Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

494 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 19:27:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Welkom Hugo  (gelezen 14455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stefan de Best
  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 601
  • Geslacht: Man
    • Historisch-didactisch overzicht van 150 oude en minder bekende zwemslagen
Welkom Hugo
« Gepost op: 22 november 2009, 12:06:40 »
Hallo Hugo,

Welkom op ons nieuw NL Computer Forum.
Wij hopen dat je het naar je zin zult hebben.
Historisch-didactisch overzicht van 150 oude en minder bekende zwemslagen
     http://www.zwemslagen.nl

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Welkom Hugo
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2009, 12:19:37 »
Hoi Hugo!
 
Alles goed?
 
Michel
 
 
Michel Uphoff
Homepage

Offline Hugo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Hugo
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2009, 12:25:11 »
Hey Michel,

En hoi allemaal, want het barst hier werkelijk van de foss^H^H^H^H bekende gezichten  :P

Ja, alles is goed met mij. En ik ben blij dat het NL Computer Forum nu eindelijk een interface heeft die ten minste een beetje bruikbaar lijkt (al blijft het natuurlijk behelpen in vergelijking met Forte Agent of het aloude TAPCIS). En volgens mij kan ik hier ook wat makkelijker mijn wachtwoord opvragen, want van het CS NLComp forum vergat ik die steeds en kon ik hem ook niet meer opvragen.

Ik was alleen een beetje teleurgesteld toen bleek dat die lange lijst SQL vragen allemaal oude en al lang opgeloste problemen zijn die jullie geïmporteerd hebben (hetgeen overigens bij enkele onderwerpen niet goed blijkt te zijn gegaan).

Heel veel succes met jullie nieuwe onderkomen!

Groetjes, Hugo
--
Hugo Kornelis, SQL Server MVP

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Welkom Hugo
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2009, 13:00:43 »
Hoi Hugo,
 
>> foss^H^H^H^H <<
 
Zegt een oeroud TapCis exemplaar  ;)
 
Dat niet alles helemaal correct is overgezet is bekend. Wordt aan gewerkt.
Hopelijk komen er nieuwe Sql-vragen en dan nodig ik je van harte uit jouw niet geringe kennis op dat vlak aan te wenden om de vraagstellers van een professioneel antwoord te voorzien.
 
Leuk je hier weer tegen te komen!
 
Michel Uphoff
Homepage

Offline Hugo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Hugo
« Reactie #4 Gepost op: 22 november 2009, 14:48:18 »
Hoi Michel,

Leuk je weer te "zien"! ;)

Ja, ik hoop ook op nieuwe SQL vragen. Ik ben blij dat dit forum notificatie ondersteunt; die heb ik voor het SQL forum (sectie? wat is de naam "du jour"?) dan ook meteen ingeschakeld.

En ik bedenk me net dat ik eigenlijk best al een tijd een printer probleempje heb, die zal ik ook maar eens stellen. Als ik de goede plek kan vinden.

Groetjes, Hugo
--
Hugo Kornelis, SQL Server MVP

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Welkom Hugo
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2009, 20:03:41 »
Hoi Hugo,

Welkom hier, leuk je weer te zien! :)

Ik heb vast nog wel wat SQL vragen, ze worden alleen wel steeds moeilijker vrees ik. <g,d&r>

Trouwens, ik heb een enorme SQL Server 2008 Bible voor m'n verjaardag gekregen. Leuk om jouw naam in het voorwoord tegen te komen!  ;D

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline Hugo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Hugo
« Reactie #6 Gepost op: 22 november 2009, 21:56:58 »
Hoi Ronald,

Kom maar op met die moeilijke vragen! ;)

Als je het leuk vind om mijn naam in eenboek tegen te komen kan ik er meer noemen. Maar ik beperk me nu tot eentje, omdat ik daarmee het goede doel steun.

Sinds enkele weken is het boek "SQL Server MVP Deep Dives" uit. Dit boek bevat 59 hoofdstukken, geschreven door 53 MVP's van over de hele wereld. De meesten zijn SQL Server MVP's enkelen hebben hun MVP award in een andere sector gekregen maar hebben wel een grote affiniteit van SQL Server. En, je begrijpt het al, ik heb ook 2 hoofdstukken bijgedragen.

Dat is op zich al reden genoeg om van een bijzonder boek te spreken, maar wat het écht bijzonder maakt is dat 100% van de auteurs royalties aan het goede doel geschonken worden. Aan War Child, om precies te zijn. Bovendien helpt ook de uitgever mee, door een hoger royalty percentage dan normaal uit te keren. Dus als je dat boek koop help je niet alleen jezelf aan een grotere SQL Server kennis, maar je helpt ook War Child aan meer mogelijkheden om kinderen uit de oorlog en de oorlog uit een kind te halen.

Ik heb begrepen dat het boek ook in Nederland in de boekwinkels verkrijgbaar is, maar je kan ook online bestellen via http://www.sqlservermvpdeepdives.com/. Bij bestellen via die link gaat er zelfs nog eens een extra 10% naar War Child.

Sorry voor de plug. Ik mag hier vast eigenlijk geen reclame maken, maar ik hoop dat je me dat in dit geval vergeeft, omdat het voor het goede doel is.

Groetjes,

Hugo Kornelis, SQL Server MVP
--
Hugo Kornelis, SQL Server MVP

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Welkom Hugo
« Reactie #7 Gepost op: 29 november 2009, 21:51:45 »
Hoi Hugo,

Nou toevallig liep ik tegen iets raars in SQL Server 2008, dus zie hier: http://forum.nlcomputerforum.nl/index.php/topic,1334.0.html  ;)

En natuurlijk is de 'plug' geen probleem! Hartstikke goed initiatief :)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence