. (Gebruik geen snelkoppeling!)
Download nu eerst de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op (http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) FRST.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
-
bijlage
-
We gaan FRST64 nog een keer gebruiken.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op (http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
-
hier de bijlage
-
Hoe gaat het nu ?
-
Nog steeds het zelfde
-
Dubbelklik op (http://www.imgdumper.nl/uploads7/521a05988cd8f/521a05988c9a5-SystemLook.PNG) SystemLook_x64 op je bureaublad.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:
:regfind
DisableRIED
OperaStable
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend. Sluit dit tekstbestand.
Ga naar http://www.filedropper.com (http://www.filedropper.com).
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand SystemLook.txt op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
-
Systeem look werkt niet
-
Krijg je een bepaalde foutmelding ?
Download het eens opnieuw. Lukt het dan wel ?
-
ik heb het opnieuw ge download de tekst er in gekopieerd op look gedrukt maar dan gebeurd er niks
-
Met de virus scanner uitgeschakeld doet hij het
-
Met de virus scanner uitgeschakeld doet hij het
Mooi. Sommige legitieme tools worden soms als onveilig aangezien.
Post aub de download link die je kreeg na het uploaden bij filedropper.com.
-
http://www.filedropper.com/systemlook (http://www.filedropper.com/systemlook)
-
We gaan FRST64 nog een keer gebruiken.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op (http://www.imgdumper.nl/uploads9/577bf0efbf349/577bf0efb8088-FRST.png) FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Vertel hoe het na de herstart gaat.
-
zie bijlage
-
kan niet bij de toets bijlagen komen , staat adobe flash player
-
File via email gestuurd
-
Je hebt toch eerder bijlages verstuurd ?
Mogelijk is Adobe Flashplayer veroudert, installeer dan eerst de nieuwste versie.
Vertel ook of er verbetering is.
-
hierbij de bijlage.
computer herstarte keurig maar de fout blijft
-
Een hardnekkig probleem.
De-installeer Mozilla Firefox en herstart daarna de computer.
Installeer Mozilla Firefox (https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/) opnieuw in stel deze in als standaard browser.
Geeft dit verbetering ?
-
Heb ik ook al geprobeerd. Firefox en google crome heb ik beide verwijderd.
-
In je 1e bericht zeg je:
Als ik de link aanklik in het email bericht krijg ik de volgende melding:
Kan je die link eens geven. Indien er persoonlijke informatie in staat, post hem dan in een privé-bericht.
-
Hierbij een scherm print
-
Klopt het dat je Opera weer geïnstalleerd hebt ?
-
ja, en natuurlijk ook ms edge
-
Voordat je Opera installeerde werkte alles normaal. Waarom je dan perce Opera wilt snap ik niet.
Download deze Microsoft Fixit (http://go.microsoft.com/?linkid=9726441).
Geeft dat verbetering ?
-
De link mag van mijn part ook naar ms edge als standaard browser
Geeft de volgende foutboodschap:
Deze snelle oplossing is niet van toepassing op uw besturingssysteem of versie van de toepassing
-
Start opnieuw (http://www.imgdumper.nl/uploads7/521a05988cd8f/521a05988c9a5-SystemLook.PNG) SystemLook_x64.exe.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:
:reg
HKEY_CLASSES_ROOT\.htm /s
HKEY_CLASSES_ROOT\.html /s
HKEY_CLASSES_ROOT\http /s
HKEY_CLASSES_ROOT\https /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\.htm /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\.html /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\htmlfile /s
:regfind
OperaStable
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend. Sluit dit tekstbestand.
Ga naar http://www.filedropper.com (http://www.filedropper.com).
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand SystemLook.txt op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
-
http://www.filedropper.com/systemlook_1 (http://www.filedropper.com/systemlook_1)
-
Ga naar deze pagina (https://www.msoutlook.info/question/242) en volg de aanwijzingen onder het kopje Registry fix.
Enige verbetering hierna ?
-
Ja, hij doet het weer.Bij deze hartelijk dank voor de hulp.
met vriendelijke groet
-
mooi zo en graag gedaan.