Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

495 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

27 april 2024, 16:06:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: MP3 speler  (gelezen 9825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hugo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
MP3 speler
« Gepost op: 24 januari 2010, 15:10:08 »
Hoi allemaal!

Deze vraag is totaal niet computer gerelateerd, maar omdat ik weet dat alle knappe koppen van Nederland hier zitten wil ik het toch hier proberen.

Een paar jaar geleden heb ik een MP3 speler kado gekregen bij een bestelling van wat kantoorartikelen. Vrij eenvoudig ding; er passen maximaal zo'n 60 nummers op en met een compleet opgeladen batterij heb je maximaal een uur of drie muziek (mits je van de knoppen afblijft, want anders gaat het licht van het schermpje steeds aan en loopt de batterij nog sneller leeg). Ik gebruik hem weinig, maar zo af en toe -bijvoorbeeld tijdens een trein- of vliegreis- komt'ie goed van pas. Alleen bij vliegreizen dus helaas alleen maar het eerste stukkie, want dan is de stroom op. En helaas past niet al mijn favoriete muziek er op.

Nu overweeg ik mezelf te trakteren op een nieuwe MP3 speler. Mijn eisen zijn erg eenvoudig. Ik hoef geen flitsende display met allerhande functie die leuk zijn om over op te scheppen maar die je in het echt toch niet gebruikt. Ik wil gewoon muziek. Met ruimte voor lekker veel nummers, en een functie om die allemaal in wilekeurige volgorde af te spelen. En ik wil dat hij lang blijft spelen op een opgeladen batterij. De dertien uur voor mijn vlucht naar Seattle volgende maand is misschien te hoog gegrepen, maar als ik in elk geval het grootste deel van die vlucht naar mijn muziek kan luisteren is dat al heel wat.

O ja, en mijn laatste wens is dat het een lekker goedkoop apparaatje is. Maar omdat mijn wensen volgens mij vrij simpel zijn, lijkt dat me niet onmogelijk.

Heeft iemand van jullie tips voor me?
--
Hugo Kornelis, SQL Server MVP

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: MP3 speler
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2010, 18:25:25 »
Hoi Hugo,

Helaas, hier geen tips voor jou... Heb je desondanks nog een mooie MP3-speler kunnen uitzoeken?  8)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence