Hier bij ons thuis, en alle mobieltjes op het werk (dat zijn er zo'n 300) allemaal plat.
Vodafone site onbenaderbaar, gelukkig hun corporate accounts helpdesk wél, heb je nog iets.
De hele middag komen er mensen bij mij langs om te zeggen dat hun mobieltje stuk is, en dat ze dus een nieuwe willen, om te vragen of de storing al snel verholpen is, of ik er niet éindelijk - want het duurt nu al 4 uur - écht wat aan kan gaan doen, of we geen andere provider moeten nemen met allerlei suggesties voor véél betere en natuurlijk ook goedkopere telecomboeren die niet voorbij de misleidende oppervlakkigheid van de Ster reclames komen, om mij uit nogmaals te leggen hoe lastig dit toch wel niet is et cetera.
En maar uitleggen dat het force majeure is, een grote landelijke storing, niets aan te doen, nee mobieltje is niet stuk, nee je krijgt geen andere (mooiere..), nee onbekend hoe lang nog, nee je kan ook niet sms'en, nee probleem zit niet hier, niet bij mij, nee de hoge bazen van Vodafone bellen bespoedigt niets.
Om 16 uur corporate helpdesk nog maar eens gebeld; Nee we hebben echt geen idee hoe lang deze storing nog gaat duren, fijne middag verder.
Hoezo afhankelijk?