Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

494 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 april 2024, 16:00:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Ik ben nieuw!  (gelezen 17046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anton Zonneveld
  • Gast
Ik ben nieuw!
« Gepost op: 4 februari 2010, 17:27:03 »
Hallo allemaal! Ik ben Anton Zonneveld, word in mei 58 jaar, woonachtig in Zoetermeer, getrouwd en heb drie kinderen. Helaas ben ik al geruime tijd werkloos, ik zit ruim 33 jaar in de facilitaire dienst. Je moet dan denken aan postkamers, documentatie archiveren, huishoudelijke dienst, technische dienst ook een beetje, enz.enz. Ik hou collega's aan het werk waarvoor ze uiteindelijk zijn aangenomen. Soms heet dat huismeester. Ik heb minimaal vier pc's in mijn huis; de kinderen elk -1- en ondergetekende. Daarnaast zit ik met hun oude pc's om wat te leren repareren, hopelijk kunnen jullie mij een beetje ondersteunen. Gaan ze kapot, dan is dat niet erg. Mijn hobby's zijn verzamelen van lectuur over oud Den Haag en oude trams van de HTM en NZH (ja, "De Blauwe"). Ik heb daar heel veel boeken over. Ik heb eind vorig jaar als penningmeester en secretaris van het Rail Theater Voorburg helaas na ruim veertig jaar de stekker er uit moeten trekken. Geen leuk werk kan ik je vertellen. Wel, als iemand nog wat meer van me wil weten, stuur gerust een mailtje. Als je maar niet naar m'n pincode vraagt........

Offline Stefan de Best
  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 601
  • Geslacht: Man
    • Historisch-didactisch overzicht van 150 oude en minder bekende zwemslagen
Re: Ik ben nieuw!
« Reactie #1 Gepost op: 4 februari 2010, 18:28:22 »
Hallo Anton,

Welkom op het NL Computer Forum!
En leuk dat je jezelf even voorstelde.

Mocht je een vraag hebben over het repareren van computers, dan ben je hier op het goede adres. :)
Historisch-didactisch overzicht van 150 oude en minder bekende zwemslagen
     http://www.zwemslagen.nl

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Ik ben nieuw!
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2010, 00:49:25 »
Hallo Anton,

Bedankt voor je introductie en welkom op het forum. Veel plezier!
Vriendelijke groet,Ruud de Wit